servodirectie fisiit
Moderator: Echipa Tehnica
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
servodirectie fisiit
buna dimineata
de curind am auzit niste zgomote ciudate cind virez st.sau dr.maxim,se aude un fisiit ciudat undeva in dreptul volanului,asa este normal sau am o problema,si asta nu este tot am pirdere mare de antigel,am fost la mare si am complectat 1.5l,aseara se aprinsese martorul ca nu am lichid,am verificat si asa era am pus 2 l de apa cred ca pierde pe la radiator adica :daca ma uit la el stind cu fata la masina in partea dr.sus are o chestie care iese din radiator cred ca de plastic un fel de dop care in capul lui are ceva de genul asta+si face parte din (dop)pe acolo era antigel,se poate schimba?daca nu unde pot verifica instalatia?
multumesc pentru atentie
de curind am auzit niste zgomote ciudate cind virez st.sau dr.maxim,se aude un fisiit ciudat undeva in dreptul volanului,asa este normal sau am o problema,si asta nu este tot am pirdere mare de antigel,am fost la mare si am complectat 1.5l,aseara se aprinsese martorul ca nu am lichid,am verificat si asa era am pus 2 l de apa cred ca pierde pe la radiator adica :daca ma uit la el stind cu fata la masina in partea dr.sus are o chestie care iese din radiator cred ca de plastic un fel de dop care in capul lui are ceva de genul asta+si face parte din (dop)pe acolo era antigel,se poate schimba?daca nu unde pot verifica instalatia?
multumesc pentru atentie
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
prietene m-a pus necuratul sa ma uit la ulei si mare mi-a fost mirarea sa observ ca dupa 1000km aveam cu 1.5l mai putin ulei ,este de rau si nu stiu ce sa fac.
intrebare:daca pierd antigel ,poate garnitura de chiuloasa este arsa ,sa pird pe acolo si ulei si antigel,la cristi stan se pot rezolva aceste probleme ,adica o segmentare sch.garn.de chiuloasa etc.sau unde imi recomanzi sa merg.
ajutooooooooooorr.
intrebare:daca pierd antigel ,poate garnitura de chiuloasa este arsa ,sa pird pe acolo si ulei si antigel,la cristi stan se pot rezolva aceste probleme ,adica o segmentare sch.garn.de chiuloasa etc.sau unde imi recomanzi sa merg.
ajutooooooooooorr.
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Daca ar fi garnitura de chiulasa, ar trebui sa-ti faca presiune in radiator, cu motorul pornit (si capacul scos) sa dea apa afara. Daca mananca 1,5l ulei la 1000 km inseamna ca ai probleme la motor si ma tem ca nu e numai de segmentare!
Cine ti-a vandut masina ti-a spus ceva de consumul asta enorm?
Stii ceva? Decat sa pui pe picioare o masina care are zeci de bube, mai bine...iei alta, e mai ieftin! Parerea mea...Iar cu consumul mare de benzina, iar nu e asa usor de inlaturat. Am un prieten cu un Peugeot 405, de cand l-a luat ii consuma mult, i-a schimbat si calculatorul, si injectoarele si nimic! Unele masini sunt mai incapatanate decat scrie in cartea tehnica!
Cine ti-a vandut masina ti-a spus ceva de consumul asta enorm?
Stii ceva? Decat sa pui pe picioare o masina care are zeci de bube, mai bine...iei alta, e mai ieftin! Parerea mea...Iar cu consumul mare de benzina, iar nu e asa usor de inlaturat. Am un prieten cu un Peugeot 405, de cand l-a luat ii consuma mult, i-a schimbat si calculatorul, si injectoarele si nimic! Unele masini sunt mai incapatanate decat scrie in cartea tehnica!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
salut paco
nu cred ca este g.de chiu.ca nu face spuma ca la dacie si nu iese apa cred ca pierderea de antigel este in alta parte dar uleiul trebuie sa o rezolv din cite am vazut asta este singura problema majora ,masina se comporta f bine la drum si nu mi-a facut prob.nu cred ca tre schimbata.oricum sunt super incantat de citroenul asta .poate reusesc cu o segmentare sa rez prob.,iar cu cons.de benazina cind mergi pe autostrada constant 150-160 aproapa 100km cred ca trebuie sa fie simtitor isi spune cuvintul si tehnologia din 1994 are 8 valve,am facut un consum si mi-a iesit 9.2 acum fac altul la 200km sa vad cit este.
multa sanatate si va tin la curent.
nu cred ca este g.de chiu.ca nu face spuma ca la dacie si nu iese apa cred ca pierderea de antigel este in alta parte dar uleiul trebuie sa o rezolv din cite am vazut asta este singura problema majora ,masina se comporta f bine la drum si nu mi-a facut prob.nu cred ca tre schimbata.oricum sunt super incantat de citroenul asta .poate reusesc cu o segmentare sa rez prob.,iar cu cons.de benazina cind mergi pe autostrada constant 150-160 aproapa 100km cred ca trebuie sa fie simtitor isi spune cuvintul si tehnologia din 1994 are 8 valve,am facut un consum si mi-a iesit 9.2 acum fac altul la 200km sa vad cit este.
multa sanatate si va tin la curent.
