Pagina 1 din 1

Codul de pornire - a fi sau a nu fi.

Scris: Sâm 26-Ian-2008 20:36
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Am 2 Citroen-uri Xantia : unul inmatriculat in Romania cu motor 1,8 i 16 v si care are cod de pornire si un Citroen Xantia cu numere straine cu motor 1,8 i fara cod de pornire.In spatiul unde ar trebui sa fie codul de pornire este din fabricatie un loc gol.
De ce oare unele au fost construite cu acest cod si altele fara el?
Acumulatorul se descarca mult mai usor de la acest cod daca autoturismul nu este folosit o perioada mai lunga de timp ?

Scris: Sâm 26-Ian-2008 20:41
de mbc
"pornirea cu cod" este optionala. unele masini pur si simplu nu au avut aceasta optiune. tastatura respectiva + ledurile consuma foarte putin curent, deci nu are nici o legatura. iti consuma mai mult becurile de bord decat acel modul electronic.

Scris: Sâm 26-Ian-2008 23:28
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Multumesc pentru raspuns.
Aveam senzatia ca la autoturismul cu cod se descarca bateria ( acumulator Bosch cumparat anul trecut ) cind nu merg 2 saptamini, din cauza acestui cod de pornire.Iar cind au fost temperaturile scazute trebuia sa apas cu o cheie sau ceva mai contondent cele 4 cifre ale codului altfel nu imi tasta cele 4 cifre ( desi apasam tare cu degetul pe taste ) si raminea aprins ledul rosu.

Scris: Dum 27-Ian-2008 11:19
de mbc
eu cred ca mai degraba este bateria bosch de vina. au fost mai multe persoane care au avut probleme cu bateriile bosch. poti incerca un schimbare intre baterii si sa vezi. oricum, stai linistit ca nu tastatura aceea iti mananca curentul.
pe de alta parte, 2 saptamani nepornita, mai ales pe frigul asta, e un pic cam mult.

Scris: Dum 27-Ian-2008 15:08
de GHEORGHIU RAMIRO GABRIEL
Multumesc pentru raspunsuri.
Cu acumulatorul BOSCH am avut probleme si in octombrie 2007 cind a trebuit sa-l pun pe redresor, nefolosind autoturismul 2 saptamini, fiind plecat din tara si cind m-am intors am gasit acumulatorul descarcat.