Pagina 1 din 1

Circuitul de retur la benzina. De ce imi sar mufele?

Scris: Mar 08-Sep-2009 13:47
de christistanciu
In tutorialul "inlocuirea filtrului de benzina" imi faceam mea culpa ca nu am pus bine clemele rapide de la capetii filtrului si ca mi-a sarit conducta de benzina. Apoi dupa o vreme mi-a sarit din nou o mufa la conducta de benzina dar in compartimentul motor. Sambata mi-a sarit din nou conducta tot de la compartimentul motor. Cineva, aici pe forum(mihai.coman) s-a mai plans ca a patit la fel, a sarit o mufa de sub capota, imediat dupa ce a alimentat.
Am constatat ca mi se intampla aceste evenimente nasoale, numai cand in rezervor am benzina peste jumatate, mai ales cand cobor si motorul merge aproape la relanti mai multa vreme sau merg in frana de motor.
Acum am cateva intrebari: -pot fi aceste neajunsuri cauzate de un retur infundat?
-cum functioneaza returul in cazul pompelor de benzina electrice?
-exista ceva supape sau piese care inchid/deschid circuitul de retur?
-credeti ca toate astea au fost doar coincidente idioate si ca eu imi fac probleme aiurea?

Multumesc.

Scris: Mar 08-Sep-2009 14:34
de cbx
este posibil sa ai furtunul de garda la aer al rezervorului infundat

Scris: Mar 08-Sep-2009 19:19
de jgr1001
Asa mi se pare si mie. Aerisirea rezervorului - cred ca masina este dotata cu un filtru cu carbune pt absorbirea vaporilor de benzina, vapori care in mod normal apar din rezervor. Ma gandesc ca filtrul ala sa fie imbacsit....
Posibil ca filtrul respectiv sa fie montat in aripa dreapta fata.
Se poate merge si fara filtrul ala, el are rol antipoluare.

Scris: Mie 09-Sep-2009 15:54
de christistanciu
cbx, frurtunul acesta cam unde e pozitionat si care e functia lui?
Multumesc