Pagina 1 din 1

[Tutorial] Înlocuirea filtrului de aer la saxo 1,1

Scris: Joi 05-Mar-2009 22:04
de christistanciu
În primul rând am sa postez o pozã cu locul unde se aflã filtrul

Imagine

Am demontat mai Întâi ºurubul ce Þine furtunul dintre priza de aer ºi filtru,

Imagine


pentru ca mai apoi, dupĂŁ ce am desfĂŁcut colierul care Ăžine furtunul pe capacul filtrului sĂŁ dau furtunul la o parte.

Imagine

DupĂŁ aceea am deÂşurubat cele cinci Âşuruburi ce Ăžin capacul filtrului

Imagine

ÂŞi am scos capacul...

Imagine

Am scos filtrul vechi ºi l-am înlocuit cu cel nou. Eu folosesc filtre de dacie costã 8 lei bucata ºi îmi permit sã le schimb des mult mai des decât cele de la MANN care costã 55 de lei. În condiþiile de praf ºi mizerie din România filtrul de aer e important sã fie curat.

Imagine

Cam asta e, montarea la loc, nu cred cã pune probleme. IniÞial pãrea o operaÞiune complicatã, dar când am pus mâna ºi am schimbat mi se pare banal, la fel cu bujiile sau filtrul de benzinã. Oricine poate face asta.

Scris: Lun 23-Mar-2009 08:08
de mihai.coman
Ms de "tutorial" :)

Scris: Lun 23-Mar-2009 08:31
de bogdan78
Filtrul este de buzau? Sun curios daca cei de acolo mai fac, stiu ca aveau pentru o gama larga de modele auto.

Scris: Mie 25-Mar-2009 18:41
de christistanciu
Sincer nu stiu cine face filtrul. Eu l-am cumparat de la un magazin specializat pe piese de dacie. Si imi place ca se potriveste la Saxo, pt ca vara imi pot permite sa schimb filtru de cate ori am chef.
Imagine

Scris: Mie 25-Mar-2009 21:09
de khan
pai si iarna nu?

Scris: Mie 25-Mar-2009 21:54
de abarth_mcm
filtrele de buzau sunt foarte bune.
Am avut eu la bx filtru de aer de buzau si hartia chiar a fost de calitate.
Din nefericire nu prea mai gasesti la ei... :( nu stiu de ce nu prea mai fac... Sunt si un pic mai scumpe decat cele straine(cel putin asa era la bx)

Scris: Joi 26-Mar-2009 07:04
de christistanciu
Desigur ca schimb si iarna, dar ma refer la praful care e pe drumurile din Romania vara, si trebuie sa schimb mai des filtrul de aer. :D

Scris: Dum 13-Dec-2009 19:21
de florin trifan
salut.eu am varianta 1.5 diesel si vreu sa-i anunt pe aceea cu motoare diesel k la noi nu merg aceste filtre de aer de dacie deoarece sunt mai mici in inaltime(la noi inaltimea este 20 cm si la dacie este de 17 cm).oricum multumim lui christistanciu pt acest tutorial care ne ajuta foarte mult

Scris: Lun 12-Apr-2010 13:55
de florin trifan
imi cer scuze de greseala,se potriveste si la 1.5 diesel,tocmai azi l-am schimbat si eu,am fost azi la un magazin de piese de dacie si iam cerut filtru de aer si avea si modelul oval(eu care l-am masurat si avea 17 cm era rotund),l-am cumparat ma costat 8 lei si avea cutia albastra,parca marca BF si am ajuns si l-am montat.problema este k acesta are 22 cm dar a intrat,sa mai indesat un pic dar merge.succes in continuare la schimbat filtre

Scris: Sâm 24-Noi-2012 19:23
de calirbrt
Salut, am si eu o problema cu carcasa filtrului de aer. Azi mi-am schimbat filtrele si uleiul iar problema este la furtunul care inra in carcasa de la motorm urc si o poza sa vedeti problema. Inainte era lipit cu ceva foarte casant care s-a spart cand am scos capacul, iar eul-am lipit cu poxipol dar la cald se inmoaie. Aveti idee ce as putea sa ii fac sa fie bine.
Imagine

Scris: Sâm 24-Noi-2012 19:26
de calirbrt
motorul toarce foarte frumos. I-am bagat castrol 5w40 si a fost chiar usor de schimbat si filtrele. cel de benzina l-am taiat in doua si era negru in interior.

Scris: Dum 25-Noi-2012 18:41
de christistanciu
Sincer, cred ca trebuie sa incerci la dezmembrari, nu poate fi foarte scump. Daca nu ma insel si aici pe forum era cineva care dezmembra un saxo. Vezi la topicul de vanzari.
E pacat sa te chinui cu lipituri si parerea mea e ca nici estetic nu prea e.
Iti doresc succes si cati mai multi kilometri!

Scris: Lun 26-Noi-2012 22:00
de calirbrt
da, ai dreptate. voi incerca la dezmembrari. Merci de raspuns