Pagina 1 din 1

probleme pompa injectie

Scris: Mie 12-Noi-2008 18:50
de FlorentinDark
am o pompa injectie td de pe 1,9 o xantia cu cod de pornire, unde functiona perfect. problema este k motorul pe care am montato este fara cod, deci cum procedez k nu-mi deschide electrovalva. intra in ea 4 fire, cum se leaga pe direct? are circuit electronic la pompa? in pompa se formeaza codul , sau in calculator ? partea frumoasa e k - problema- electrica are sruburile din interiorul pompei, deci solutia ar fi pompa desfacuta de legat pe direct??? am incercat cele 4 fire in toate posibilitatile, nimic, mort

Scris: Joi 13-Noi-2008 21:15
de khan
mutat la locul lui, in primul rind. in al doilea rind, ideea e sa demontezi cutiuta aia de tabla sub care intra firele. in principiu trebuie distrusa, nu iese intreaga. dupa aia e simplu, o sa gasesti dedesubt electrovalva si o alimentezi direct cu + care venea la pompa veche

Scris: Vin 14-Noi-2008 17:52
de FlorentinDark
khan scrie:mutat la locul lui, in primul rind. in al doilea rind, ideea e sa demontezi cutiuta aia de tabla sub care intra firele. in principiu trebuie distrusa, nu iese intreaga. dupa aia e simplu, o sa gasesti dedesubt electrovalva si o alimentezi direct cu + care venea la pompa veche




Multumesc pt raspuns, vati mai confruntat cu asfel de problema? cutia minune e din plastic la mine, deci 2 fire cred k vor fi la elcvlv, iar celalalte 2 ? sa fie la soc? pe pompa veche st tot 4 fire, 2 elcvlv si 2 in fata stinga jos pt soc, numai k noua pompa nu are asa ceva pe exterior toate firele intra in cutie, deci dk distrug minunea exista posibilitatea de a lega pe direct?

Scris: Vin 14-Noi-2008 19:49
de khan
cele 2 de jos se pot sari, sint de la un sistem de compensare a presiunii atmosferice scazute. celelalte 2 trebuie sa aibe plus pe ele cind pui contactul. le legi direct la electrovalva, nu ai cum sa incurci si nici ce sa strici

rsp

Scris: Sâm 15-Noi-2008 20:17
de FlorentinDark
khan scrie:cele 2 de jos se pot sari, sint de la un sistem de compensare a presiunii atmosferice scazute. celelalte 2 trebuie sa aibe plus pe ele cind pui contactul. le legi direct la electrovalva, nu ai cum sa incurci si nici ce sa strici


mii de multumiri, ati avut perfecta dreptare, dp ce am spart carcasa de plastic am dat de adevaratul seif, dar am scapat usor de el, am pus flexul pe capul sruburilor si a iesit usor. Din cele 4 fire care intrau in circuit iese doar 1 care pleaca la elecrovalva, acum tacane, e ok. nu am reusit sa pornesc , am pus bateria la incarcat.
fiindk sinteti in tema as vrea sa stiu dk am pus corect volanta la punct. am blocat in gaura de jos , mai jos de electromotor si mai e 1 putin mai sus , vreo 4 cm ceea ce inseamna 1 dinte pe curea, deci varianta buna?
si pompa de injectie se aeriseste la automat? nu tine aer ? trebuie aerisita ? sau e suficient sa slabesc conductele la injectoare?

Scris: Lun 17-Noi-2008 18:57
de khan
esti sigur ca is doo gauri? nu tin minte sa fie 2, dar ar trebui sa iti dai seama daca e ok rotind motorul in gol cu o tubulara pusa pe surubul de la volanta de la cureaua de accesorii. daca nu blocheaza niciunde e ok. daca blocheaza o tragi la punct dupa cealalta gaura, simplu!