Pompa ulei motor

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Iarbas
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 21-Dec-2011 20:16
Localitate: ialomita

Pompa ulei motor

Mesajde Iarbas » Dum 12-Feb-2012 20:43

Salut am un citroen saxo 1.1. cred ca am o problema cu pompa de ulei cred dupa ce pun contactul clipoceste
46-60 de secunde imi este frica sa nu gripez motorul :( stima si multumesc anticipat.

Iarbas
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 21-Dec-2011 20:16
Localitate: ialomita

Re: Pompa ulei motor

Mesajde Iarbas » Mar 21-Feb-2012 23:30

Iarbas scrie:Salut am un citroen saxo 1.1. cred ca am o problema cu pompa de ulei cred dupa ce pun contactul clipoceste
46-60 de secunde imi este frica sa nu gripez motorul :( stima si multumesc anticipat.


Salut am rezolvat problema intr-un fel defapt am gasit cauza problemei din cauza zapezi de pe sosea s-au rupt mai multe fire, cele de la sonda de ulei ( presiune si nivel cred ) de la alternator si de la o mufa care venea undeva langa alternator practic 5-6 fire sunt jumulite, problema este ca 4 fire sunt de aceiasi culoare. Verde :((

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 22-Feb-2012 00:14

citroen foloseste numerotarea firelor , nu coduri de culori

Iarbas
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 21-Dec-2011 20:16
Localitate: ialomita

Mesajde Iarbas » Mie 22-Feb-2012 00:16

deci pe undeva pe lungimea firului ar trebui sa gasesc un fel de cod sau ceva e genu nu ??

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mie 22-Feb-2012 00:18

da

Iarbas
just curious
Mesaje: 8
Membru din: Mie 21-Dec-2011 20:16
Localitate: ialomita

Mesajde Iarbas » Lun 05-Mar-2012 21:02

Salut am rezlvat problema aceasta cu greu pentru ca nu am gasit codul acela am aflat intre timp,
un cablu de culoare verde vine la alternator ( de aici si o problema cu incarcarea acumulatorului, Porni servodirectiei si aerotermi cu primul scat la cheie )
stiam de asemenea ca douo cabluri ( respectiv un cablu maro si unul galben ) veneu la motorul de AC
si a mai ramas 3 cabluri ( 2 verzi si unul maro ) care veneau la sondele de nivel si presiune ule cel maro la presiune iar cele verzi la nivel .
Imagine

Uploaded with ImageShack.us


Înapoi la “Mecanica - Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 6 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187788
    Total subiecte 18657
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11827
    Cel mai nou membru FHV