scurtcircuit
Moderator: Echipa Tehnica
scurtcircuit
va salut! deschid un subiect desi nu tare stiu ce fac,sant nou pe forum ,am o xantia 1.9 td 1996,am cumparato cu bani marunti si merge ca un ceas rusesc,sau cel putin mergea,pana an-tro zi cand sa oprit si gata,am dat la automat juma-de ora si nimic,am bacat capul sub capota sa verific si ce sa vezi nu e curent la electrovalva,si nici la bijiile incandescente,cand pun contactul pe bujii se aprinde martorul dar se stinge imedeat la o secunda.am schimbat si releul de bujii dar tot asa se manifesta,am verificat sigurantele ba chear le-am schimbat si nimic,asa ca am pus un cablu de la plus la electrovalva si altul de la bujii sa pot iesi cu ea,tin eu cu mana pe bujii cateva secunde si apoi dau cheie porneste normal si merge f bine,da e incomod sa tot bag capul sub capota la toate pornirile si nu e nici normal.va rog ajutatima cu un sfat .multumesc!
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
e posibil sa fie din alarma?pt ca are ceva relee si pe acolo,cand ai dau contact tacane da nu pot sa ajung la ele pt ca e turnat ceva plastic peste toata placa aia , sau ce o fi el si nu am acces,se poate sa o anulez ?anainte sa ma lase an drum mi se tot aprindea un martor la bord,era ceva filtru ,nu stiu daca de ulei sau de motorina,am facut schimbul de ulei si am pus si filtru nou,am observat ca pe vrio trei sigurante nu am curent ,an panoul intern.pe panoul mic de langa acumulator la pe unele am pozitiv pe unele degativ ,adica masa .oare e normal?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7677
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
daca alarma este cu starter-kill, atunci poate foarte bine sa fie releul de la functia asta zapacit... totusi, starter-kill se monteaza in mod normal pe demaror, nu pe alimentarea motorului (electrovalva, etc); deci... cam putin probabil sa fie de la alarma.
am mai avut problema asta la cineva, si era firul de la electrovalva intrerupr, deoarece manunchiul ala de fire de la pompa se frecase de uncolier...
mai verifica ceva: in spatele fiecarui far, pe contraaripa este cate o mufa, care conecteaza instalatia motorului de restul masinii; incearca sa dai cu spray de contacte in mufele alea, si vezi apoi ce si cum;
intrebare: ai cumva cod de pornire?!
am mai avut problema asta la cineva, si era firul de la electrovalva intrerupr, deoarece manunchiul ala de fire de la pompa se frecase de uncolier...
mai verifica ceva: in spatele fiecarui far, pe contraaripa este cate o mufa, care conecteaza instalatia motorului de restul masinii; incearca sa dai cu spray de contacte in mufele alea, si vezi apoi ce si cum;
intrebare: ai cumva cod de pornire?!
Înapoi la “Electrica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187771
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11804
Cel mai nou membru FloLGO