Pagina 1 din 2

rulmentul de presiune

Scris: Mie 03-Ian-2007 16:56
de christistanciu
de cateva zile mi se aude un scartzait ca si o curea de ventilator/alternator, dar atunci cand calc ambreajul dispare, sau numai cand pisc putin pedala de ambreaj dispare. ce poate fi? rulmentul de presiune?

Scris: Mie 03-Ian-2007 17:04
de paco
Daca e ca la BX, nu trebuie sa intri in panica, eu am mers 70.000 km si asa facea si la mine. Dar am auzit ca BX-ul diesel ar fi "natural" inzestrat asa fonic, nu stiu cum e la Saxo benzina.

Scris: Mie 03-Ian-2007 17:05
de paco
Ma rog, la mine se auzea ca un tremur metalic, un fel de zdranganit mai degraba.

Scris: Joi 04-Ian-2007 16:27
de christistanciu
la mine nu este scartzait metalic, e exact ca cel de curea si am observat ca face mai tare atunci cand e rece motorul. ating pedala de ambreaj si tace... ce poate fi? :?:

Scris: Joi 04-Ian-2007 16:41
de paco
Poate fi chiar o curea!
La frig, ele mai scartaie, din cauza ca sunt foarte intinse.

Scris: Joi 04-Ian-2007 16:42
de christistanciu
dar ce legatura are cu calcarea ambreajului? asta nu inteleg.... :roll:

Scris: Joi 04-Ian-2007 16:46
de paco
Pune pe cineva sa calce ambreiajul si uita-te la motor, poate iti dai seama ce legatura exista.
Se mai aude si dupa ce motorul e cald?

Scris: Joi 04-Ian-2007 16:49
de christistanciu
dupa ce e motorul cald nu se mai aude...

Scris: Joi 04-Ian-2007 16:54
de paco
Curelele nu se mai aud dupa ce motorul s-a incalzit, logic.
La cata mecanica stiu eu, asta e...Poate mai primesti vreo opinie.

Scris: Joi 04-Ian-2007 17:19
de christistanciu
multumesc frumos pentru raspunsuri, logic asa e sa fie o curea am sa las sa se raceasca motorul din nou si am sa vad care e legatura ambreaj -scartzait

Scris: Dum 07-Ian-2007 14:14
de christistanciu
zgomotul vine de la cutia de viteze, si atunci cand misc de parghia de care este legat cablul de ambreaj nu mai face zgomot... Va rog, daca stie cineva despre ce este vorba, sa ma lamureasca ce ar trebui sa fac. :?

Scris: Dum 07-Ian-2007 14:25
de nicum
Nu cred ca e rulmentul sau daca e el, atunci defectul e abia la inceput. Poate s-a intins cablul de ambreiaj sau s-a uzat/rupt vreun suport la motor si acesta si-a schimbat pozitia. N-ar fi exclus ca insasi pirghia sa se fi deformat, dar e foarte putin probabil.
Cel mai bine mergi la un mecanic priceput.

Scris: Dum 07-Ian-2007 14:29
de christistanciu
multumesc frumos pt raspunsul prompt!

Scris: Lun 08-Ian-2007 15:51
de christistanciu
am fost azi la mecanic si mi-a spus ca este rulmentul de presiune,si ca ma pot astepta si la o placa de presiune. era prea frumos sa fie numai o curea de alternator.

Scris: Lun 08-Ian-2007 16:01
de jgr1001
Daca sunt defecte si rulmentul si placa de presiune, e mai bine sa cumperi kit de ambreiaj complet, adica : disc + placa + rulment
Kit-ul are pret mai mic per ansamblu decat daca cumperi piesele separat

De exemplu eu am schimbat la ZX kit-ul de ambreiaj (era dusa placa de presiune). Nu a fost prea scump (290 RON kit de ambreiaj LUK). Manopera am facut-o eu