Ăn spatele capacului de la chiulasĂŁ se aflĂŁ aprinderea ce are o mufĂŁ de culoare gri, aceastĂŁ mufĂŁ trebuie desfĂŁcutĂŁ


Apoi sunt douĂŁ Âşuruburi cu care este fixatĂŁ aprinderea pe blocul motor unul in dreapta, pe care e prins Âşi un condensator


ºi unul În stânga


Cu grijĂŁ se extrage aprinderea de pe bujii, drept ĂŽn sus! nu ĂŽn lateral, nu ĂŽnainte de a scoate un furtun de aer ce este cam incomod pt aceastĂŁ operaĂžie. Furtunul cred cĂŁ e de pe la injecĂžie Âşi se vede ĂŽn imagine ĂŽntre primul Âşi al doi-lea manÂşon de bujii.


ªi gata, se vãd bujiile. E necesarã o cheie de 16 tubularã cu articulaÞie, destul de lungã, pentru cã bujiile sunt bãgate cam adânc ºi nu se pot manevra cu o cheie normala de bujii mici.


Bujiile mele au fost lucrate destul de frumos, au avut puĂžinĂŁ mizerie pe ele dar cred cĂŁ e normal asta dupĂŁ 60000 de km. Ănainte au fost Champion, acum am cumpĂŁrat Beru cu 25 de lei bucata, au fost cele mai scumpe pe care le aveau ĂŽn stoc.