Daca e doar motorul obosit si in rest merge bine, ai dreptate, nu trebuie sa intri in panica. Chestia cu pierderea de antigel e minora, o gaura in radiator sau la surubul de aerisire nu e un capat de lume.
Oricum, motoarele pe benzina sunt ieftine, reparatiile nu costa o avere etc.
Iar daca hidraulica e buna si nu bate la articulatii, e ok. De fapt, din cate mi-amintesc, masina arata foarte bine. De aceea m-am mirat de probleme, dar, orice masina SH isi arata aceste mici bube la inceput.
Bafta!
Oricum, motoarele pe benzina sunt ieftine, reparatiile nu costa o avere etc.
Iar daca hidraulica e buna si nu bate la articulatii, e ok. De fapt, din cate mi-amintesc, masina arata foarte bine. De aceea m-am mirat de probleme, dar, orice masina SH isi arata aceste mici bube la inceput.
Bafta!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Depinde de cate probleme are!
Nu crezi?
Poveste reala: un BX cumparat de mine la repezeaza, 900 dolari, parea un chilipir.
Dupa 2 zile, crapa toba intermediara. O schimb!
Dupa alte doua-trei zile, constat ca are garnitura de chiulasa moarta. O schimb.
Dupa inca o zi, crapa hidraulica. Repar. Mai crapa hidraulica odata! Iar o repar. Mai crapa de doua ori! Repar...Consumul=20 la suta in oras, 13 afara, repar carburatorul de vreo 4 ori, degeaba. Probleme cu instalatia electrica, sar sigurante, carburatorul nu tine ralantiul, se infunda.
Probleme grave cu cauciucurile, toate erau moarte, plus ca masina fusese lovita si le toca aiurea. Apoi, probleme cu motorul: intra benzina in baie, a trebuit sa schimb uleiul de 2 ori intr-o luna. Pana la urma, s-a schimbat motorul cu totul (dar deja nu mai era la mine!).
Probleme cu bateria, era moarta, nu pornea deloc iarna. Carburatorul nu mai avea soc automat etc. Probleme cu articultiile, cu conductele hidraulice, care erau toate ruginite, facute praf!
Probleme cu dozatorul de frana, fasaia de ti se facea frica in masina.
Nu mai stiu cate altele n-am avut. Ce crezi ca am facut cu masina aia? Am vandut-o. Iar aceste probleme au fost toate in interval de 3 luni!
Pur si simplu ma imbatranise, nu mai spun cati bani mi-a mancat...
Asadar, la o asa masina, n-ai cum sa intervii, am experienta, crede-ma!
Zi merci ca n-ai avut un astfel de BX, acum te vedeam cu un Golf II si n-ai mai fi vrut sa stii de Citroen!
Nu crezi?
Poveste reala: un BX cumparat de mine la repezeaza, 900 dolari, parea un chilipir.
Dupa 2 zile, crapa toba intermediara. O schimb!
Dupa alte doua-trei zile, constat ca are garnitura de chiulasa moarta. O schimb.
Dupa inca o zi, crapa hidraulica. Repar. Mai crapa hidraulica odata! Iar o repar. Mai crapa de doua ori! Repar...Consumul=20 la suta in oras, 13 afara, repar carburatorul de vreo 4 ori, degeaba. Probleme cu instalatia electrica, sar sigurante, carburatorul nu tine ralantiul, se infunda.
Probleme grave cu cauciucurile, toate erau moarte, plus ca masina fusese lovita si le toca aiurea. Apoi, probleme cu motorul: intra benzina in baie, a trebuit sa schimb uleiul de 2 ori intr-o luna. Pana la urma, s-a schimbat motorul cu totul (dar deja nu mai era la mine!).
Probleme cu bateria, era moarta, nu pornea deloc iarna. Carburatorul nu mai avea soc automat etc. Probleme cu articultiile, cu conductele hidraulice, care erau toate ruginite, facute praf!
Probleme cu dozatorul de frana, fasaia de ti se facea frica in masina.
Nu mai stiu cate altele n-am avut. Ce crezi ca am facut cu masina aia? Am vandut-o. Iar aceste probleme au fost toate in interval de 3 luni!
Pur si simplu ma imbatranise, nu mai spun cati bani mi-a mancat...
Asadar, la o asa masina, n-ai cum sa intervii, am experienta, crede-ma!
Zi merci ca n-ai avut un astfel de BX, acum te vedeam cu un Golf II si n-ai mai fi vrut sa stii de Citroen!
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
- gabi caragea
- pasionat
- Mesaje: 531
- Membru din: Mar 21-Iun-2005 14:00
- Localitate: bucuresti
Înapoi la “Hidraulica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187792
Total subiecte 18657
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11827
Cel mai nou membru FHV