Pagina 1 din 2

servodirectie fisiit

Scris: Joi 14-Iul-2005 09:08
de gabi caragea
buna dimineata
de curind am auzit niste zgomote ciudate cind virez st.sau dr.maxim,se aude un fisiit ciudat undeva in dreptul volanului,asa este normal sau am o problema,si asta nu este tot am pirdere mare de antigel,am fost la mare si am complectat 1.5l,aseara se aprinsese martorul ca nu am lichid,am verificat si asa era am pus 2 l de apa cred ca pierde pe la radiator adica :daca ma uit la el stind cu fata la masina in partea dr.sus are o chestie care iese din radiator cred ca de plastic un fel de dop care in capul lui are ceva de genul asta+si face parte din (dop)pe acolo era antigel,se poate schimba?daca nu unde pot verifica instalatia?
multumesc pentru atentie

Scris: Joi 14-Iul-2005 09:15
de WLD
Cu rotile bracate la maxim e normal sa se auda servodirectia.
Cred ca iti pierde lichid de racire pe la dopul de aerisire. Ori nu e strans, ori a fost strans prea tare si s-a crapat ceva.

Scris: Joi 14-Iul-2005 10:26
de gabi caragea
prietene m-a pus necuratul sa ma uit la ulei si mare mi-a fost mirarea sa observ ca dupa 1000km aveam cu 1.5l mai putin ulei ,este de rau si nu stiu ce sa fac.
intrebare:daca pierd antigel ,poate garnitura de chiuloasa este arsa ,sa pird pe acolo si ulei si antigel,la cristi stan se pot rezolva aceste probleme ,adica o segmentare sch.garn.de chiuloasa etc.sau unde imi recomanzi sa merg.
ajutooooooooooorr.

Scris: Joi 14-Iul-2005 10:33
de WLD
si ulei si apa e cam geru sa pierzi in acelasi timp. de obicei intra uleiul in apa sau invers.
cu motorul cald scoate fum? daca e alb e de antigel, daca e albastru e de ulei.
eu am ceva timp aszi, vino pe la mine sa facem o diagnosticare

Scris: Joi 14-Iul-2005 10:36
de gabi caragea
unde te pot gasi?adresa ?tel.mob?

Scris: Joi 14-Iul-2005 10:39
de WLD
0788372618

Scris: Joi 14-Iul-2005 12:51
de paco
Daca ar fi garnitura de chiulasa, ar trebui sa-ti faca presiune in radiator, cu motorul pornit (si capacul scos) sa dea apa afara. Daca mananca 1,5l ulei la 1000 km inseamna ca ai probleme la motor si ma tem ca nu e numai de segmentare!
Cine ti-a vandut masina ti-a spus ceva de consumul asta enorm?
Stii ceva? Decat sa pui pe picioare o masina care are zeci de bube, mai bine...iei alta, e mai ieftin! Parerea mea...Iar cu consumul mare de benzina, iar nu e asa usor de inlaturat. Am un prieten cu un Peugeot 405, de cand l-a luat ii consuma mult, i-a schimbat si calculatorul, si injectoarele si nimic! Unele masini sunt mai incapatanate decat scrie in cartea tehnica!

Scris: Joi 14-Iul-2005 14:02
de gabi caragea
salut paco
nu cred ca este g.de chiu.ca nu face spuma ca la dacie si nu iese apa cred ca pierderea de antigel este in alta parte dar uleiul trebuie sa o rezolv din cite am vazut asta este singura problema majora ,masina se comporta f bine la drum si nu mi-a facut prob.nu cred ca tre schimbata.oricum sunt super incantat de citroenul asta .poate reusesc cu o segmentare sa rez prob.,iar cu cons.de benazina cind mergi pe autostrada constant 150-160 aproapa 100km cred ca trebuie sa fie simtitor isi spune cuvintul si tehnologia din 1994 are 8 valve,am facut un consum si mi-a iesit 9.2 acum fac altul la 200km sa vad cit este.
multa sanatate si va tin la curent.

