Scurt circuit xantia

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Scurt circuit xantia

Mesajde sorin. » Dum 15-Dec-2013 14:09

Am un scurt pe siguranta F2 din habitaclu, si am vazut ca deserveste si releul climatizarii automate
Unde se gaseste acesta? Multumesc

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Dum 15-Dec-2013 14:55

Pentru aceasta siguranta va trebui sa elimini pe rand din enumerarea de mai jos sa vazi unde este problema. :?

tastatura,anti-furt +panoul de iluminat rheostat+ "lumini-pe" sistem de avertizare+ senzor de nivel lichid de spĂŁlare+ releu automat de ĂŽncĂŁlzire.
Prima data incearca sa scoti mufa de la rheostat foto.


Imagine

Posibil sa fie un bec in scurt de iluminat ceasuri bord :shock:

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 15-Dec-2013 15:43

Multumesc Reostatul l-am scos deja Din pacate am gasit siguranta arsa de 20A, in loc de 5A
Defectul s-a intamplat la pornirea la rece, dupa cateva secunde, aeroterma era data la maxim, s-a oprit brusc, si apoi a mirosit a ars in habitaclu Unde o fi releul climatizarii automate?

benny_merty
pasionat
Mesaje: 1050
Membru din: Joi 07-Iul-2011 20:21
Localitate: Sibiu Cisnadie

Mesajde benny_merty » Dum 15-Dec-2013 16:03

Daca a mirosit a ars da jos aeroterma.

Imagine

Imagine

Imagine

:?

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 15-Dec-2013 17:08

Am scos mufele de la aeroterma, am scos calculatorul de climatizare, si tastatura Tot este scurtul
:oops:
Deci nu stiu ce este si unde se afla ,,automatic heating relay ,,

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Dum 15-Dec-2013 18:06

Aeroterma cand e la maxim este cuplat releul de pe variatorul de turatie...nu e ala ,,automatic heating relay ,,?
Variatorul de turatie e in carcasa aerotermei..acolo unde sunt cei 2 tranzistori pe radiator este si un releu care comuta pe maxim motorul.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Lun 16-Dec-2013 16:47

Are cineva schema electrica a instalatiei? M-am uitat pe Haynes, dar este o porcarie

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Lun 16-Dec-2013 21:38

Aici e ceva de aeroterma:
http://xantia.voila.net/pulseur_air.htm

Alta schema electrica decat in Haynes nu cred ca se gaseste , dupa simbolurile descrise la inceput o poti descifra.
Cum a zis benny_merty ...alea trebuie sa le verifici. Desfa panoul de sigurante...posibil si acolo sa fie ceva necurat.

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Mie 18-Dec-2013 16:43

Am scos si bordul, conform autodata si senzorul de viteza este alimentat de f2, asa ca l-am scos si pe asta
Scurtul tot este Se pare sa este pe undeva prin cablaj
Nu scapa asa usor :lol:, o sa trag plus la climatizare (sa gasesc unde trebuie, autodata zice ca ar alimenta calculatorul climatizarii, si nu un releu :?:) Am tras deja plus la tastatura, a pornit motorul, dupa care am anulat-o

sorin.
pasionat
Mesaje: 1107
Membru din: Lun 01-Aug-2005 19:30
Localitate: craiova

Mesajde sorin. » Dum 22-Dec-2013 13:25

Am rezolvat
Scurtul a fost pe cablul senzorului de kilometraj, care a ars siguranta F2, care alimenta si turometrul, de la acesta lua informatie climatizarea pt. a merge numai cu motorul pornit :lol: Din aceasta cauza nu mergea climatizarea, aparent fara legatura cu siguranta F2
Multumesc lui Nic pentru sprijin

matrix one
simpatizant
Mesaje: 32
Membru din: Sâm 18-Apr-2015 20:58
Localitate: alexandria
Masina: citroen xantia

Mesajde matrix one » Mar 05-Mai-2015 22:02

sa am si eu aceasi problema?cu cablu de la turometru? dupa pornire, imi ramane becul aprins de la baterie si 1-2 minute, acul de la turometru o ia razna, dupa care isi revine
mentionez ca alternatorul incarca bine
totul merge bine, dar nu suport becul de la baterie aprins
cel mult accept becul de la rezervor :D


Înapoi la “Electrica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv