Pagina 1 din 1
scurtcircuit
Scris: Lun 07-Dec-2015 20:16
de liku
va salut! deschid un subiect desi nu tare stiu ce fac,sant nou pe forum ,am o xantia 1.9 td 1996,am cumparato cu bani marunti si merge ca un ceas rusesc,sau cel putin mergea,pana an-tro zi cand sa oprit si gata,am dat la automat juma-de ora si nimic,am bacat capul sub capota sa verific si ce sa vezi nu e curent la electrovalva,si nici la bijiile incandescente,cand pun contactul pe bujii se aprinde martorul dar se stinge imedeat la o secunda.am schimbat si releul de bujii dar tot asa se manifesta,am verificat sigurantele ba chear le-am schimbat si nimic,asa ca am pus un cablu de la plus la electrovalva si altul de la bujii sa pot iesi cu ea,tin eu cu mana pe bujii cateva secunde si apoi dau cheie porneste normal si merge f bine,da e incomod sa tot bag capul sub capota la toate pornirile si nu e nici normal.va rog ajutatima cu un sfat .multumesc!
Scris: Lun 07-Dec-2015 22:31
de claus4you
trage un buton printr-un releu in masina si ai scapat de ridicatul capotei
Scris: Mar 08-Dec-2015 18:53
de liku
mersi claus,dar inprovizatii stiu sa fac destule ,eu ancerc sa aflu cauza,si sa o rezolv asa cum e normal
Scris: Mar 08-Dec-2015 22:25
de VALY giurgiu
Incearca si verifica contactul cu cheie apoi urmeaza relee si sigurante.
Scris: Mie 09-Dec-2015 19:50
de liku
e posibil sa fie din alarma?pt ca are ceva relee si pe acolo,cand ai dau contact tacane da nu pot sa ajung la ele pt ca e turnat ceva plastic peste toata placa aia , sau ce o fi el si nu am acces,se poate sa o anulez ?anainte sa ma lase an drum mi se tot aprindea un martor la bord,era ceva filtru ,nu stiu daca de ulei sau de motorina,am facut schimbul de ulei si am pus si filtru nou,am observat ca pe vrio trei sigurante nu am curent ,an panoul intern.pe panoul mic de langa acumulator la pe unele am pozitiv pe unele degativ ,adica masa .oare e normal?
Scris: Joi 10-Dec-2015 11:16
de dj01fad
daca alarma este cu starter-kill, atunci poate foarte bine sa fie releul de la functia asta zapacit... totusi, starter-kill se monteaza in mod normal pe demaror, nu pe alimentarea motorului (electrovalva, etc); deci... cam putin probabil sa fie de la alarma.
am mai avut problema asta la cineva, si era firul de la electrovalva intrerupr, deoarece manunchiul ala de fire de la pompa se frecase de uncolier...
mai verifica ceva: in spatele fiecarui far, pe contraaripa este cate o mufa, care conecteaza instalatia motorului de restul masinii; incearca sa dai cu spray de contacte in mufele alea, si vezi apoi ce si cum;
intrebare: ai cumva cod de pornire?!
Scris: Joi 10-Dec-2015 19:29
de liku
nu e cu cod de pornire,am sa mai verific anca o data firele electrovalva si ce mai e pe acolo,merci mult,ori ce sfat ma ajuta