Cateva probleme xantia 1.6 1995

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Mie 12-Noi-2014 15:56

Asa tre sa fie nivelul cu masina pe maxim.

Imagine

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Mie 12-Noi-2014 17:55

Am ĂŽnțeles, bunĂŁ imagine. Am sa verific mâine ĂŽncĂŁ o data mai atent.

Chiar acum am venit de la ea, m-am chinuit sa-i prind masca la volan...enervanta treabĂŁ.

Zilele astea o pregĂŁtesc de un drum la Craiova sa vedem de ce e ĂŽn stare.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 13-Noi-2014 15:22

vi la craiova? da-mi de stire, poate te pot ajuta si eu cu ceva sfaturi la jucarie...
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Dum 16-Noi-2014 17:07

Cu siguranta te voi anunta, insa pana atunci am o problema MARE MARE MARE MARE, s-a rupt cureaua de distributie, cum ? Cam asa :

Azi bibileam maina, o curatam, o spalam....etc. cand deodata ma gandesc eu sa ridic masina sa nu mai stau aplecat ( doar am hidraulice, ce naiba. !!!! ). Am mutat levierul din pozitia normal, pe urmatoarea liniuta, apoi m-am gandit eu sa vad daca merge mai sus, si am mutat levierul la maxim sus. Nu am sesizat nici o miscare, cand deodata incepe sa se auda un zornait la motor( ca si cum doua fiare se loveau intre ele) in zona distributiei, m-am uitat repede sub masina si curgea ulei lhm in voie ( ca un robinet nestrans suficient ). Am oprit motorul, verific nivel ulei si vad ca e peste, ma apuc scot de acolo cu o seringa cat consier, pornec motorul, martorul ulei ajunge la semn, insa zgomotul persista. Cand ma duc sa opresc motorul incepe sa se auda un zgomot de infranare si cu doua secunde inaintea mea se opreste motorul :mad:

In tot acest timp levierul a stat pe maxim sus

Am desfcut capacul de plastic de la distributie si cum banuiam cureaua rupta. Acum intrebarile mele :

Se schimba greu distributia ? ( nu sunt afon, am mai schimbat la un logan 1.4. )
De ce curge ulei lhm ( cu siguranta a avut peste masura, am pus prea mult )
Motorul a murit destul de usor ( adica relantiulbera undeva sub 500 rpm cand s-a oprit, posibil sa nu se fi strabat supapele ? ) am invartit de axul cu came si parea ca merge normal.

Ideea ar fi daca ma bag eu sa umblu, are vreo chestie la care trebuie sa fiu mai atent ?

Multumesc!

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Lun 17-Noi-2014 08:29

Nasoala faza cu distributia, de umblat nu cred ca e mai greu ca la un logan in 8 valve.
Chestia mai naspa este ca s-au auzit zgomote metalice si inainte se pui distributia ar trebui sa desfaci chiuloasa sa vezi ce gasesti.
Ca sa scapi de desfacut ar trebui sa gasesti pe cineva cu un endoscop.

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Lun 17-Noi-2014 11:35

M-am uitat mai atent si cred ca prblema e de la pompa de apa, lichidul care a curs pare sa fie antigel, in tub e sub nivel, lhm ul sta bine.
Ma apuc de desfacut sa vedem ce gasesc acolo. Chestia nasoala e ca la mine ploua :mad:

Apopo, are ceva masina daca sta ridicara la max cu motorul pornit mai mult timp ? ( 1 h )

Avatar utilizator
kady28
pasionat
Mesaje: 1273
Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
Localitate: Bucuresti
Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium

Mesajde kady28 » Lun 17-Noi-2014 14:10

Nu are nimic, o poti tine ridicata la maxim cat ai nevoie, pozitia maxim este de service.
Banuiesc ca ai vrut sa zici acum ca o tii pe maxim cu motorul oprit.
ATENTIE, daca vrei sa o tii la maxim mai mult timp cu motorul oprit pune si niste capre sau buturugi...e preventiv mai ales daca umbli pe sub masina.

Din ce zici se pare sa s-a dus presetupa la pompa de apa si a curs..ori s-a blocat de ti-a rupt cureaua.

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Lun 17-Noi-2014 17:48

Asa zic si eu. Astept sa se indrepte vremea putin si o desfac.

