Pagina 1 din 2
pivoti saxo 1,5D
Scris: Vin 06-Mar-2009 11:40
de 64xgeo
Salut.
Al meu saxo 1,5D din 2001 cere sa i se schimbe pivotii, printre altele. Intrebarea mea, pentru cei care au cunostinta despre asa ceva, este: se pot schimba doar pivotii sau trebuie schimbata toata bascula?
Specific ca am pe el bascula in "y", ca aceasta:

Scris: Vin 06-Mar-2009 12:22
de abarth_mcm
doar pivotii cred.
pai iti dai seama cat ar costa bascula+pivot+bucsi?
Scris: Vin 06-Mar-2009 13:07
de khan
iaca

~50 RON/buc
Scris: Vin 06-Mar-2009 16:00
de 64xgeo
abarth_mcm scrie:doar pivotii cred.
pai iti dai seama cat ar costa bascula+pivot+bucsi?
pai acu vreo 2 ani jumate am dat cam 2 mil. pe o bascula, la opinia unui vanzator de piese auto care mi-a zis ca se schimba cu totul. Acu', tot cautand pe net am gasit si pivot separat, aftermarket da, nu stiu sigur daca se depreseaza, d'aia intreb aci... sa nu dau banii degeaba pe pivoti
...regret ca n-am pastrat bascula veche, ca aveam pe ce sa fac experiente...

Scris: Vin 06-Mar-2009 16:08
de 64xgeo
khan scrie:iaca

~50 RON/buc
iaca ce?...ca poza nu-i!...

Scris: Vin 06-Mar-2009 17:00
de nicum
La P106 se schimba pivotii cu tot cu bascula. E posibil ca si la Saxo sa fie la fel.
Scris: Vin 06-Mar-2009 20:17
de abarth_mcm
din ce vad in poza se desfac atat bucsile cat si pivotul
2 mil nu e mult deloc daca e cu totul. Iti da si surubul ala mare cu care prinzi bascula?
Scris: Sâm 07-Mar-2009 09:49
de 64xgeo
abarth_mcm scrie:din ce vad in poza se desfac atat bucsile cat si pivotul
2 mil nu e mult deloc daca e cu totul. Iti da si surubul ala mare cu care prinzi bascula?
Eu am cumparat-o fara surub, exact ca in poza. N-ar fi mult, dar 2x2=4, la care se mai adauga si niscai capete de bara, ceva bucsi...la dracu'... tocmai ce-am schimbat parbrizul, rulmentii la puntea spate... mai bine o vindeam ...

Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:36
de khan
iaca nu-i poza, o s-o mai pun inca o data, dar luni, acum nu o am la mine. ideea e ca pivotul se depreseaza si se schimba, fara sa mai schimbi tot. oricum daca gasesti bascula cu totul la 2 mil e chiar fff bine. tu stii mai bine insa cum vrei sa faci
Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:39
de 64xgeo
Multam' de raspuns!... Astept poza

Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:43
de abarth_mcm
pai gandeste-te:
sa zicem: pivot: 50 ron, bucsi: 2*50=100. Deja ai ajuns la 150 Ron fara sa ai si bascula....Si eu zic ca la 200 ron cu totul e ok.
Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:56
de 64xgeo
abarth_mcm scrie:pai gandeste-te:
sa zicem: pivot: 50 ron, bucsi: 2*50=100. Deja ai ajuns la 150 Ron fara sa ai si bascula....Si eu zic ca la 200 ron cu totul e ok.
Calcul corect...pentru situatia in care sunt duse bucsile. Daca insa bucsile sunt ok, reiese un avantaj client de 300 RON, bani cu care se pot cumpara alte piese

. Si, dupa cum spuneam mai sus, o bascula am schimbat-o in urma cu 2 ani si tind sa cred ca are bucsile bune.
Oricum decizia finala o voi lua la demontare, intrebarea era de principiu, pentru cazul in care gasesc bucsile ok!
Scris: Sâm 07-Mar-2009 17:58
de khan
pai acum ai toate datele, oricum, pentru pivot s-ar putea sa ai nevoie de o presa, adica mai bine mergi la un service de la inceput, nu te apuca sa ii schimbi in spatele blocului, la ciocan sigur ii zapacesti pe cei noi
Scris: Sâm 07-Mar-2009 18:02
de 64xgeo
Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Cu siguranta ii voi schimba la presa, daca voi decide sa iau doar pivotii.
Scris: Sâm 07-Mar-2009 19:28
de abarth_mcm
Poti schimba si fara presa daca ai rabdare si migala. Si da..sa nu cumva sa bati in pivoti sa ii nenorocesti..
A..si evident ca daca ai bascula cu totul e mai usor de schimbat.
Legat de bucsi..da si tu roata jos si vezi daca mai sunt bune sau nu (verifica cu un levier)
Pot sa iti schimb si eu pivotii..bascula..nu par diferente majore fata de BX.