Aeroterma care nu se mai opreste

Bord, becuri, ECU, computere de bord, cabluri, contacte, etc.

Moderator: Echipa Tehnica

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Aeroterma care nu se mai opreste

Mesajde radu.st » Mie 09-Apr-2008 10:59

Am un Saxo din 2003 1,5 D, si de ceva vreme aeroterma a ramas pe treapta 3 si nu se mai opreste deloc. Am verificat potentiometrul din bord, si merge chiar daca scot mufa din spate, iar daca fac scurt pe cele 2 fire merge mai repede.(pe treapta 4)Nu stiu unde sa ma uit, exista un releu care sa fi ramas blocat,? Momentan am scos mufa de la aeroterma ca nu o mai suportam sa merga mereu.

Astept sfaturi.Multumesc

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Joi 10-Apr-2008 17:32

asa ai cumparat masina?
se poate sa fie ceva improvizatie facuta daca e defect termistorul (legat pe direct)

Avatar utilizator
robert-bx
pasionat
Mesaje: 218
Membru din: Sâm 16-Sep-2006 23:03
Localitate: cluj napoca

Mesajde robert-bx » Joi 10-Apr-2008 17:33

scuze tiristorul nu termistorul

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde radu.st » Joi 10-Apr-2008 23:13

Am masina din 2005. Din decembrie 2007 a aparut problema.
Unde gasesc acel tiristor.M-am uitat pe sub bord, dar nu am dibuit nimic, care sa aibe legatura.

Avatar utilizator
dj01fad
demolition man
Mesaje: 7662
Membru din: Lun 08-Aug-2005 11:13
Localitate: GB
Masina: C5 sedan 2.2 204 - o pereche
2: C5 tourer 2.2 204
3: C5 2.0 163 cu multi km... da multi rau!
Contact:

Mesajde dj01fad » Joi 10-Apr-2008 23:22

cauta si tu o schema a masinii sau ceva documentatie... si eu cred ca s-a ars acel tranzistor, pt ca si eu am patit la fel, si tot asa ramasese blocat pe penultima treapta.
[URL=https://matchnow.info]Premier Сasual Dating[/URL]

Avatar utilizator
cit_a
pasionat
Mesaje: 624
Membru din: Sâm 03-Mar-2007 12:17
Localitate: DEVA.

Mesajde cit_a » Vin 11-Apr-2008 07:32

tiristoare , tranzistoare si alte piese marunte :rolleyes: ....... simpul e sa cauti unde iti merge comanda de la potentiometru si vei constata ca intra intr-un modul elelctronic , daca ai cunostinte de electronica te bagi si daca nu iti vezi de treaba , mai bine cauti un electronist sa-ti repare modulul de comanda ca pe langa alte tranzistoare si tiristoare :lol: , posibil sa mai ai si alte componente duse .

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde radu.st » Vin 11-Apr-2008 14:54

Nu am gasit o schema electrica a masinii. Multumesc de sfaturi.Am sa incerc sa-l gasesc, mai caut pe sub bord.

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde radu.st » Sâm 07-Iun-2008 06:13

Se pare ca acel modul electronic se afla chiar in aeroterma, l-am dat jos, urmeaza sa-l comand, cam scump...370 ROn.

Avatar utilizator
mariuss
pasionat
Mesaje: 369
Membru din: Lun 19-Dec-2005 18:49
Localitate: Slatina,Olt

Mesajde mariuss » Dum 08-Iun-2008 18:43

Nu te grabi sa comanzi modulul .E posibil sa fie ars vreun tranzistor si scapi mult mai ieftin.De preferat ar fi sa pui o poza cu obiectul,poate te putem ajuta cu o solutie mai ieftina.
^
^

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde radu.st » Mar 10-Iun-2008 10:04

Am gasit pe forumul de la Xara, exact aceeasi problema, cu exact aceeasi piesa. Am vazut acolo si echivalenta la tranzistori, asa ca pe jumatate rezolvata problema, ramane sa-i cumpar si sa-i montez.

Pt cei ce vor pati exact aceasi chestie echivalentul trasnzistorilor este:
MJ 11033- pt Connex (din Lacul Tei)

http://img136.imageshack.us/my.php?imag ... 109nt0.jpg

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Mar 10-Iun-2008 10:55

ai citit si cauza defectari ?

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde radu.st » Mie 11-Iun-2008 08:21

Nu stiu care e cauza. Probabil o supra sarcina ?!?

Daca stii mai multe, poti sa-mi spui, sau sa-mi dai un link. Multumesc tuturor pentru sfaturi.

zoly_111
just curious
Mesaje: 11
Membru din: Mar 03-Iun-2008 23:22
Localitate: zaragoza

zoly_111

Mesajde zoly_111 » Joi 12-Iun-2008 01:46

salut defectu vine de la butonu de reglaj de viteza de rotatie a motorului ventilator sau de la periile de carbune din acelas motor daca te intereseaza schema de demontare si schema electrica atunci trimitemi seria sasiului masinii daca nu te intereseaza cand desfaci carcasa motorului unge bine bucsele motorului cu ulei SAE90

radu.st
just curious
Mesaje: 20
Membru din: Mie 09-Apr-2008 10:54
Localitate: Bucuresti

Mesajde radu.st » Joi 12-Iun-2008 08:13

Multumesc, schema electrica ma intereseaza daca e de la toata masina, altfel ma descurc sa desfac si sa curat .

Avatar utilizator
cbx
pasionat
Mesaje: 2924
Membru din: Lun 20-Mar-2006 23:09
Localitate: bucuresti

Mesajde cbx » Dum 15-Iun-2008 11:26

filtru de polen neschimbat la timp , tranzistori nu au avut racire din cauza prafului depus


Înapoi la “Electrica - Saxo”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 2 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187743
    Total subiecte 18609
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 24
    Users per day: 2
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11701
    Cel mai nou membru lucicv