Pagina 1 din 1

Electrice...

Scris: Sâm 08-Dec-2007 22:22
de Sor
Salut! Avem doua problemutze, si eu si batranul meu avem Saxo:

1. La batranu', nu functioneaza degivrarea pe haion. Siguranta e ok, deasemenea el zice ca are tensiune pe fire (la papucii de la haion). Dar cand a pus un beculet, ceva foarte slab, nu l-a aprins. In bord, la apasarea butonului, se aprinde becul din buton. Ar putea fi un releu? Daca da, aveti idee pe unde se afla respectivul releu? Aici e vb de un Saxo 1.1, din '97.

2. La mine (1.5D, 2002), nu mai functioneaza lampile de marsarier. M-au lasat ambele in acelasi timp. Dar in primele zile se mai intampla sa mai aprinda, cand cuplam in marsarier, acum nu mai vor deloc.

Orice sugestie e binevenita. Eu am incercat sa obtin manualul, in vremea cand se cerea si se primea usor, dar n-am fost prea norocos. Daca m-ar putea ajuta cineva in sensul asta...

Mersi.

Scris: Vin 21-Dec-2007 00:51
de tux
Pentru problema 2: verifica daca nu a oxidat circuitul si poate din acest motiv nu mai face contact. Eu pateam cu becul pt. pozitie asa. Din pacate intra apa/mizerie si/sau condens in interiorul triplei.

dezaburire

Scris: Vin 21-Dec-2007 19:05
de iliescu sorin
Sa verific la serviciu, acum doi ani luasem pentru xsara mea o instalatie complecta de dezaburire universala si te contactez luni seara. Bafta.

Scris: Vin 21-Dec-2007 19:37
de nicum
1. Foarte probabil e un contact electric. Probabil a oxidat de la umezeala din ultima vreme. Scoate papucul si curata-l cu atentie (sa nu rupi sudura care il prinde de luneta). Cred ca niste WD40 ar ajuta.

2. Verifica sonda de marsarier din cutie.

Scris: Sâm 22-Dec-2007 12:51
de Sor
Nu stiu ce sa zic... Toata treaba pe haion e ca noua, eu inclin sa cred ca a fost schimbat la un moment dat cu totul. Posibil sa nu fi fost montat cu atentie, findca degivrarea nu functiona inca de cand a luat-o. Iar in ccp luminile de marsarier, verificarea sondei se poate face si altfel decat la un service?
Mersi de raspunsuri.

Scris: Sâm 22-Dec-2007 17:17
de cit_a
mda , tensiune ai la borne , problema e ca nu ai curent ! din moment ce ai tensiunea la borne si zici ca-s curate , eu zic sa verifici unde pierzi curentul , poti sa o faci pas-cu-pas cu becul , tensiunea te poate insela . oricum vei ajunge tot la contacte proaste .