Lipsa curent pompa de injectie si pompa rezervor Xantia HDI
Scris: Mie 23-Noi-2011 13:44
Salut!
Am o mare problema cu Xantia mea 2.0 HDI an 2000, 80kw/109 CP. Nu stiu cum reusesc dar cand am probleme cu ea sunt numai probleme ciudate...
Problema mare e ca sunt in Germania si trebuie aici sa o repar...
Am ramas pe autostrada, am remorcat-o la un Service si concluzia mecanicului a fost ca nu vine curent in fata la pompa de injectie si in spate la cea de joasa presiune din rezervor (asta pot sa constat singur- nu se aude ca lucreaza pompa- doar pe direct cu plus de la baterie merge dar tot nu porneste). Stiu ca a verificat firele de la regulatorul de inalta presiune si a vazut ca nu vine curent...
Faza e ca el nu a reusit sa intre in computer cu testerul lui si nu poate sa ma ajute.
Trebuie sa o remorchez pana la un Service BOSCH (si costa muuuult remorcatul...).
Mecanicul de aici a spus ca probabil e kaputt Computerul (Steuergerät) dar el nu poate sa garanteze asta. Sa merg la BOSCH ca aia au aparatura de testare...
Ce sa fac? Ati mai intalnit asta pana acum? ? Nu poate sa fie ceva mai subtire, trebuie chiar asa direct computerul?
Eu tot am avut pana acum probleme cu regulatorul de inalta presiune. L-am schimbat, a mers bine o perioada dar din cand in cand tot se mai oprea, il scoteam, curatam si porneam.
Tot la fel din cand in cand nu se mai accelera la relanti. Trebuia sa iau si sa pun contactul de mai multe ori. In ultimele luni mi se limita singura la 2.500 Rot/min cand voia ea, fara logica si dupa cateva ore isi revenea...
Pe tester nu arata nimic stricat. Poate iti amintesti Andrei (Khan)...am fost la tine pana sa plec in Germania, anul trecut si totul era in regula pe tester...
Mi s-a mai intamplat o data sa-mi manance sobolanii un fir si sa nu se mai alimenteze pompa de joasa presiune. Reparat firul si totul a fost ok. Sa fi mancat ei mai multe fire si d-abia acum dupa un an sa cedeze alt fir?
Am nevoie de tot ajutorul pe care mi-l puteti da. Eu azi ma duc la Service-ul BOSCH sa vb. cu ei daca se baga. Alternativa e Citroen in NĂźrnberg dar am asa o mare frica sa merg la CITROEN si costa probabil cat nu face masina...
Multumesc mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Am o mare problema cu Xantia mea 2.0 HDI an 2000, 80kw/109 CP. Nu stiu cum reusesc dar cand am probleme cu ea sunt numai probleme ciudate...
Problema mare e ca sunt in Germania si trebuie aici sa o repar...
Am ramas pe autostrada, am remorcat-o la un Service si concluzia mecanicului a fost ca nu vine curent in fata la pompa de injectie si in spate la cea de joasa presiune din rezervor (asta pot sa constat singur- nu se aude ca lucreaza pompa- doar pe direct cu plus de la baterie merge dar tot nu porneste). Stiu ca a verificat firele de la regulatorul de inalta presiune si a vazut ca nu vine curent...
Faza e ca el nu a reusit sa intre in computer cu testerul lui si nu poate sa ma ajute.
Trebuie sa o remorchez pana la un Service BOSCH (si costa muuuult remorcatul...).
Mecanicul de aici a spus ca probabil e kaputt Computerul (Steuergerät) dar el nu poate sa garanteze asta. Sa merg la BOSCH ca aia au aparatura de testare...
Ce sa fac? Ati mai intalnit asta pana acum? ? Nu poate sa fie ceva mai subtire, trebuie chiar asa direct computerul?
Eu tot am avut pana acum probleme cu regulatorul de inalta presiune. L-am schimbat, a mers bine o perioada dar din cand in cand tot se mai oprea, il scoteam, curatam si porneam.
Tot la fel din cand in cand nu se mai accelera la relanti. Trebuia sa iau si sa pun contactul de mai multe ori. In ultimele luni mi se limita singura la 2.500 Rot/min cand voia ea, fara logica si dupa cateva ore isi revenea...
Pe tester nu arata nimic stricat. Poate iti amintesti Andrei (Khan)...am fost la tine pana sa plec in Germania, anul trecut si totul era in regula pe tester...
Mi s-a mai intamplat o data sa-mi manance sobolanii un fir si sa nu se mai alimenteze pompa de joasa presiune. Reparat firul si totul a fost ok. Sa fi mancat ei mai multe fire si d-abia acum dupa un an sa cedeze alt fir?
Am nevoie de tot ajutorul pe care mi-l puteti da. Eu azi ma duc la Service-ul BOSCH sa vb. cu ei daca se baga. Alternativa e Citroen in NĂźrnberg dar am asa o mare frica sa merg la CITROEN si costa probabil cat nu face masina...
Multumesc mult!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!