Error code P0411 - Secondary Air injection flow
Scris: Mie 10-Oct-2007 13:05
Am cumparat un Saxo, si dupa 2 saptamani mi s-a aprins un bec galben pe bord. La service s-a facut diagnostizare cu computer, si rezultatul a fost: Error code P0411 - Secondary Air injection flow. Mi s-a recomandat sa schimb o piesa denumita valva EGR, care joaca rol in circulatia aerului. Am patit vreo 4 milioane, cu schimb cu tot, dar iar s-a aprins becul galben. Am mai platit diagnostizare la 3 service-uri diferite (costa intre 30-50 lei), fara rezultat - s-a tot sters codul de eroare, dar reaprindea iarasi, cu aceeasi rezultat.
Am cautat prin internet, si am gasit acest cod prin forumuri diferite, la masini diferite, cu probleme posibile: probleme cu pumpa de aer, contact la cablu electric, problema cu releu din pompa de aer, rupturi la furtunul de aer, acumulare de condens (apa) in teava (furtunul) de aer, sau blocare fizica a acestuia. Dupa vreo 8 luni am gasit un atelier, unde au identificat problema cu condensul acumulat intr-o teava, care pornea de sub farul stang al masinii, si mergea spre motor, pe partea inferioara a caroseriei. Acest furtun era plin cu apa. Aceasta problema banala m-a costat in total in jur de 800 lei, bani aruncati prin diferite ateliere. Deocamdata nu am probleme, sper sa nu mi se reaprinda becul.
Am cautat prin internet, si am gasit acest cod prin forumuri diferite, la masini diferite, cu probleme posibile: probleme cu pumpa de aer, contact la cablu electric, problema cu releu din pompa de aer, rupturi la furtunul de aer, acumulare de condens (apa) in teava (furtunul) de aer, sau blocare fizica a acestuia. Dupa vreo 8 luni am gasit un atelier, unde au identificat problema cu condensul acumulat intr-o teava, care pornea de sub farul stang al masinii, si mergea spre motor, pe partea inferioara a caroseriei. Acest furtun era plin cu apa. Aceasta problema banala m-a costat in total in jur de 800 lei, bani aruncati prin diferite ateliere. Deocamdata nu am probleme, sper sa nu mi se reaprinda becul.