e gaura prevazuta pentru asta oameni buni
daca tot ai dat jos aparatoarea de plastic de la roata din stanga fata, in stalp ai 2 gauri acoperite cu capace din cauciuc, una mica de 2 cm diam si alta ovala de vreo 4 cm
pe interior, scoti chederul ridici mocheta si scoti acel surub de fixare mocheta si vezi ca ai o gaura in stalp care comunica cu cea de la roata. Singura chestie e ca acele 2 gauri sunt la 90 grade una fata de alta si acea din masina e cam cu 4 cm mai jos, bajbai cu o bucata de sarma elastica pana reusesti, legi capatul cablului cu izolir si il tragi pe acolo. De la plusul de la baterie pleci imediat in stanga, si pe deasupra surubului unde ai cateva impamantari ai alta gaura care da deasupra rotii.
Dupa ce intri in masina, scoti chederul cu totul si din spate, desfaci un pic cele doua suruburi care tin plasticul de la stalpi, doar cat sa poti trage mocheta in afara, bagi cablul pe sub mocheta pana la scaunul din spate, ridici sezutul si pliezi spatarul si gata.
Pentru 20 amperi pui cablu cu sectiune de minim 10mm patrati, si pentru protectie il bagi printrun furtun de gradinarie si nu mai ai treaba.
OBLIGATORIU........siguranta la maxim 30 cm de la baterie, asta daca nu vrei sa arzi ca sobolanul. Nu e gluma, iei foc si efectiv nu ai ce face, sau in cel mai bun caz iti strici bateria si instalatia electrica.
Costa 6€ un suport special pentru sigurante, anl e mai buna ca agu dar pui de care gasesti.O prinzi cu 2 suruburi de cutia sigurantelor motor.
La iesirea din statie pui impamantarea obligatoriu de acelasi diametru ca si plusul, il poti lega de suruburile care prind plasticele de la stalpii din spate, razuiesti un pic vopseaua pana dai de metal lucitor si pui acolo un terminal inel. Pui un pic de vaselina sa protejezi de oxidare Strangi bine de tot surubul si terminalul sa faca contact bun cu cablul, daca ai miscari pe acolo adio sunet , wellcome haraituri si gemete alternator

- been there, done that

Daca nu ai aparat de lipit suficient de puternic sa lipeasca sarma de 10 mm, il pui jos, si dupa ce stragi temeinic cu patentul dai doua ciocane bune si acolo moare.
Cablurile audio obligatoriu prin lateralul opus al masinii pt evitarea interferentelor electrice.
Nu e banc sectiunea groasa a cablului. Cu cat e mai gros, opune rezistenta mai mica si ajunge mai mult curent la statie, plus ca se incalzeste mai putin. ideea e sa pui mai mult decat ai tu nevoie, desi ar merge si de 6 mm e cam la limita si risti sa se incalzeasca, plus ca nu iti mai ajunge curent destul la statie. La 12 V, in 6 m de cablu iti ajung la statie 11.6 V, insuficient.
Cu cat mai gros mai bun, gandeste-te ca dupa aia o sa vrei sa pui o statie adevarata cu ceva boxe bune si atunci trebuie sa schimbi iar totul si sa o iei de la capat. Mai bine iti supradimensionezi instalatia si o ai pt totdeauna si faci fata oricand eventualelor upgradeuri. Poate mai vrei sa montezi ulterior un convertor de 220V pt un televizor sau orice altceva, e bine sa ai rezerva de cablu.
Eu la mine am pus cablu de 20 mm, si la 120A nici nu se incalzeste macar si in teorie as putea sa ma duc cu el pana la 200A in deplina siguranta.