bkd scrie:bugarcalin scrie:Salut, am avut si eu problema cu unul dintre tranzistori si dupa inlocuirea lui si curatarea contactului din butonul de actionare am observat ca la punerea contactului motorul aerotermei functioneaza la o viteza foarte,foarte mica ( butonul fiind pe pozitia 0), celelalte viteze functioneaza si ele fara probleme,va rog sa-mi spuneti daca e la fel la toate modelele de Saxo.
Salut! Am avut si eu aceeasi problema, ATENTIE ca e anormal sa functioneze asa. Daca e pe treapta 0, atunci ventilatorul trebuie sa fie oprit in totalitate. Problema e la butonul de reglare a treptelor (rotita cu 1,2,3,4). Du-l la un electrician auto, eu am procedat la fel si mi-au rezolvat problema. Daca ignori problema, s-ar putea sa ti se arda iar modulul cu tranzistori pentru ca se supraincalzeste. Succes!
Aceeasi problema o am si eu, am cumparat un saxo 1,5d din 2003, iar cand pornesc masina, porneste si ventilatorul din interiorul masini de la ventilatie chiar daca acesta este pe treapta 0, iar daca ii dau de la treapta 3 la 4 are o mica neregularitate la trecerea treptelor, parca ar da sa se opreasca, si cand merge aeroterma functioneaza si un motoras care inchide sa mai intre aerul de afara in masina, iar acesta s-a defectat, s-au ros dintii de plastic, este normal sa mearga in continuu? Pentru ca asa il aud eu.