Pagina 1 din 1

reglare corectoarelor de inaltime

Scris: Joi 29-Ian-2009 16:23
de Mexik
am o problema cu xantia mea,la inceput am crezut cai pompa hidraulica uzata si am pus inca unasi la fel.daca ridic masina la maxim spatele se ridica bine dar fata ramana cam jos(nui diferenta pe fata de la mers normal la maxim),si si la pozitia normal sta cam inegal,daca pun o persoana in spate merg cu curu taras si nu revine inapoi si cred cas corectoarele buba,probabilreglarea tijelor si as vrea sa stiu daca pot so rezolv eu sau e vreo metoda speciala

Scris: Joi 29-Ian-2009 16:29
de abarth_mcm
am si eu un corector din ala pe acasa si am vazut ca nu prea are ce sa se strice la el...doar in cazul inca se sparge membrana sau sa se rupa colierul si astfel curge...
In rest...doar sa fie murdar... Si asta care il am eu de rezerva era f murdar si avea colierul rupt.. l-am curatat si am cositorit colierul....cam atata.

Scris: Joi 29-Ian-2009 16:55
de Mexik
am vb acum cu un mecanic si cica sambata sa merg sa se uite dar vreau sa ma documentez si eu inainte cam ce ar putea fii

Scris: Joi 29-Ian-2009 17:10
de razzwan
cauta pe forum nick-ul "retro" si trimite-i un mesaj privat si iti garantez ca te va lamuri

Scris: Joi 29-Ian-2009 18:33
de Mexik
ms :P

Scris: Vin 30-Ian-2009 04:09
de dj01fad
se si strica corectoarele, incep sa nu mai lucreze cum trebuie. eu am patit asa la ultima masina, le-am curatat, si unul vad ca tot face ce vrea el ... (nu se ridica pe normal decat daca il dau spre maxim apoi il dau inapoi pe normal) solutia la ine cred ca este altul, sper ca nu si la tine. incearca prima data o curatire, poate va da rezultate, dar, mare atentie cum umbli acolo. ca sa scoti corectorul trebuie sa faci cam urmatoarele: pui masina pe rampa sau pe canal, o lasi jos detot, si depresurizezi instalatia de la surubul de la disjunctor (cam o tura completa in desfaci). dupa ce ai facut toate astea, poti sa ii scoti conductele. daca cumva vrei sa faci treaba pe beton, asigura masina bine pe capre inainte sa faci vreo mutare.
corectoarele uzate au 2 simptome: ori nu mai corecteaza bine inaltimea, ori pierd presiune, lucru care poti sa il verifici tragand din el returul cu furtun: daca da foarte rar cate o picatura e bun, iar daca picura rapid sau chiar curge, este clar ca e uzat.

Scris: Sâm 31-Ian-2009 07:34
de Mexik
msde sfat,imediat plec la un mecanic recomandat de un vecin care a avut un bx sa se uite sa vada poate observa si alte defectemdar e bun sa invat si eu pe parcurs cum functioneaza sistemul.o sa zic mai tarziu care era problema

Scris: Joi 05-Feb-2009 18:16
de Mexik
am rezolvat problema am pus alta pompa acum totu e normal :D

spate Xantia permanent lasat pe spate

Scris: Mie 25-Mar-2009 11:40
de peter_2000
Salut Citroen pasionati
sint proprietarul semi fericit al unei Xantia X1,1.8 101 cp din 1994 ,si am o problema cu hidraulica pe spate,ramine mereu jos ,doar cind o pornesc se mai ridica ceva.citind diverse cazuri pe forum se pare ca ar fi corectorul de inaltime pe spate ,poate sa fie o reparatie scumpa ?
va multumesc anticipat pt sfat.

Scris: Mie 25-Mar-2009 14:02
de nicum
S-ar putea sa nu fie corectorul.
Dupa ce parchezi masina se lasa repede spatele? Cind pui frina se aude un fisiit?

Scris: Mie 25-Mar-2009 14:32
de Mexik
si la mine cum am oprito sa lasat imediat jos,dar se si ridica repede cum pornesc.mai urat face uneori cand e incarcata parca nare suspensie pe spate