Pagina 2 din 3

Scris: Lun 16-Iun-2008 10:12
de rokad
citroen saxo 1,5d nu cred ca are filtru de polen.eu am tot cautat sa-l gasesc dar nu am reusit.poate stie cineva daca are sau nu fltru de polen?

Scris: Mar 01-Iul-2008 15:27
de radu.st
Nu are filtru de polen, are doar un "burete" pe post de filtru, care se gaseste sub capacul de plastic din stanga, de sub parbriz.( e prins in niste lamele)

Scris: Mar 08-Iul-2008 00:26
de alinneagoe
am si eu aceeasi problema. puteti explica mai pe intelesul meu cum pot sa o rezolv? :) ce si cum trebuie demontat/reparat, ca ma bag cu placere dar sa nu ma bag aiurea...

Scris: Joi 10-Iul-2008 22:58
de radu.st
E destul de simplu.
In dreapta, sub bord se gaseste aeroterma. E imbracata intr-un fel de polistiren gri. Scoti mufa de alimentare, te apuci desfaci cele 4 suruburi (unul e mai ascuns, mai sub bord) scoti aeroterma, iar acolo gasesti un modul electronic, ce are 2 tranzistori de putere, ca in poza, prinsi cu nituri de un radiator. De obicei se arde unul dintre ei, ii schimbi, si de aici ordinea e inversa.

Scris: Joi 10-Iul-2008 23:05
de alinneagoe
bun. mult mai simplu asa :) multumesc. mai am o singura intrebare...momentan :)...daca nu gasesc tranzistori cu aceleasi valori pot cumpara ceva apropiat? sau trebuie neaparat fix ce scrie acolo?

Scris: Vin 11-Iul-2008 08:39
de cbx
MJ11033 ,sau MJ11015

Scris: Vin 11-Iul-2008 08:40
de cbx
conex electronic
Str. Maica Domnului, nr. 48,
Sector 2 Bucuresti

Telefon: +4021 242 22 06
+4021 242 77 66
Fax: +4021 242 09 79

Scris: Vin 11-Iul-2008 13:47
de radu.st
La conex, cand am fost eu, acum o luna, nu aveau pe stoc si trebuia sa astept 45 zile. Am gasit la un alt magazin din zona, asa ca incearca peste tot ...

Scris: Mar 22-Dec-2009 22:20
de christistanciu
Se pare ca tranzistorii astia sunt un bug citroen al anilor 2000-2003. La mine a inceput de ieri sa mearga pe treapta 3 si nu se mai opreste ventilatia. Multumiri celor care au clarificat aici aceasta problema acum fiind mult mai usor de rezolvat. Sper ca daca imi voi lua C4 sa fie deja rezolvata problema asta...

Scris: Mar 29-Dec-2009 07:49
de christistanciu
Trebuie inlocuiti ambii tranzistori, sau e in regula si daca unul e original si unul e MJ 11015?

Scris: Mar 29-Dec-2009 10:32
de cbx
mai bine ii inlocuiesti pe amandoi , pretul nefiind mare

Scris: Dum 16-Mai-2010 12:56
de DocViper
iti dau eu cu 300 ron aeroterma toata e si noua ca am avut aceiai problema acu am alta mi-a lovit unu masina......asa ca am o groaza de piese f bune e tot 1,5 diesel...0767/600-224

Scris: Joi 21-Iul-2011 18:16
de bkd
MJ 11015 NU este bun. Eu am cumparat doua buc din acest model si aeroterma tot nu merge. Pe linie directa (treapta 4) merge ceea ce inseamna ca tranzistorii sunt de vina 100%. Uitati-va la caracteristici sau masurati puterea lor inainte, veti vedea ca difera de cei originali.

Aeroterma care nu se mai opreste

Scris: Joi 10-Noi-2011 11:16
de bugarcalin
Salut, am avut si eu problema cu unul dintre tranzistori si dupa inlocuirea lui si curatarea contactului din butonul de actionare am observat ca la punerea contactului motorul aerotermei functioneaza la o viteza foarte,foarte mica ( butonul fiind pe pozitia 0), celelalte viteze functioneaza si ele fara probleme,va rog sa-mi spuneti daca e la fel la toate modelele de Saxo.

Re: Aeroterma care nu se mai opreste

Scris: Vin 25-Noi-2011 20:36
de bkd
bugarcalin scrie:Salut, am avut si eu problema cu unul dintre tranzistori si dupa inlocuirea lui si curatarea contactului din butonul de actionare am observat ca la punerea contactului motorul aerotermei functioneaza la o viteza foarte,foarte mica ( butonul fiind pe pozitia 0), celelalte viteze functioneaza si ele fara probleme,va rog sa-mi spuneti daca e la fel la toate modelele de Saxo.


Salut! Am avut si eu aceeasi problema, ATENTIE ca e anormal sa functioneze asa. Daca e pe treapta 0, atunci ventilatorul trebuie sa fie oprit in totalitate. Problema e la butonul de reglare a treptelor (rotita cu 1,2,3,4). Du-l la un electrician auto, eu am procedat la fel si mi-au rezolvat problema. Daca ignori problema, s-ar putea sa ti se arda iar modulul cu tranzistori pentru ca se supraincalzeste. Succes!