Xantia suspensii

sfere, dozatoare, pompe, LHM, etc Âşi tren de rulare.

Moderator: Echipa Tehnica

Cristi_p
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Mie 06-Iul-2005 15:26
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cristi_p » Sâm 16-Iul-2005 13:24

E imposibil de condus din cauza zgaltaiturilor....am avut un ford cu amortizorul pe fata distrus complet, si am mers cu el asa o saptamana, da' ala era plutire fata de cum face asta, efectiv sparg tavanul cu capul.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 16-Iul-2005 13:26

pai daca s-au comandat sfere de xantia si alea au fost puse, alea sint. cit despre cele incarcate, nu poti decit sa speri ca aveai din cele care trebuie.
dar nu asta cred ca e problema ta, nu ai spus ce intelegi prin "imposibil de condus" cind e pe pozitia normala. aici undeva cred ca e problema: la tijele corectoarelor sau la corectoare
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 16-Iul-2005 13:33

mai e posibil ca una din sferele incarcate sa se fi spart ulterior. daca s-a mers mult timp cu ele descarcate si membrana a stat deformata, se poate sa faca o cuta f mare si dupa incarcare sa se sparga, asta nu se poate prevedea si nu e vina nimanui. oricum, daca o ridici mai sus fenomenul e mai accentuat, asa ca iarta-ma, dar tot nu pricep cum te zgiltiie pe normal, dar nu si pe intermediar
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Cristi_p
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Mie 06-Iul-2005 15:26
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cristi_p » Sâm 16-Iul-2005 13:36

:? Crede-ma ca nici io nu'mi dau seama....da' asa se intampla.

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 16-Iul-2005 13:40

poate ca e prea jos reglata fata, se mai poate deasemenea sa fie foarte uzat cilindrul de suspensie pe dreapta f... iar daca sfera de pe aceeasi parte nu a fost incarcata ci schimbata cu una noua, trebuie sa te duci sa o schimbe din nou fiindca e in garantie, nu mai trebuie sa platesti nimik daca se dovedeste a fi defecta din fabrica.

eventual lasa-mi un tel de al tau, o sa ies prin oras in dupaamiaza asta si daca ai timp sa ne vedem si sa ma uit 5 min iti spun exact
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Cristi_p
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Mie 06-Iul-2005 15:26
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cristi_p » Sâm 16-Iul-2005 13:43

0727.647.632

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Sâm 16-Iul-2005 13:44

k, te sun si ne vedem cumva
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Cristi_p
just curious
Mesaje: 16
Membru din: Mie 06-Iul-2005 15:26
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cristi_p » Sâm 16-Iul-2005 13:45

Merci mult.

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 18-Iul-2005 08:25

@cristi_p: citroen e o masina pe invers. Daca la vechiul tau ford aveai amortizoarele duse, asta inseamna ca masina facea balans foarte mare. Un citroen cu sferele descarcate e "lemn"
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 18-Iul-2005 12:47

m-am vazut cu cristi si e o alta problema la el: sferele au fost incarcate/schimbate si sint ok doar ca, cel mai probabil cilidrul de suspensie de pe dr fata pare obosit. cind te lasi pe partea respectiva masina coboara un pic si apoi se blocheaza, iar cind te ridici de pe ea, sare in sus dupa o clipa, ca si cum ar agata. e ciudat fenomenul, atita vreme cit nu e asociat si cu vreo pierdere pe la retururi
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Lun 18-Iul-2005 14:38

cilindrii fata se pot unge foarte usor cu LHM (din pacate efectul nu prea dureaza) sau cu vaselina siliconica (e putin mai complicat, dar tine mult mai bine.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
editza
pasionat
Mesaje: 157
Membru din: Joi 08-Mai-2003 17:04
Localitate: Bucuresti

Mesajde editza » Lun 18-Iul-2005 16:59

Desi am tot o Xantia si n-am fost scutit de probleme am inteles doua lucruri destul de importante.
1. tot procesul de diagnosticare al suspensiei la Xantia este un pic mai complicat decat la citroenurile cu hidraulica anterioare ei. Practic o verificare mecanica (daca o pot numi asa) si una electrica. In nici un caz nu poate fi diagnosticata la colt de strada.
2. Strans legat de problema de mai sus si de reparatia masinii este nevoie de un singur om (mecanic) care sa se ocupe de ea. Pentru ca altfel fiecare service care va prelua masina (presupunand ca au si cunostintele necesare) va lua acest proces de diagnosticare de la capat.

Ca sa concluzionez: cred ca sfaturile cele mai ok le poate da un mecanic, evident dupa ce a pus mana pe masina.
Sper sa nu va suparati pe mine dar cred ca cu sfaturile pe partea asta la Xantia nu ajutam mai deloc.
fost posesor Xantia 2.0 16v

Avatar utilizator
paga
pasionat
Mesaje: 308
Membru din: Dum 02-Mai-2004 13:32
Localitate: GALATI

Mesajde paga » Lun 18-Iul-2005 17:47

sunt de acord cu concluziile tale, editza

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 13:26

ok, atunci imi cer scuze ca am incercat sa ajut pe cineva. se pare ca am gresit, editza si paga. mai bine il lasi pe om sa o ia din atelier in atelier si sa dea banii decit sa incerci sa ii dai o mina de ajutor, atunci cind se poate, nu? de fapt, la ce naiba mai foloseste forumul asta, daca, asa cum zici, n-ar trebui sa ne ajutam cind e nevoie?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Mar 19-Iul-2005 13:49

nicum scrie:cilindrii fata se pot unge foarte usor cu LHM (din pacate efectul nu prea dureaza) sau cu vaselina siliconica (e putin mai complicat, dar tine mult mai bine.

ii ungi degeaba, e o garnitura inauntru (care are rol de segment) care sare de la locul ei, de aia scirtiie in final, sau agata, asa cum se intimpla la cristi. asta daca mi-e permis sa-mi exprim parerea...
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf

http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service

Lexia available


Înapoi la “Hidraulica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 22 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187758
    Total subiecte 18619
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11707
    Cel mai nou membru catalinos