Pagina 1 din 1

ambreiaj pt 1.1

Scris: Joi 01-Mar-2007 17:32
de patrick
am schimbat azi ferodourile de la placa de ambreiaj. si cum mecanicul e cel mai bunprieten al meu, va anunt si pe voi ca potrivesc cele de Dacia 1310 de 180(asa le-a numit el) si nu am mai luat ceva mai scump numa ca sa fie scump. adica aceeasi treaba dar mai ieftin. :D

Scris: Vin 02-Mar-2007 13:57
de christistanciu
asta e o chestie foarte faina si buna de stiut! multumesc!

Scris: Vin 02-Mar-2007 19:45
de Toxic13
parerea mea e ca asta se numeste TIGANIE

Scris: Vin 02-Mar-2007 19:47
de patrick
iti zic eu ca e ok. am incaput sa stiu si eu care e treaba cu astea ca ma invart in fiecare zi pe langa un atelier si crede-ma ca nu m-ar minti cel mai bun prieten.la unele lucruri se pot face asa compromisuri

Scris: Vin 02-Mar-2007 20:18
de alexd
Nu este tiganie. Ferodourile la fel ca si filtrele de aer si cele de ulei, pot fi regasite in dimensiuni identice pe la multi constructori. Singura intrebare legata de ferodourile de dacie este cat de rezistente vor fi. Ma indoiesc ca vor fi la fel de longevive ca unele originale. Daca stai sa te gandesti ce iei pe mere dai pe pere, pt ca va avea nevoie de mecanic mai devreme. Alti bani, alta distractie. Pe vremea cand aveam Dacia 1300, un set de ferodouri ma ducea maxim 25.000 intr-un stil de condus in care menajam pe cat posibil ambreiajul. Imi aduc aminte ca unele proaspat "batute" m-au dus doar 8000 si au inceput sa patineze, si culmea, nu erau tocite, aveau "carne" dar materialul se facuse "oglinda", era polishat pe ambele fete.

Scris: Mie 07-Mar-2007 00:23
de christistanciu
eu sunt programat sa schimb tot ce tine de ambreaj: rulment, disc, placa de presiune si costa cu tot cu manopera 4.700. 000 lei vechi. piesele sunt de la Luk. in prima faza am fost si eu tentat sa fac chestia cu ferodourile de dacie dar totusi nu vreau sa incerc pe pielea mea; cum functioneaza si cat functioneaza. da repet e foarte interesant.

Scris: Joi 08-Mar-2007 13:10
de khan
problema e alta, uzuri nu apar numai la ferodouri, in aceeasi masura se uzeaza si canelurile de la priza si arcurile de pe disc. daca aduni costurile unei schimbari cu disc original (nu mai zic ca se schimba tot kitul odata, adica placa, disc si rulment) s-ar putea sa dea mai putin decit 2-3 schimbari cu piese neoriginale, intervalul de lucru al unui kit original fiind cam acelasi cu vreo 2-3 neoriginale. nu intotdeauna solutiile care par ieftine sint intr-adevar ieftine

Scris: Joi 08-Mar-2007 19:26
de christistanciu
dupa 91000 de km saxo meu a avut rulmentul de presiunde distrus 90% discul de ambreaj in aceeasi masura placa de presiune 50%. maine am sa le fac poze sper sa ma descurc sa le postez aici pentru cei interesati. masina a fost de firma germano-spaniola si probabil angajatii se distrau facand plecari de pe loc cu scartait de roti. eu am facut cu saxo pana acum in Romania 10.000 de km si sunt foarte multumit de ea. costurile sunt la jumatate fatza de C3

Scris: Mar 06-Ian-2009 11:33
de paco22
asta depinde si unde ii faci reviiziile si ce ai de schimbat la ea.pe mine unu ma dus manopera cand am schimbat pivotii si bucsile bara stabilizatoare mai multe decat piesele.leam schimbat la pro motor rm valcea.piesele au costat 240 ron si manopera 280 ron asa ca.......

Scris: Mar 06-Ian-2009 12:16
de bogdan78
Da depinde cat costa manopera. dak iti schimba un prieten in fata blocului, se merita sa iei piese mai ieftine si le vei schimba mai des. Din cate stiu eu intr-un service autorizat la orice tip de masina schimbarea unei piese din kitul de ambreiaj costa foarte mult. deci cei care merg in service, este recomandat sa schimbe tot kitul de ambreiaj, eventual cu unul de origine. Cei cu prieteni mecanici :) fac si ei o afacere buna doar schimband strictul necesar. Aaa si sa nu uitam de timpul pierdut.

Scris: Mie 07-Ian-2009 22:30
de patrick
am pus eu unul klumea de la sachs. 4 mil cu tot cu rulment. alta masina.

Scris: Joi 08-Ian-2009 20:38
de christistanciu
xsara88vts Poate cã eu am avut noroc am aproape 30 000 km si e ok pânã acum. Oricum data viitoare voi avea valeo. Nevastã-mea are carnet de 2 luni si saxo suferã din greu sãracul...aºa cã nu se ºtie cât mai Þine :D

Scris: Lun 18-Mai-2009 07:36
de yo2ldk
salut christistanciu

stii vreun sevice cu mecanici buni si cu preturi accesibile prin zona noastra ?
am ceva probleme cu ambreiajul la un xsara picasso
multumesc

christistanciu scrie:asta e o chestie foarte faina si buna de stiut! multumesc!

salut

Scris: Mie 17-Mar-2010 22:15
de nakyss
christistanciu scrie:eu sunt programat sa schimb tot ce tine de ambreaj: rulment, disc, placa de presiune si costa cu tot cu manopera 4.700. 000 lei vechi. piesele sunt de la Luk. in prima faza am fost si eu tentat sa fac chestia cu ferodourile de dacie dar totusi nu vreau sa incerc pe pielea mea; cum functioneaza si cat functioneaza. da repet e foarte interesant.


Salut, sunt in aceeasi pozitie ca si tine - trebuie sa schimb tot kit-ul de ambreiaj, insa nu am gasit nicaieri asa ieftin cum spui tu. Ma poti ajuta si pe mine cu cateva indrumari? (de unde iau piesele si la cine sa ma duc pt schimbare - la ATS un kit costa 1660 ron si mai este si manopera.............. ! c_dragomir@yahoo.com

Multumesc

Scris: Mie 17-Mar-2010 22:52
de cbx
ai pm