Pagina 1 din 2

O alta problema...sau mai multe

Scris: Vin 28-Mar-2008 11:20
de malakia
salutare....dupa ce am crezut k mi-am rezolvat toate probleme la al meu saxo......au aparut altele.....
1. Cand intru prin gropi mai mari cu viteza de 10-15 km/h ...dealea de tara......se aude un scartatit ...sa fie de la amortizoare?
2. Masina incepe sa nu mai traga

ps...... i-am bagat la schimbul de ulei de acum 2 mii de kilometri.....dura lube....iar motorina folosesc una adusa din rezervorul unei rabe :D . va salut si astept un mic ajutor .....sa-mi fac o idee cam ce se intampla cu masina asta....ca tare imi vine s-o vand!!!

Scris: Vin 28-Mar-2008 12:23
de nicum
1.- da-ne ai multe detalii
2.- la cit consuma masina aia, chiar nu vad rostul sa pui motorina "scursa" dintr-un rezervor care nu a fost curatat vreodata.

Scris: Vin 28-Mar-2008 19:36
de malakia
pai motororina mi-o aduce tata pe gratis...deaia pun.....
este un saxo 1.5 diesel din 2001 are 83000 km, acum 1 an juma i-au fost schimbate amortizoarele. Tin sa precizez ca pot simtii orice gropitza orice pietricica.....cat de mica ar fi..eu o simt in masina......nus d c se intampla asa dar ma i-a groaza. Nus ce alte detalii sa-ti mai dau.....

Scris: Vin 28-Mar-2008 21:49
de dj01fad
daca incepe sa nu mai traga, incearca sa bagi un aditiv de motorina, de preferinta metabond sau macar liqui moly... cu suspensia nu stiu ce sa zic.

Scris: Vin 28-Mar-2008 23:18
de malakia
ideea este ca cineva mi-a spus ca ar putea fi de la filtrele de motorina.....stii ceva de asta. Te rog astept un raspuns. Multumesc.
P.S si cam cat costa filtrele?

Re: O alta problema...sau mai multe

Scris: Sâm 29-Mar-2008 09:22
de Arial
malakia scrie:salutare....dupa ce am crezut k mi-am rezolvat toate probleme la al meu saxo......au aparut altele.....
1. Cand intru prin gropi mai mari cu viteza de 10-15 km/h ...dealea de tara......se aude un scartatit ...sa fie de la amortizoare?
2. Masina incepe sa nu mai traga

ps...... i-am bagat la schimbul de ulei de acum 2 mii de kilometri.....dura lube....iar motorina folosesc una adusa din rezervorul unei rabe :D . va salut si astept un mic ajutor .....sa-mi fac o idee cam ce se intampla cu masina asta....ca tare imi vine s-o vand!!!

Despre scartait verifica tot ce inseamna bucsi, cat despre faptul ca nu mai trage, verifica filtrul de motorina, cu siguranta ai apa in el.....
Motorina pe care spui ca o folosesti, e indoielnica, calitativ, pentru ca raba functioneaza si cu motorina mai proasta ; te sfatuiesc sa iti faci timp si sa dai jos rezervorul , sa-l cureti si sigur vei avea o surpriza neplacuta. Eu am patit asta si crede-ma ca aveam rezervorul plin, nu-i o fericire.
Concluzia este sa nu mai folosesti motorina pe care o folosesti acum

Scris: Dum 30-Mar-2008 07:23
de malakia
Multumesc mult...asta o sa si fac....pentru ca o sa am timp liber din cauza sumitului. Inca ceva......Filtrul tre doar sa-l curat sau tre inlocuit..? Va salut cu respect.

Scris: Dum 30-Mar-2008 10:10
de cbx
filtrul de motorina se schimba ,daca tot te combini la motorina "cadou " o poti lasa la decantat , sa vezi daca are apa .Poti pune ul litru de benzina la 10 de motorina ,pt subtiere si ardere mai buna

Scris: Dum 30-Mar-2008 19:37
de malakia
multumesc mult pentru raspunsuri...... Daca tot te pricepi poti sa-mi mai spui si mie o ultima chestie.... Dc de la un timp toata masina vibreaza mai tare....Adik cand pornesc motorul si merge la relanti parca se misca cu totul. Si cateodata pe la stopuri prin oras am vazut ca stand pe loc mai balbaie de park ar merge in 3 pistoane....? Vrea sa moara? Multumesc anticipat.....

Scris: Dum 30-Mar-2008 22:52
de cbx
pot fi : injectoarele murdare , trage aer pe istalatia de alimentare , supape nereglate , filtru motorina inbacsit , filtru aer murdar....incepi cu inlocuirea filtrului de motorina

a aparut alta problema.......

Scris: Lun 07-Apr-2008 13:13
de malakia
cureaua de distributie scartie si la turatii de peste 1000 ? sau aia scartie decat cand sta pe loc?

Scris: Lun 07-Apr-2008 20:27
de khan
nu inteleg intrebarea... cum poate scirtii pe loc?

Scris: Lun 07-Apr-2008 22:25
de malakia
pornesc motorul...si la relanti sta in 500 rpm ; daca accelerez peste 500 rmp nu se mai aude scartiitul asa rau iar daca merg mai mult timp cu ea sa zicem o ora nu se mai aude deloc....poate fi de la cureaua de distributie....eu am 83 mii de km cu ea iar in manual scrie ca la 120000 km se schimba. Salutare si multumesc pentru raspunsuri inca odata

Scris: Mar 08-Apr-2008 12:00
de cbx
posibilitati - curea alternator ,rulmenti alternator ,curea distributie .
Cureaua de distributie inbatraneste si de vechime nu numai de nr de km parcursi , la o masina de mana 2 este bine sa fie verificata vizual - sa nu existe crapaturi

Scris: Mar 08-Apr-2008 12:03
de nicum
Daca scirtie poate insemna ca freaca de ceva, ceea ce nu e de bine.