Pagina 1 din 1
turometru indica rau
Scris: Sâm 18-Feb-2012 22:03
de kady28
Colegi ..desi am mai zis prin alte posturi ca am relanti mare (nu coboara sub 1000 rot/min dupa ce se incalzeste motorul), azi am facut un drum mai lung si surpriza, la 110 km/ora in a 5-a nu mai am 3000 rotatii..ci peste ,aprox 3250 daca ma iau dupa liniute. Am atasat si o poza sa vedeti mai bine si poate imi ziceti ce anume e defect..vreun senzor, motorul trage si in bord nu se aprinde nimic suspect, ambreiajul nu patineaza. Ce poate sa fie?

Scris: Dum 19-Feb-2012 19:53
de saco
am si eu aceasi problema la vitezometru, e cu 20 km la ora in plus, nu inteleg de ce?probabil e ceva electronic
Scris: Dum 19-Feb-2012 20:15
de cbx
ai anvelopele la dimensiunile trecute in talon ?
Scris: Lun 20-Feb-2012 06:34
de saco
da, 205.60.15 , e ceva cu ceasurile astea altfel nu o lua razna si turometrul lui kady28
Scris: Lun 20-Feb-2012 19:26
de kady28
Astazi am desfacut senzorul care vine in dreptul volantei, l-am masurat si are 380 ohm. Am incercat sa pornesc masina fara el si nu porneste. Mai este cumva alt senzor? ca pe siturile cu piese auto am gasit tot felul de senzor de impusuri

Si alta chestie, am decuplat sonda lambda...motorul merge la fel fara ea si nu se aprinde becul de motor in bord. Ce credeti..sa ma duc sa-i fac un tester? ca deja chiar nu mai am idei
Re: turometru indica rau
Scris: Lun 20-Feb-2012 20:41
de motrocel
kady28 scrie:Colegi ..desi am mai zis prin alte posturi ca am relanti mare (nu coboara sub 1000 rot/min dupa ce se incalzeste motorul), azi am facut un drum mai lung si surpriza, la 110 km/ora in a 5-a nu mai am 3000 rotatii..ci peste ,aprox 3250 daca ma iau dupa liniute. Am atasat si o poza sa vedeti mai bine si poate imi ziceti ce anume e defect..vreun senzor, motorul trage si in bord nu se aprinde nimic suspect, ambreiajul nu patineaza. Ce poate sa fie?

PĂŁi a mea bagĂŁ cam 110 km la orĂŁ la 2500 rotaĂžii ĂŽntr-a cincea Âşi 90km la orĂŁ la 2000 de ture.
E posibil oare sĂŁ am alt tip de cutie de viteze?
Scris: Lun 20-Feb-2012 21:57
de dj01fad
daca ai varianta euro 3 cu egr, are cutia mai lunga decat celelalte...
Scris: Mar 21-Feb-2012 06:06
de saco
apropo Nic motorul de 2.100 pe care il ai si tu, de pe xantia, are egr? si unde? se ajunge usor la el?
Scris: Mar 21-Feb-2012 15:49
de dj01fad
are, si e pus deasupra turbinei cumva in spatele motorului. mai bine zis avea, din 2 motive: 1... era anulat, si 2... am demolat masina

Scris: Mar 21-Feb-2012 18:23
de saco
am mai auzit chestia cu coada de matura in furtun
Scris: Mar 21-Feb-2012 21:56
de kady28
Am fost azi la tester, ceasul din bord arata mai mult cu aprox 200 rot decat pe tester. Am desfacut ceasurile, am scos placa de circuite, am curatat toate contactele de la ceasuri...spray de contacte..alcool..am pus ceasurile la loc si tot la fel, nici o schimbare, relanti cu motorul cald arata ~1100. De aici in colo nu ma mai pricep ce sa fac ...ori s-a bulit ceasul in bord..ori naiba stie ce are.
Offtopic:
1. La tester a gasit o eroare la sonda lambda..ceva de genu ca a expirat, dar nu e defecta.
La relanti varia intre aprox 800 - 50 mV dar se schimba repede intre aceste valori, turata varia si mai repede tot intre aceste valori...de la 5000 ture spre relanti arata 0. Baiatu a zis ca sonda functioneaza dar se poate si mai bine. Voi ce parere aveti?
2. Sub capacul din fata ceasurilor am 2 mufe, una gri imbracata in burete si una albastra care e pusa in butonul fantoma din stanga aerului conditionat. De la ce sunt?

Scris: Mar 21-Feb-2012 22:38
de SilverSpider
Schimba tate capacitatile (condensatorii) de pe placa si sar putea sa-i treaca.
Scris: Mie 22-Feb-2012 07:29
de kady28
Dap..am avut asta in gand desi pe placa este un singur condensator electrolitic..si multe smd-uri