Pagina 1 din 3
Spume ulei hidraulic
Scris: Mie 11-Feb-2009 09:41
de florin_budea
A shimbat ulei hidraulic (castrol-verde) , cel putin asa zice mecanicu, am gasit spume in bazin, nu mai merge directia suspensi rigida, pompa are un zgomot ciudat (cred ca este terminata pompa, cand pornesc masina stau in jur de 6 sec aprinse becurile de avertizare).
Eu cred ca este pompa hidraulica de vina, voi ce parere aveti?, dar ce nu inteleg ce este cu spuma.
Scris: Mie 11-Feb-2009 09:51
de NOS_feratu
... prin conceptie uleiul hidraulic este antispumant la fel ca si cel pentru compresoare... incearca intai sa te lamuresti daca uleiul care ti la pus in instalatie este cu adevarat hidraulic sau este pur si simplu un ulei de culoare verde (chiar daca este Castrol) ...trebuie sa aiba caracteristica H in denumire sau ceva echivalent
later edit: intrebare: in acel bazin nu trebuia sa ai totusi LHM? pentru ca stiu ca LHM desi este un ulei hidraulic are caracteristici mult diferite fata de uleiurile hidraulice obisnuite...
Scris: Mie 11-Feb-2009 11:20
de dj01fad
inainte sa schimbi uleiul, cum se comporta?
Scris: Mie 11-Feb-2009 11:22
de bogdan78
Uleiul hidraulic romanesc , mai face uneori spuma, am obeservat asta pe o instalatie mai veche de la mine de la servici.
Scris: Mie 11-Feb-2009 12:41
de Andrei Anghel
masina se ridica totusi? ca daca nu se ridica, si n-ai nici servo sau frane, tre' doar sa amorsezi pompa ... nush cum e la xantia, presupun ca similar, da' urmaresti ce furtun e intre pompa si vasu' de lhm, il scoti din partea cu vasu' bagi o palnie in el, si torni niste lhm pe-acolo ... daca nu merge, tre sa umbli la surubu' de 12 de la disjunctor, aici sa te ajute colgeii de pe forum, ca nush cum e cu accesu, sau cat se slabeste ...
Scris: Mie 11-Feb-2009 13:17
de dj01fad
se mai intampla sa faca totusi spume, in momentul in care se sparge o sfera, deoarece tot uleiul din ea este pulberizat afara cu presiune, ameste cat cu azotul care iese din membrana. am patit si eu o treaba dinasta, dar dupa o zi si-a revenit lhm-ul. probabil ca asta e si explicatia ca masina este rigida....
Scris: Mie 11-Feb-2009 13:47
de florin_budea
Am facut motorul segmentii..... si la mecanic ia trebuit 5 luni (teapa pe fata), Cand i-am predat-o mergea bine, dar mecanicu a zis ca uleiul hidraulic a disparut subit si ca el l-ar fi inlocuit, chestia cu disparutu nu l-am crezut, cum sa disparata 5 litri de ulei stand pe loc?.
Masina se ridica, disjuctorul nu mai face galagie (tacanit), franele merge rau , directia lipsa cum ar fi fara servo
Scris: Mie 11-Feb-2009 15:48
de Andrei Anghel
in primu' rand du-te si da foc atelierului unde lucreaza mecanicu' ala ... cum sa-ti faca asa ceva ??...
nu stiu daca te ajuta cu ceva, da' mie, la bx, inainte sa-mi moara de tot, cand avea h46 si era putin mai frig (~10 grade, cam cum e acuma), desi se ridica (greu, dar se ridica), imi pierdea frecvent servodirectia si frana ... i-am pus lichid hidraulic ca lumea, si acum merge ceas ...
oricum, cel mai indicat ar fi sa verifici intai ce zice dj01fad
Scris: Mie 11-Feb-2009 22:32
de Mexik
e clar ca mecanicul ala tia manarit masina,odata ce era ochei hidraulicul cum dracu de sa defectat stand?el facea motoru ce nu avea legatura cu hidraulicu.si chiar daca dai pompa hidraulica jos de pe bloc masina ramane tot sus(prabat de mine) si pierzi uleiul carei pe furtunu de alimentare nicidecum tot uleiul.nu stiu cum de ai luato ca eu il omorom si cum sa stau 5 luni sami puna niste niste segmenti cai puneam singur in cateva zile.de amorsat pompa la xantia e simplu o lasi pe burta pornesti motorul lasant vreo 2-3 ture desfacut surubul de 12 de la distribuitor,lasi cam 1min sa mearga asa dupa care STRANgi surubul pui pe mers normal si dupaia trebe sa se ridice daca e ok restul.dupace sa ridicat faci vreo 3 geneoflexiuni si gata e.incearca si zine
Scris: Mie 11-Feb-2009 22:34
de Mexik
scuze de ortografie dar chiar ma enervat o vaza deasta sa duci o masina sai faci o problema si o iei cu 5 inapoi

Scris: Mie 11-Feb-2009 23:22
de dj01fad
pai cine stie ce drac de trasnaie ti-o fi bagat acolo... sau... e posibil sa fi iesit uleiul afara... daca a desfacut furtunul de la pompa si nu l-a scos din vas, atunci s-a scurs jos...
Scris: Mie 11-Feb-2009 23:26
de abarth_mcm
corect:cand se sparge o sfera uneori face spume in vas.
Scris: Joi 12-Feb-2009 09:24
de Mexik
ok.sa zicem ca mecanicu a pierut tot uleiul din greseala,dar cand a pus alt ulei masina trebuia sa mearga ca cum a aduso el la service e greu de crezut ca sa stricat stand 5 luni in parcare
Scris: Joi 12-Feb-2009 11:04
de dj01fad
pai daca o fi pus ulei de transformator sau ce inventii am mai auzit eu, nu are cum sa mearga...
Scris: Joi 12-Feb-2009 11:09
de Mexik
atunci nu ramane decat sa dai tot jos sa speli instalatia si sa pui u lhm.eu iau de la omv cu 26ron lhm si zic ca si cand a fost ger la fel se ridica masina ca si cum era cald