Salut,
Am nevoie de un calculator de injectie sau sa il repar pe cel actual.
Cod produs: 0281010364
EDC15C2 22
9641607380
Si daca stie cineva sa imi explice sau daca este foarte important (dupa cum mi s-a zis), ce inseamna 22 de la "EDC15C2 22". Mi s-a zis sa caut unul identic cu toate codurile care sunt pe el (adica cele mentionate mai sus) ca daca nu, nu va merge.
Multumesc frumos
Calculator Injectie
Moderator: Echipa Tehnica
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Lun 04-Noi-2013 12:51
- Localitate: Brasov
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
situatia este mai complicata decat pare. daca pui alt calculator, trebuie sa il pui cu tot cu cph si o cheie. daca nu ai cheia... e nasol, iti trebuie seria de la masina de pe care e dat jos, ca sa poti programa alta cheie. daca nu ai cph, iarasi este nasol. asadar, ai nevoie de o xantie 2.0 hdi RHY 90, de la care sa iei cele necesare. se pot rezolva si restul de probleme, sa imperechezi cu alt cph, sa faci cheie fara serie, dar... costa.
pana una alta, ce problema are calculatorul tau? sau mai exact, cum se manifesta?
pana una alta, ce problema are calculatorul tau? sau mai exact, cum se manifesta?
-
- de-abia inscris
- Mesaje: 4
- Membru din: Lun 04-Noi-2013 12:51
- Localitate: Brasov
Buna,
Pai problema se manifesta in felul următor:
Intr'o dimineata am vrut sa merg la munca, am dat la cheie si se tot chinuia sa pornească, si am tot chinuit'o pana am terminat toata bateria. La inceput am zis ca poate nu e destul curent sau motorina, dar dupa cateva verificări mi'am dar seama ca era alta problema. Cu o seara inainte chiar am parcurs vreo 100 km cu ea si a mers fara nici o problema pana in fata blocului. Am citit pe internet ce cauze ar putea genera o astfel de problema, si am vazut ca multe din sfaturi era verificarea releelor de la motor si ca unul din el e chiar pt start engine. Si chiar in acel loc Releul era topit. L'am schimbat, dar tot nu s'a intamplat nimic.
Masina e in service de 2 luni. La inceput cand au pus testerul pe ea, a zis ca ar fi un fir sau mai multe întrerupte. Dupa ce le'au verificat pe toate si au înlocuit ce era de înlocuit ( mi se pare ca un fir), au dat de calculator ca fiind problema.
Deci sa inteleg ca pot sa o Dezmembrez daca nu gasesc un calculator asemanator si sa am si acea cheie din 4 cifre ?
Multumesc
Pai problema se manifesta in felul următor:
Intr'o dimineata am vrut sa merg la munca, am dat la cheie si se tot chinuia sa pornească, si am tot chinuit'o pana am terminat toata bateria. La inceput am zis ca poate nu e destul curent sau motorina, dar dupa cateva verificări mi'am dar seama ca era alta problema. Cu o seara inainte chiar am parcurs vreo 100 km cu ea si a mers fara nici o problema pana in fata blocului. Am citit pe internet ce cauze ar putea genera o astfel de problema, si am vazut ca multe din sfaturi era verificarea releelor de la motor si ca unul din el e chiar pt start engine. Si chiar in acel loc Releul era topit. L'am schimbat, dar tot nu s'a intamplat nimic.
Masina e in service de 2 luni. La inceput cand au pus testerul pe ea, a zis ca ar fi un fir sau mai multe întrerupte. Dupa ce le'au verificat pe toate si au înlocuit ce era de înlocuit ( mi se pare ca un fir), au dat de calculator ca fiind problema.
Deci sa inteleg ca pot sa o Dezmembrez daca nu gasesc un calculator asemanator si sa am si acea cheie din 4 cifre ?
Multumesc
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
suna-ma si iti explic la telefon mai multe. 0722.544.672
calculatorul crapa extrem de greu. zi-le la aia de la service sa isi asume diagnosticul, si daca tu cumperi calculator si tot nu porneste, sa il plateasca ei. sunt curios ce o sa zica. eu nu zic ca nu e de acolo, dar... se intampla tare greu. in primul rand daca au tester universal si nu lexia, nu prea ar trebui sa se bage la asa ceva.
calculatorul crapa extrem de greu. zi-le la aia de la service sa isi asume diagnosticul, si daca tu cumperi calculator si tot nu porneste, sa il plateasca ei. sunt curios ce o sa zica. eu nu zic ca nu e de acolo, dar... se intampla tare greu. in primul rand daca au tester universal si nu lexia, nu prea ar trebui sa se bage la asa ceva.
-
- pasionat
- Mesaje: 297
- Membru din: Sâm 13-Mar-2010 23:32
- Localitate: giurgiu
Aceeasi problema o am si eu, am oprit personal masina xsara 2.0 HDI si de atunci nu a mai pornit-o nimeni decat cu sprey,la tester zice ca are scurt la instalatie electrica si e ars calculatorul de injectie,problema e ca nu gaseste acel scurt si masina sta la service de 1 luna.. Stie cineva daca se poate modifica HDI la un motor clasic cu pompa si injectoare ?
- dj01fad
- demolition man
- Mesaje: 7678
- Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
- Localitate: Usa
- Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
- 2: C5 tourer 2.2 204
- 3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
- Contact:
nu zice ca are scurt in instalatie, zice altceva, de exemplu "EGR electrovalve open circuit or short circuit to earth", ori asta nu inseamna ca ai scurt in instalatie. nu zic ca nu este posibil ca diagnosticele sa fie corecte, dar stiu in general cum se fac constatarile astea, iar cand duci masina la service cu o problema destul de tembela, trebuie sa ai toata increderea ca cel ce umbla la ea stie bine ce face. Stiu bine ce zic pentru ca am trecut prin ele, si daca nu eram si eu pus in situatii de genul in anumite momente, acum nu mai reparam masini!
In primul rand, intr-o situatie de genul asta trebuie verificate toate alimentarile care trebuie sa vina la ECU!
In primul rand, intr-o situatie de genul asta trebuie verificate toate alimentarile care trebuie sa vina la ECU!
- kady28
- pasionat
- Mesaje: 1273
- Membru din: Joi 28-Apr-2011 22:49
- Localitate: Bucuresti
- Masina: Xantia 2 1.8 16V green libellule
- 2: Citroen C5 III 2.0 hdi gri thorium
Genul de eroare pe tester "EGR electrovalve open circuit or short circuit to earth" m-a facut la un audi sa desfac pana si ECU sa refac lipiturile ca sa nu mai zic ca s-a facut curatare de turbina s-au schimbat valve si cate si mai cate.
Ca in final sa fie buba la un releu care cu putin smilgher si-a revenit
Ca in final sa fie buba la un releu care cu putin smilgher si-a revenit

Înapoi la “Electrica - Xantia”
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187772
Total subiecte 18653
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11805
Cel mai nou membru Shraunouw