Pagina 1 din 1
ventilator gripat
Scris: Sâm 22-Aug-2015 17:56
de kady28
Testand noul alternator am dat peste alta prb..
Un ventilator se invarte greu, cateodata porneste doar celalalt.
Am dat elicea jos, am dat cu niste wd40... A mers putin mai bine dar tot greu se invarte.
Se poate demonta si unge?
Scris: Sâm 22-Aug-2015 19:27
de dj01fad
e capsat, dar da, se poate demonta. cea mai mare realizare va fi sa il dai jos de acolo fara sa scoti radiatoarele.
Scris: Sâm 22-Aug-2015 19:41
de kady28
Pai tocmai la asta ma gandeam :lol
Daca se poate da jos fara radiatoare si cum...
Un mic ajutor de concediu va rog ca plec la drum cu ea si mi-e ca ma lasa prin varf de munte..
Scris: Sâm 22-Aug-2015 21:50
de dj01fad
iei o inelara cu cot de 10-11, si o tai pe jumatate. cu jumatatea de 10, te chinui sa desfaci piulitele de la el printre el si radiator, dar tot trebuie sa fortezi putin sa departezi motorul de radiator. eu asa fac, alta solutie nu am gasit. sau... desfaci: ori radiatoarele, ori fata masinii, dar niciuna din variante nu e comoda.
Scris: Mar 25-Aug-2015 22:41
de kady28
Mersi Nic, am reusit sa fac ventilatorul, carbunii erau ok dar se adunase mult praf de la ei si intrase la bucsa din spate. Cine vrea sa desfaca astfel de motor sa il desfaca numai de la spate, in fata are rulment si oricum rotorul iese din bucsa + ca la montare trebuie sa bibilesti cei 4 carbuni ca sa intre pe colector.
Nu am terminat bine cu motorul ca am patit alta, s-a crapat furtunul la retur din caseta...exact cotul care intra in stutz si a imprastiat numai lhm prin zona.
Bine ca nu am plecat la drum lung, a trebuit sa indoi stutzul ala ca sa pot baga alt furtun pe el si pe cel original l-am taiat sus la rezervor si le-am imbinat.
La ce furtune sa ma mai astept sa crape daca stiti din experienta?

Scris: Joi 27-Aug-2015 19:30
de MisterClaude
Mie mi-a crapat la un moment dat furtunul de retur care vine de la pompa hidraulica pana la rezervorul de LHM. S-a rupt fix de la cotul ala de langa pompa.
Inlocuit cu un furtun de combustibil, de vreo 2 metri, dus pe jos pe traseul original. total: 40 RON. De 2 ani n-a mai facut figuri.
Scris: Joi 27-Aug-2015 19:39
de kady28
Ehe, la mine a crapat primul furtunul de alimentare la pompa, dar eu am luat un stutz de legatura si am facut rost de 20 cm furtun turnat direct cu cot si merge fara probleme....ca sa nu mai schimb tot furtunul.
Scris: Joi 27-Aug-2015 19:43
de MisterClaude
Pentru furtunul ala de retur, furtunul original cu cot, pe comanda din franta, era 700 RON, acum 2 ani

)
Scris: Vin 28-Aug-2015 22:10
de kady28
Cam cat un sfert de masina

)...cred ca toate furtunele ar costa cat masina.
Ma gandesc ca sa nu mai crape vreo dracie de furtun ca am vazut ca toate sunt dure.
Alea de retur la cilindrii fata au numai crapaturi la exterior...
Scris: Vin 28-Aug-2015 23:18
de MisterClaude
zilele trecute am schimbat un furtunas de retur de la cilindrul dreapta față. e 50 ron, vine cu tot cu colier.