Sa incep cu inceputul:
Ieri mi-a stat motorul de vreo 5-6 ori pe strada. Prima data am crezut ca e din cauza soferului prost(faza cu ambreiajul calcat aiurea).Dupa
a doua oara am intrat intr-o parcare unde am oprit si s-a oprit si motorul. L-am pornit , pornea normal , mergea 6-7 secunde se oprea brusc
(parca il scotea cineva din priza), deci fara balbe, zgomot aiurea, scadere de turatie.Ultima data l-am pornit, am stat vreo 1 min cu el pornit
nu s-a mai oprit si am plecat la birou(1km).Am ajuns, nu s-a mai oprit.
Cand sa plec peste 6 ore am incercat sa pornesc, a pornit (rotund fara zgomote, etc) a stat pornit de data asta 3-4 secunde dupa care se oprea brusc la fel ca si scos din priza, asta de vreo 5 ori. La una din porniri am accelerat pana la 2500 ture, a stat un pic mai mult pornit , turat, dupa care iar brusc s-a oprit ca scos din priza (a cazut acul de la turometru parca avea "magnet" in partea de jos). am mai incercat o data,la fel, am lasat-o acolo.
Acum cateva intrebari ca sa stiu de unde sa incep:
1. Lexia vede ceva si la "rece"?
2.Poate sa fie de la apa in motorina?
3.Poate sa fie de la filtru de aer?(nici eu nu cred)
4.Gunoaie?( mentionez ca eram aproape de "rosu" la motorina)
5.Filtru de motorina?
6.Pana prostului(desi m-am uitat la pompita de amorsare, am apasat pe ea si avea motorina, am apasat pana s-a intarit)
7.Catalizator(acum 15000km am sudat teava care iese din el spre toba, si fiind mancat in zona aia, sudorul a facut un fel de guler din fier-beton - sa aiba de ce sa se prinda sudura).
Orice idee e binevenita, poate s-a mai lovit cineva de asa ceva.
Mai zic o data ca pana acum nu a avut nici un simptom(balbe, consum aiurea, mesaje pe comp, beculete aprinse, etc)
au lesinat caii(putere) la caruta
Moderator: Echipa Tehnica
Si povestea continua....
A doua zi dimineata(vineri) am luat 5l motorina, i-am pus, si a pornit ceas..M-am dus la peco, i-am mai-- pus vreo 20l, in continuare a mers ceas.
Zic: pana prostului - nu imi arata bine senzorul. Si merg si merg in ziua asta.Oricum maaare bucurie.
Sambata plec la tara, stau acolo si vine o ploaie, da ploaie nu gluma. Sta ploaia , cand sa plec, plec, merge vreo 300m, opresc la o intersectie si zbang se opreste ca scoasa din priza, mai incerc de vreo 4-5 ori porneste sta 2-3 sec, se opreste.Si fac prima conexiune.
De ambele dati pe ploaie, dar nu sa dau in balti, ci numai ploaie mare si cald dupa. Zic- filtru de aer are vreo 18000Km, e imbacsit, aerul e umed, se "umfla" mizeria si se colmateaza. Scot filtru si pornesc motorul fara filtru.Porneste si merge ceas - il tin vreo 5 min, turat, neturat,
Ma intorc la matusa, il aspir bine(i-am rupt si pasla anti frunze/mizerie mare), il pun si plec. Ajung acasa cu bine.
Deci are cineva vreo idee cine "taie" asa motorul? Filtru poate?
A doua zi dimineata(vineri) am luat 5l motorina, i-am pus, si a pornit ceas..M-am dus la peco, i-am mai-- pus vreo 20l, in continuare a mers ceas.
Zic: pana prostului - nu imi arata bine senzorul. Si merg si merg in ziua asta.Oricum maaare bucurie.
Sambata plec la tara, stau acolo si vine o ploaie, da ploaie nu gluma. Sta ploaia , cand sa plec, plec, merge vreo 300m, opresc la o intersectie si zbang se opreste ca scoasa din priza, mai incerc de vreo 4-5 ori porneste sta 2-3 sec, se opreste.Si fac prima conexiune.
De ambele dati pe ploaie, dar nu sa dau in balti, ci numai ploaie mare si cald dupa. Zic- filtru de aer are vreo 18000Km, e imbacsit, aerul e umed, se "umfla" mizeria si se colmateaza. Scot filtru si pornesc motorul fara filtru.Porneste si merge ceas - il tin vreo 5 min, turat, neturat,
Ma intorc la matusa, il aspir bine(i-am rupt si pasla anti frunze/mizerie mare), il pun si plec. Ajung acasa cu bine.
Deci are cineva vreo idee cine "taie" asa motorul? Filtru poate?

,mergi la un service care stie citroen si verifica returul la injectoare,s-au pune ulei 2t in motorina,dar mai intii,verifica injectoarele
Ăntrucât am pĂŁĂžit Âşi eu treaba cu rateuri ale motorului dupĂŁ câteva zile de mers destul de turat prin ploaie tind sĂŁ cred cĂŁ filtrul de aer are un rol important ĂŽn cele povestite de "Hakan". ÂŞi ideea asta am auzit-o parcĂŁ Âşi pe la "khan". Dar oprirea completĂŁ (dupa umila mea experienÞã cu xsara hdi) poate fi Âşi cauza cumulatĂŁ a unui filtru de aer "destul de umed", la care se adaugĂŁ Âşi ĂŽmbâcsirea ĂŽn zona de formare a amestecului carburant (injectoarele) sau a conductelor de retur (mai rar, cred).
Sunt chiar curios dacã "ºtrangularea asistatã de calculator" se Întâmplã foarte rar la injectoare noi ºi filtru "destul de umed"(la cauze cumulate e importantã ºi ponderea fiecãrui factor).
E doar o pĂŁrere de ĂŽncepĂŁtor.
Sunt chiar curios dacã "ºtrangularea asistatã de calculator" se Întâmplã foarte rar la injectoare noi ºi filtru "destul de umed"(la cauze cumulate e importantã ºi ponderea fiecãrui factor).
E doar o pĂŁrere de ĂŽncepĂŁtor.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Google [Bot] și 4 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11819
Cel mai nou membru Tudoo