Circuitul de retur la benzina. De ce imi sar mufele?
Scris: Mar 08-Sep-2009 13:47
In tutorialul "inlocuirea filtrului de benzina" imi faceam mea culpa ca nu am pus bine clemele rapide de la capetii filtrului si ca mi-a sarit conducta de benzina. Apoi dupa o vreme mi-a sarit din nou o mufa la conducta de benzina dar in compartimentul motor. Sambata mi-a sarit din nou conducta tot de la compartimentul motor. Cineva, aici pe forum(mihai.coman) s-a mai plans ca a patit la fel, a sarit o mufa de sub capota, imediat dupa ce a alimentat.
Am constatat ca mi se intampla aceste evenimente nasoale, numai cand in rezervor am benzina peste jumatate, mai ales cand cobor si motorul merge aproape la relanti mai multa vreme sau merg in frana de motor.
Acum am cateva intrebari: -pot fi aceste neajunsuri cauzate de un retur infundat?
-cum functioneaza returul in cazul pompelor de benzina electrice?
-exista ceva supape sau piese care inchid/deschid circuitul de retur?
-credeti ca toate astea au fost doar coincidente idioate si ca eu imi fac probleme aiurea?
Multumesc.
Am constatat ca mi se intampla aceste evenimente nasoale, numai cand in rezervor am benzina peste jumatate, mai ales cand cobor si motorul merge aproape la relanti mai multa vreme sau merg in frana de motor.
Acum am cateva intrebari: -pot fi aceste neajunsuri cauzate de un retur infundat?
-cum functioneaza returul in cazul pompelor de benzina electrice?
-exista ceva supape sau piese care inchid/deschid circuitul de retur?
-credeti ca toate astea au fost doar coincidente idioate si ca eu imi fac probleme aiurea?
Multumesc.