Scris: Joi 14-Iul-2005 14:27
de paco
Daca e doar motorul obosit si in rest merge bine, ai dreptate, nu trebuie sa intri in panica. Chestia cu pierderea de antigel e minora, o gaura in radiator sau la surubul de aerisire nu e un capat de lume.
Oricum, motoarele pe benzina sunt ieftine, reparatiile nu costa o avere etc.
Iar daca hidraulica e buna si nu bate la articulatii, e ok. De fapt, din cate mi-amintesc, masina arata foarte bine. De aceea m-am mirat de probleme, dar, orice masina SH isi arata aceste mici bube la inceput.
Bafta!

Scris: Joi 14-Iul-2005 15:16
de gabi caragea
multumesc pentru incurajare,incet,incet realizez poate si alti cit de folositor este acest club.
multa sanatate.
ps.am vorbit cu catalin si poate trece pe la mine azi sa se uite potin la masina.

Scris: Joi 14-Iul-2005 15:33
de nicum
Paco, cind o masina are probleme, se repara, nu se vinde :!: :!: :!:

Scris: Joi 14-Iul-2005 16:16
de paco
Depinde de cate probleme are!
Nu crezi?
Poveste reala: un BX cumparat de mine la repezeaza, 900 dolari, parea un chilipir.
Dupa 2 zile, crapa toba intermediara. O schimb!
Dupa alte doua-trei zile, constat ca are garnitura de chiulasa moarta. O schimb.
Dupa inca o zi, crapa hidraulica. Repar. Mai crapa hidraulica odata! Iar o repar. Mai crapa de doua ori! Repar...Consumul=20 la suta in oras, 13 afara, repar carburatorul de vreo 4 ori, degeaba. Probleme cu instalatia electrica, sar sigurante, carburatorul nu tine ralantiul, se infunda.
Probleme grave cu cauciucurile, toate erau moarte, plus ca masina fusese lovita si le toca aiurea. Apoi, probleme cu motorul: intra benzina in baie, a trebuit sa schimb uleiul de 2 ori intr-o luna. Pana la urma, s-a schimbat motorul cu totul (dar deja nu mai era la mine!).
Probleme cu bateria, era moarta, nu pornea deloc iarna. Carburatorul nu mai avea soc automat etc. Probleme cu articultiile, cu conductele hidraulice, care erau toate ruginite, facute praf!
Probleme cu dozatorul de frana, fasaia de ti se facea frica in masina.

Nu mai stiu cate altele n-am avut. Ce crezi ca am facut cu masina aia? Am vandut-o. Iar aceste probleme au fost toate in interval de 3 luni!
Pur si simplu ma imbatranise, nu mai spun cati bani mi-a mancat...

Asadar, la o asa masina, n-ai cum sa intervii, am experienta, crede-ma!
Zi merci ca n-ai avut un astfel de BX, acum te vedeam cu un Golf II si n-ai mai fi vrut sa stii de Citroen!

Scris: Joi 14-Iul-2005 16:17
de gabi caragea
stati un pic nu ma refeream la incurajare ca la ceva rau chiar ma incurajat,catalin a fost pina la mine si se pare ca problema nu este chiar asa de grava ,vreau sa trag o fuga pina la cristi in ploiesti sa faca o verificare si el ocazie cu care o0 sa fac consumul.
vrruuuummmmmmmm!

Scris: Joi 14-Iul-2005 16:20
de gabi caragea
putem spune ca ai fost pacalit cind ai luat masina ,la pretul asta ce te asteptai,eu am dat 4500euro si inca mai merge dupa 2 saptamini :D

Scris: Joi 14-Iul-2005 16:33
de paco
Deloc, era un pret corect pentru un BX pe benzina, corect spre mic, dar nu exagerat de mic!
Putea fi, totusi, mai in firea ei. Pe urma am aflat ca fusese masina de firma, mi-am explicat toate bubele (mentionez ca nu le-am trecut pe toate, va plictiseam!)...