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Dum 23-Noi-2014 20:27

intrebare va rog, vreau sa pun rolele la semn si nu prea imi dau seama, la roata de sus ( ce-a de la axa cu came ) semnul e acel , D, ? la mine e stantat un d

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Lun 24-Noi-2014 00:40

rola de la axul cu came are o gaura in ea, care se caleaza cu un surub de 8mm sau ceva de genul intr-o ureche din chiuloasa, care este cam pe la ora 8; daca bagi mana prin spatele rolei, o sa o gasesti. arborele se caleaza prin gaura de la fulie, tot cu un surub lung de 8, sau o coada de spiral, care intra intr-o fanta din placa de aluminiu din spatele ei, cam pe la ora 10 daca tin bine minte. dupa ce dai rola jos, ai sa vezi despre ce e vorba. ATENTIE! poti sa faci asta doar daca ai fulia originala, si nu s-a invartit miezul fata de exterior, lucru care se intampla foarte des. daca ai fulie after-market, nu prea merge pentru ca eu am gasit o fulie NOUA la care nu corespundea gaura. poti sa o calezi dupa dintii de la coroana de timing de pe volanta, dar aia iti explic la telefon daca vrei, e putin cam delicat de explicat. incerc si aici: langa electromotor, putin mai spre spate, pe cutia de viteze e o fanta, unde se imbina cu motorul. de regula are un capac de plastic acolo, pe care il scoti. fanta are cam 1x4 cm sau ceva de genul. prin fanta aia se vad caramizile de pe volanta. daca invarti de ea, la un moment dat o sa gasesti o caramida lipsa, deci un spatiu mai mare intre ele, cam de 3-4 cm. e... spatiul ala, trebuie sa il organizezi asa: jumatate din el sa il vezi, iar jumatatea cealalta, sa iti pice inspre spate, sub carcasa de la cutie. daca nu ai inteles, imi dai un tel si vedem ce si cum, cand te apuci de ea. 0722544672.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Vin 05-Dec-2014 22:35

Multumesc pentru sfaturi, in ultimul timp nu am mai stat de ea, am fost plecat cu serviciul si apoi a venit vremea rea. Cand am desfacut-o, am gasit si vinovatul: pompa de apa s-a blocat. Am luat piesele, le tin la caldurica. Cat de curand ma apuc de ea. In mare e cred ca am intees indicatile, in cazu in care nu ma descurc deranjez cu un telefon.

Multumesc mult pentru sprijin.

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Mar 23-Dec-2014 18:14

vesti noi, multumita D-nuli dj01fad am reusit sa pun distributia, am pus-o la punct, am pus pompa, cureaua, a pornit, a mers cca 10 secunde normal apoi a inceput sa se balbaie rau, relantinul instabil, nu se accelera. Am scos bujiile si erau negre toate, le-am schimbat cu unele bune, am pornit-o si la fel, merge 10 sec ok dupa care incep problemele, relantiul instabil, merge scadat, se tureaza f greun in gol, de mers abia te poti misca. de pornit nu am probleme, o ia imediat. e ca si cum ar avea un amestec sarac, iar in spate miroase a noxe in ultimul hal. N-am mai scos bujiile pt ca sigur sunt negre si astea.

Avand in vedere ca fosta curea s-a rupt, inca n-am umblat la supape, dar sa zicem ca ar fi o supapa doua trei strambe, de ce se innegresc toate bujiile ?

Si daca ar fi supapele strambe, bujia nu trebuie sa se ude de la combustibil ?

mutumesc

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Mar 23-Dec-2014 19:49

Sigur ai pus nine distributia? Cum ai facut?
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Joi 25-Dec-2014 19:20

am pus-o exact dupa explicatile din postul de mai sus, cu o surubelnita prin gaura de la bujie am verificat sa fie pistonul nr 1 ( cel de la volanta ) sus, am pus rola de la axul cu came la semn ( undeva in jurul orei 7 ), fulia de la vibroceh, tot prin gaura la semnul de pe motor in jurul orei 10 ( le-am blocat cu doua suruburi mai mici ca dimensiune decat gaura, adica aveau un mic joc de 2-3 cm)

am pus cureaua, am intins-o ( multumesc inca o data pentru explicatile cu intinsul ) si i-am dat cheie....porneste dar nu se accelereaza, merge tremuraat.

eu ma gandesc ca nu am pus bine ceva la axa cu came, poate trebuia sa mai dau o tura, nu sunt supapele puse bine pe evacuare admisie Am zis ca o sa dau jos capacul de la supape si mai incerc o data.

ma gandeam ca daca ar fi fost una - doua supape strambe nu trebuie sa se innegreasca toate.

newboy
simpatizant
Mesaje: 29
Membru din: Joi 23-Oct-2014 20:25
Localitate: bucuresti

Mesajde newboy » Mar 06-Ian-2015 22:51

am dat din nou cureaua jos, am pus-o din nou la punct, am facut ceva km cu ea azi si pare ca si-a revenit, se mai ingatuie cateodata dar asa sigur e din aprindere/bujii, incerc sa le schimb si vedem dupa.


azi am observat o chestie, pun contactul merge aeroterma, pornesc motorul, nu mai merge aeroterma :mad: destul de friguros as putea spune.
intrebarea mea: a mai patit cineva asa ? se strica ceva ? eu ma gandesc ca poate am miscat ceva pe acolo , un fir, un plus cand am umblat la casetofon ( l-am schimbat ) si la becurile aerotermei.


Înapoi la “Electrica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 3 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv