Pagina 1 din 1
Calculator Injectie
Scris: Mar 06-Oct-2015 19:17
de dragosmacaveiu
Salut,
Am nevoie de un calculator de injectie sau sa il repar pe cel actual.
Cod produs: 0281010364
EDC15C2 22
9641607380
Si daca stie cineva sa imi explice sau daca este foarte important (dupa cum mi s-a zis), ce inseamna 22 de la "EDC15C2 22". Mi s-a zis sa caut unul identic cu toate codurile care sunt pe el (adica cele mentionate mai sus) ca daca nu, nu va merge.
Multumesc frumos
Scris: Mar 06-Oct-2015 20:44
de dj01fad
situatia este mai complicata decat pare. daca pui alt calculator, trebuie sa il pui cu tot cu cph si o cheie. daca nu ai cheia... e nasol, iti trebuie seria de la masina de pe care e dat jos, ca sa poti programa alta cheie. daca nu ai cph, iarasi este nasol. asadar, ai nevoie de o xantie 2.0 hdi RHY 90, de la care sa iei cele necesare. se pot rezolva si restul de probleme, sa imperechezi cu alt cph, sa faci cheie fara serie, dar... costa.
pana una alta, ce problema are calculatorul tau? sau mai exact, cum se manifesta?
Scris: Mie 07-Oct-2015 02:12
de dragosmacaveiu
Buna,
Pai problema se manifesta in felul următor:
Intr'o dimineata am vrut sa merg la munca, am dat la cheie si se tot chinuia sa pornească, si am tot chinuit'o pana am terminat toata bateria. La inceput am zis ca poate nu e destul curent sau motorina, dar dupa cateva verificări mi'am dar seama ca era alta problema. Cu o seara inainte chiar am parcurs vreo 100 km cu ea si a mers fara nici o problema pana in fata blocului. Am citit pe internet ce cauze ar putea genera o astfel de problema, si am vazut ca multe din sfaturi era verificarea releelor de la motor si ca unul din el e chiar pt start engine. Si chiar in acel loc Releul era topit. L'am schimbat, dar tot nu s'a intamplat nimic.
Masina e in service de 2 luni. La inceput cand au pus testerul pe ea, a zis ca ar fi un fir sau mai multe întrerupte. Dupa ce le'au verificat pe toate si au înlocuit ce era de înlocuit ( mi se pare ca un fir), au dat de calculator ca fiind problema.
Deci sa inteleg ca pot sa o Dezmembrez daca nu gasesc un calculator asemanator si sa am si acea cheie din 4 cifre ?
Multumesc
Scris: Mie 07-Oct-2015 08:54
de dj01fad
suna-ma si iti explic la telefon mai multe. 0722.544.672
calculatorul crapa extrem de greu. zi-le la aia de la service sa isi asume diagnosticul, si daca tu cumperi calculator si tot nu porneste, sa il plateasca ei. sunt curios ce o sa zica. eu nu zic ca nu e de acolo, dar... se intampla tare greu. in primul rand daca au tester universal si nu lexia, nu prea ar trebui sa se bage la asa ceva.
Scris: Mie 07-Oct-2015 22:21
de VALY giurgiu
Aceeasi problema o am si eu, am oprit personal masina xsara 2.0 HDI si de atunci nu a mai pornit-o nimeni decat cu sprey,la tester zice ca are scurt la instalatie electrica si e ars calculatorul de injectie,problema e ca nu gaseste acel scurt si masina sta la service de 1 luna.. Stie cineva daca se poate modifica HDI la un motor clasic cu pompa si injectoare ?
Scris: Joi 08-Oct-2015 00:10
de dj01fad
nu zice ca are scurt in instalatie, zice altceva, de exemplu "EGR electrovalve open circuit or short circuit to earth", ori asta nu inseamna ca ai scurt in instalatie. nu zic ca nu este posibil ca diagnosticele sa fie corecte, dar stiu in general cum se fac constatarile astea, iar cand duci masina la service cu o problema destul de tembela, trebuie sa ai toata increderea ca cel ce umbla la ea stie bine ce face. Stiu bine ce zic pentru ca am trecut prin ele, si daca nu eram si eu pus in situatii de genul in anumite momente, acum nu mai reparam masini!
In primul rand, intr-o situatie de genul asta trebuie verificate toate alimentarile care trebuie sa vina la ECU!
Scris: Joi 08-Oct-2015 10:25
de kady28
Genul de eroare pe tester "EGR electrovalve open circuit or short circuit to earth" m-a facut la un audi sa desfac pana si ECU sa refac lipiturile ca sa nu mai zic ca s-a facut curatare de turbina s-au schimbat valve si cate si mai cate.
Ca in final sa fie buba la un releu care cu putin smilgher si-a revenit

Scris: Joi 08-Oct-2015 21:38
de MARIAN
A fost verificat senzorul inertial?