O alta problema...sau mai multe

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

O alta problema...sau mai multe

Mesajde malakia » Vin 28-Mar-2008 11:20

salutare....dupa ce am crezut k mi-am rezolvat toate probleme la al meu saxo......au aparut altele.....
1. Cand intru prin gropi mai mari cu viteza de 10-15 km/h ...dealea de tara......se aude un scartatit ...sa fie de la amortizoare?
2. Masina incepe sa nu mai traga

ps...... i-am bagat la schimbul de ulei de acum 2 mii de kilometri.....dura lube....iar motorina folosesc una adusa din rezervorul unei rabe :D . va salut si astept un mic ajutor .....sa-mi fac o idee cam ce se intampla cu masina asta....ca tare imi vine s-o vand!!!

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Vin 28-Mar-2008 12:23

1.- da-ne ai multe detalii
2.- la cit consuma masina aia, chiar nu vad rostul sa pui motorina "scursa" dintr-un rezervor care nu a fost curatat vreodata.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde malakia » Vin 28-Mar-2008 19:36

pai motororina mi-o aduce tata pe gratis...deaia pun.....
este un saxo 1.5 diesel din 2001 are 83000 km, acum 1 an juma i-au fost schimbate amortizoarele. Tin sa precizez ca pot simtii orice gropitza orice pietricica.....cat de mica ar fi..eu o simt in masina......nus d c se intampla asa dar ma i-a groaza. Nus ce alte detalii sa-ti mai dau.....

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7678
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: Usa
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Vin 28-Mar-2008 21:49

daca incepe sa nu mai traga, incearca sa bagi un aditiv de motorina, de preferinta metabond sau macar liqui moly... cu suspensia nu stiu ce sa zic.

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde malakia » Vin 28-Mar-2008 23:18

ideea este ca cineva mi-a spus ca ar putea fi de la filtrele de motorina.....stii ceva de asta. Te rog astept un raspuns. Multumesc.
P.S si cam cat costa filtrele?

Arial
pasionat
Mesaje: 358
Membru din: Mie 27-Apr-2005 16:17
Localitate: Bucuresti

Re: O alta problema...sau mai multe

Mesajde Arial » Sâm 29-Mar-2008 09:22

malakia scrie:salutare....dupa ce am crezut k mi-am rezolvat toate probleme la al meu saxo......au aparut altele.....
1. Cand intru prin gropi mai mari cu viteza de 10-15 km/h ...dealea de tara......se aude un scartatit ...sa fie de la amortizoare?
2. Masina incepe sa nu mai traga

ps...... i-am bagat la schimbul de ulei de acum 2 mii de kilometri.....dura lube....iar motorina folosesc una adusa din rezervorul unei rabe :D . va salut si astept un mic ajutor .....sa-mi fac o idee cam ce se intampla cu masina asta....ca tare imi vine s-o vand!!!

Despre scartait verifica tot ce inseamna bucsi, cat despre faptul ca nu mai trage, verifica filtrul de motorina, cu siguranta ai apa in el.....
Motorina pe care spui ca o folosesti, e indoielnica, calitativ, pentru ca raba functioneaza si cu motorina mai proasta ; te sfatuiesc sa iti faci timp si sa dai jos rezervorul , sa-l cureti si sigur vei avea o surpriza neplacuta. Eu am patit asta si crede-ma ca aveam rezervorul plin, nu-i o fericire.
Concluzia este sa nu mai folosesti motorina pe care o folosesti acum

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde malakia » Dum 30-Mar-2008 07:23

Multumesc mult...asta o sa si fac....pentru ca o sa am timp liber din cauza sumitului. Inca ceva......Filtrul tre doar sa-l curat sau tre inlocuit..? Va salut cu respect.

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 30-Mar-2008 10:10

filtrul de motorina se schimba ,daca tot te combini la motorina "cadou " o poti lasa la decantat , sa vezi daca are apa .Poti pune ul litru de benzina la 10 de motorina ,pt subtiere si ardere mai buna

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde malakia » Dum 30-Mar-2008 19:37

multumesc mult pentru raspunsuri...... Daca tot te pricepi poti sa-mi mai spui si mie o ultima chestie.... Dc de la un timp toata masina vibreaza mai tare....Adik cand pornesc motorul si merge la relanti parca se misca cu totul. Si cateodata pe la stopuri prin oras am vazut ca stand pe loc mai balbaie de park ar merge in 3 pistoane....? Vrea sa moara? Multumesc anticipat.....

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 30-Mar-2008 22:52

pot fi : injectoarele murdare , trage aer pe istalatia de alimentare , supape nereglate , filtru motorina inbacsit , filtru aer murdar....incepi cu inlocuirea filtrului de motorina

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

a aparut alta problema.......

Mesajde malakia » Lun 07-Apr-2008 13:13

cureaua de distributie scartie si la turatii de peste 1000 ? sau aia scartie decat cand sta pe loc?

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 07-Apr-2008 20:27

nu inteleg intrebarea... cum poate scirtii pe loc?
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

malakia
simpatizant
Mesaje: 30
Membru din: Lun 11-Feb-2008 11:24
Localitate: BUCURESTI
Contact:

Mesajde malakia » Lun 07-Apr-2008 22:25

pornesc motorul...si la relanti sta in 500 rpm ; daca accelerez peste 500 rmp nu se mai aude scartiitul asa rau iar daca merg mai mult timp cu ea sa zicem o ora nu se mai aude deloc....poate fi de la cureaua de distributie....eu am 83 mii de km cu ea iar in manual scrie ca la 120000 km se schimba. Salutare si multumesc pentru raspunsuri inca odata

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 08-Apr-2008 12:00

posibilitati - curea alternator ,rulmenti alternator ,curea distributie .
Cureaua de distributie inbatraneste si de vechime nu numai de nr de km parcursi , la o masina de mana 2 este bine sa fie verificata vizual - sa nu existe crapaturi

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Mar 08-Apr-2008 12:03

Daca scirtie poate insemna ca freaca de ceva, ceea ce nu e de bine.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!


Înapoi la “Mecanica - Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 5 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo