rulmentul de presiune

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

rulmentul de presiune

Mesajde christistanciu » Mie 03-Ian-2007 16:56

de cateva zile mi se aude un scartzait ca si o curea de ventilator/alternator, dar atunci cand calc ambreajul dispare, sau numai cand pisc putin pedala de ambreaj dispare. ce poate fi? rulmentul de presiune?
Visez la un C4 WRC...Imagine

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 03-Ian-2007 17:04

Daca e ca la BX, nu trebuie sa intri in panica, eu am mers 70.000 km si asa facea si la mine. Dar am auzit ca BX-ul diesel ar fi "natural" inzestrat asa fonic, nu stiu cum e la Saxo benzina.

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Mie 03-Ian-2007 17:05

Ma rog, la mine se auzea ca un tremur metalic, un fel de zdranganit mai degraba.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 04-Ian-2007 16:27

la mine nu este scartzait metalic, e exact ca cel de curea si am observat ca face mai tare atunci cand e rece motorul. ating pedala de ambreaj si tace... ce poate fi? :?:
Visez la un C4 WRC...Imagine

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 04-Ian-2007 16:41

Poate fi chiar o curea!
La frig, ele mai scartaie, din cauza ca sunt foarte intinse.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 04-Ian-2007 16:42

dar ce legatura are cu calcarea ambreajului? asta nu inteleg.... :roll:
Visez la un C4 WRC...Imagine

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 04-Ian-2007 16:46

Pune pe cineva sa calce ambreiajul si uita-te la motor, poate iti dai seama ce legatura exista.
Se mai aude si dupa ce motorul e cald?

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 04-Ian-2007 16:49

dupa ce e motorul cald nu se mai aude...
Visez la un C4 WRC...Imagine

paco
carcotas profesionist
Mesaje: 1972
Membru din: Vin 07-Mai-2004 06:00
Localitate: Bucuresti

Mesajde paco » Joi 04-Ian-2007 16:54

Curelele nu se mai aud dupa ce motorul s-a incalzit, logic.
La cata mecanica stiu eu, asta e...Poate mai primesti vreo opinie.

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Joi 04-Ian-2007 17:19

multumesc frumos pentru raspunsuri, logic asa e sa fie o curea am sa las sa se raceasca motorul din nou si am sa vad care e legatura ambreaj -scartzait
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Dum 07-Ian-2007 14:14

zgomotul vine de la cutia de viteze, si atunci cand misc de parghia de care este legat cablul de ambreaj nu mai face zgomot... Va rog, daca stie cineva despre ce este vorba, sa ma lamureasca ce ar trebui sa fac. :?
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
nicum
Moderator
Mesaje: 5427
Membru din: Mie 25-Feb-2004 09:07
Localitate: Bucuresti
Masina: BX 16 RS

Mesajde nicum » Dum 07-Ian-2007 14:25

Nu cred ca e rulmentul sau daca e el, atunci defectul e abia la inceput. Poate s-a intins cablul de ambreiaj sau s-a uzat/rupt vreun suport la motor si acesta si-a schimbat pozitia. N-ar fi exclus ca insasi pirghia sa se fi deformat, dar e foarte putin probabil.
Cel mai bine mergi la un mecanic priceput.
Nu ti-ai dat vechitura la Remat? Nu ai postit pentru a plati rata la noul Logan? Ai bagat banii in piese pentru vechitura ta? Daca si anul asta faci la fel, de la Zaraza numai respect!

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Dum 07-Ian-2007 14:29

multumesc frumos pt raspunsul prompt!
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
christistanciu
pasionat
Mesaje: 283
Membru din: Dum 19-Mar-2006 00:17
Localitate: Lugoj-Timis
Contact:

Mesajde christistanciu » Lun 08-Ian-2007 15:51

am fost azi la mecanic si mi-a spus ca este rulmentul de presiune,si ca ma pot astepta si la o placa de presiune. era prea frumos sa fie numai o curea de alternator.
Visez la un C4 WRC...Imagine

Avatar utilizator
jgr1001
pasionat
Mesaje: 1533
Membru din: Mie 12-Ian-2005 10:37
Localitate: Bucuresti / Fagaras

Mesajde jgr1001 » Lun 08-Ian-2007 16:01

Daca sunt defecte si rulmentul si placa de presiune, e mai bine sa cumperi kit de ambreiaj complet, adica : disc + placa + rulment
Kit-ul are pret mai mic per ansamblu decat daca cumperi piesele separat

De exemplu eu am schimbat la ZX kit-ul de ambreiaj (era dusa placa de presiune). Nu a fost prea scump (290 RON kit de ambreiaj LUK). Manopera am facut-o eu


Înapoi la “Mecanica - Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 1 vizitator

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187675
    Total subiecte 18618
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11706
    Cel mai nou membru bern