probleme pompa injectie

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

FlorentinDark
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mie 12-Noi-2008 17:57
Localitate: suceava

probleme pompa injectie

Mesajde FlorentinDark » Mie 12-Noi-2008 18:50

am o pompa injectie td de pe 1,9 o xantia cu cod de pornire, unde functiona perfect. problema este k motorul pe care am montato este fara cod, deci cum procedez k nu-mi deschide electrovalva. intra in ea 4 fire, cum se leaga pe direct? are circuit electronic la pompa? in pompa se formeaza codul , sau in calculator ? partea frumoasa e k - problema- electrica are sruburile din interiorul pompei, deci solutia ar fi pompa desfacuta de legat pe direct??? am incercat cele 4 fire in toate posibilitatile, nimic, mort

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Joi 13-Noi-2008 21:15

mutat la locul lui, in primul rind. in al doilea rind, ideea e sa demontezi cutiuta aia de tabla sub care intra firele. in principiu trebuie distrusa, nu iese intreaga. dupa aia e simplu, o sa gasesti dedesubt electrovalva si o alimentezi direct cu + care venea la pompa veche

FlorentinDark
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mie 12-Noi-2008 17:57
Localitate: suceava

Mesajde FlorentinDark » Vin 14-Noi-2008 17:52

khan scrie:mutat la locul lui, in primul rind. in al doilea rind, ideea e sa demontezi cutiuta aia de tabla sub care intra firele. in principiu trebuie distrusa, nu iese intreaga. dupa aia e simplu, o sa gasesti dedesubt electrovalva si o alimentezi direct cu + care venea la pompa veche




Multumesc pt raspuns, vati mai confruntat cu asfel de problema? cutia minune e din plastic la mine, deci 2 fire cred k vor fi la elcvlv, iar celalalte 2 ? sa fie la soc? pe pompa veche st tot 4 fire, 2 elcvlv si 2 in fata stinga jos pt soc, numai k noua pompa nu are asa ceva pe exterior toate firele intra in cutie, deci dk distrug minunea exista posibilitatea de a lega pe direct?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Vin 14-Noi-2008 19:49

cele 2 de jos se pot sari, sint de la un sistem de compensare a presiunii atmosferice scazute. celelalte 2 trebuie sa aibe plus pe ele cind pui contactul. le legi direct la electrovalva, nu ai cum sa incurci si nici ce sa strici

FlorentinDark
de-abia inscris
Mesaje: 3
Membru din: Mie 12-Noi-2008 17:57
Localitate: suceava

rsp

Mesajde FlorentinDark » Sâm 15-Noi-2008 20:17

khan scrie:cele 2 de jos se pot sari, sint de la un sistem de compensare a presiunii atmosferice scazute. celelalte 2 trebuie sa aibe plus pe ele cind pui contactul. le legi direct la electrovalva, nu ai cum sa incurci si nici ce sa strici


mii de multumiri, ati avut perfecta dreptare, dp ce am spart carcasa de plastic am dat de adevaratul seif, dar am scapat usor de el, am pus flexul pe capul sruburilor si a iesit usor. Din cele 4 fire care intrau in circuit iese doar 1 care pleaca la elecrovalva, acum tacane, e ok. nu am reusit sa pornesc , am pus bateria la incarcat.
fiindk sinteti in tema as vrea sa stiu dk am pus corect volanta la punct. am blocat in gaura de jos , mai jos de electromotor si mai e 1 putin mai sus , vreo 4 cm ceea ce inseamna 1 dinte pe curea, deci varianta buna?
si pompa de injectie se aeriseste la automat? nu tine aer ? trebuie aerisita ? sau e suficient sa slabesc conductele la injectoare?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 17-Noi-2008 18:57

esti sigur ca is doo gauri? nu tin minte sa fie 2, dar ar trebui sa iti dai seama daca e ok rotind motorul in gol cu o tubulara pusa pe surubul de la volanta de la cureaua de accesorii. daca nu blocheaza niciunde e ok. daca blocheaza o tragi la punct dupa cealalta gaura, simplu!


Înapoi la “Electrica - Xantia”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 10 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187772
    Total subiecte 18653
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11808
    Cel mai nou membru Shraunjkh