Nu citeste cheia?
Scris: Vin 21-Oct-2011 18:24
La concluzia asta a ajuns mesterul la care am dus-o. Simptome: de cand s-a racit putin vremea, acum 2-3 saptamani, motorul pornea foarte greu, mergea inecat si inevitabil murea la cateva secunde/2-3 minute. Il reporneam cu greu (mult pe demaror) si dupa aceasta a doua pornire mergea, desi parca tot simteam ca se cam impleticeste aprox la 2000rpm. Pana intr-o zi cand n-am mai putut-o porni nicicum. Am terminat bateria de atata incercat. Am luat curent de la un coleg si tot nu voia. A pornit la un moment dat, dar tinut la vreo 3000rpm. Un milimetru daca i-am dat drumul la acceleratie a murit.
La service, dupa o prima investigatie, mi-a zis baiatul ca electrovalva (?) de pe pompa de injectie nu functioneaza bine, avea un bazait urat, care disparea cand ii scotea firul de alimentare cu curent. Dar a doua zi (am lasat-o la ei, deoarece am dus-o tarziu) m-a sunat sa-mi spuna ca de fapt problema e din computerul de bord si anume ca nu-mi citeste decat sporadic cheia. Mi-a cerut cheia de rezerva, pe care eu n-am avut-o niciodata, din pacate. In situatia asta, zice el, nu am alta rezolvare decat sa suntez/anulez nu-stiu-ce modul din computerul de bord, care citeste cheia. 200Euro, la un meserias.
Mi-a zis ca daca aveam cheie de rezerva, nu avea ce sa repare, plecam cu ea si nu mai aveam probleme.
Intrebarea mea e: de ce sa umblu in computerul de bord cand pot sa fac o cheie noua, la reprezentanta eventual. In momentul asta, nu am idee cat ar costa asa ceva, dar as prefera sa platesc ceva mai mult pentru o cheie noua, decat sa-mi modific computerul.
Voi ce ziceti?
Mersi mult pentru orice lamurire/explicatie/ajutor!
La service, dupa o prima investigatie, mi-a zis baiatul ca electrovalva (?) de pe pompa de injectie nu functioneaza bine, avea un bazait urat, care disparea cand ii scotea firul de alimentare cu curent. Dar a doua zi (am lasat-o la ei, deoarece am dus-o tarziu) m-a sunat sa-mi spuna ca de fapt problema e din computerul de bord si anume ca nu-mi citeste decat sporadic cheia. Mi-a cerut cheia de rezerva, pe care eu n-am avut-o niciodata, din pacate. In situatia asta, zice el, nu am alta rezolvare decat sa suntez/anulez nu-stiu-ce modul din computerul de bord, care citeste cheia. 200Euro, la un meserias.
Mi-a zis ca daca aveam cheie de rezerva, nu avea ce sa repare, plecam cu ea si nu mai aveam probleme.
Intrebarea mea e: de ce sa umblu in computerul de bord cand pot sa fac o cheie noua, la reprezentanta eventual. In momentul asta, nu am idee cat ar costa asa ceva, dar as prefera sa platesc ceva mai mult pentru o cheie noua, decat sa-mi modific computerul.
Voi ce ziceti?
Mersi mult pentru orice lamurire/explicatie/ajutor!