Pornire rece
Moderator: Echipa Tehnica
-
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Sâm 26-Apr-2008 18:23
- Localitate: Brasov
Pornire rece
De ce imi porneste greu la rece?
Ma refer aici la temperaturi sub -7, -8 grade Celsius?
Care poate fie cauza?
Ma refer aici la temperaturi sub -7, -8 grade Celsius?
Care poate fie cauza?
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
sa nu cumva sa ramai fara motorina..adica e posibil ca in decursul unei zile sa se scurga motorina din conducte...furtune..etc..si tu sa dai la automat pana iti trage din nou...e bine sa amorsezi pompa un pic dimineata.
Fii mai explicit ....porneste greu in ce sens?dupa multe automate?sau porneste si se opreste?
Oricum, verifica ce ti-au zis colegii de pe forum!!
Ca sfat..iarna foloseste doar motorina de calitate superioara!! Eu de exmplu, pun iarna motorina care e mai scumpa. Vara mai merge si cu oricare...dar iarna nu prea. E bine sa nu mergi iarna cu putina motorina in rezervor apropo
Fii mai explicit ....porneste greu in ce sens?dupa multe automate?sau porneste si se opreste?
Oricum, verifica ce ti-au zis colegii de pe forum!!
Ca sfat..iarna foloseste doar motorina de calitate superioara!! Eu de exmplu, pun iarna motorina care e mai scumpa. Vara mai merge si cu oricare...dar iarna nu prea. E bine sa nu mergi iarna cu putina motorina in rezervor apropo
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Sâm 26-Apr-2008 18:23
- Localitate: Brasov
Porneste dupa multe incercari ( dau la demaror de vreo 4-5 ori) si de fiecare data stau sa incalzeasca bujia ( adica nu ma grabesc de loc).
Dupa ce porneste e ok.
Nu mai am treaba.
Am uitat sa mentionez ca face acest lucru doar dupa o noapte de stat. In cursul zilei chiar daca se raceste nu e bai mare.
Filtrele sunt schimbate in aprilie toate.
Motorina nu pun decat din cea de iarna ca de altfel si pe timpul verii. ( cu aditivi).
In 27 am schimbat uleiul si filtrul de ulei.
Ma gandesc sa ii pun un tratament cu Metabond. Motorul are 180.000 dar repet: In rest e impecabil.
Nu am un repros de cand o am si am facut 23.000 din aprilie pana acum si nu am mers usurel.
E super masina insa treaba asta cu pornitul as vrea sa o rezolv.
Merci!
Dupa ce porneste e ok.
Nu mai am treaba.
Am uitat sa mentionez ca face acest lucru doar dupa o noapte de stat. In cursul zilei chiar daca se raceste nu e bai mare.
Filtrele sunt schimbate in aprilie toate.
Motorina nu pun decat din cea de iarna ca de altfel si pe timpul verii. ( cu aditivi).
In 27 am schimbat uleiul si filtrul de ulei.
Ma gandesc sa ii pun un tratament cu Metabond. Motorul are 180.000 dar repet: In rest e impecabil.
Nu am un repros de cand o am si am facut 23.000 din aprilie pana acum si nu am mers usurel.
E super masina insa treaba asta cu pornitul as vrea sa o rezolv.
Merci!
- abarth_mcm
- pasionat
- Mesaje: 1715
- Membru din: Lun 14-Mai-2007 21:35
- Localitate: buzau-bucuresti
si eu tot bujiile zic...verifica-le..se pot verifica si asa empiric cat de cat...Acum e frig afara si dupa o noapte geroasa motorul e f rece..iar daca nu iti merg bujiile de aceea iti porneste greu.
ce daca are multi km masina?daca a fost intretinuta nu ai de ce sa iti faci probleme.
ai 23.000km de cand ai schimbat filtrul de motorina?schimba-l mai des...nu e scump deloc!! Sincer, pt a fi sigur si de alte neplaceri...nu as intra in iarna cu un filtru de 23.000km...il poti schimba mai des..
ce daca are multi km masina?daca a fost intretinuta nu ai de ce sa iti faci probleme.
ai 23.000km de cand ai schimbat filtrul de motorina?schimba-l mai des...nu e scump deloc!! Sincer, pt a fi sigur si de alte neplaceri...nu as intra in iarna cu un filtru de 23.000km...il poti schimba mai des..
Citroen BX 19RD Break 1986, rosu, Seria 2, Orga number: 3496.
-
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Sâm 26-Apr-2008 18:23
- Localitate: Brasov
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
pornire la rece
La Mercedes 250D am avut aceiasi problema. Busonul de la alimentare (supapa) era defecta ! Peste noapte dupa oprire se forma un vid in rezervor si aspira motorina din filtru si conducta.
Am dat o gaura de 2mm.in buson si sa rezolvat problema ! Incearca de proba sa scoti seara busonul dupa oprire si daca dimineata va porni fa aceiasi operatie pe care am facut-o si eu . Succes !
Am dat o gaura de 2mm.in buson si sa rezolvat problema ! Incearca de proba sa scoti seara busonul dupa oprire si daca dimineata va porni fa aceiasi operatie pe care am facut-o si eu . Succes !
Peace on earth ... War under the blanket !
-
- simpatizant
- Mesaje: 75
- Membru din: Sâm 26-Apr-2008 18:23
- Localitate: Brasov
-
- pasionat
- Mesaje: 1207
- Membru din: Mar 29-Iul-2008 15:49
- Localitate: Brasov
- Masina: C.Xsara II 2004 16i - Coupe 110 cp.
- 2: Ford Ranger Pick-Up 2.0 EcoBlue- Double Cab.(2018)
Buson Alimentare
Daca spui ca a mers... schimba busonul sau mai simplu sa dai o gaurica de 2mm-2.5mm sa poata lua aer si sa nu se formeze acel ,,vid,, . **** La Multi Ani ****
Peace on earth ... War under the blanket !
Sper sa nu se supere initiatorul acestui subiect, dar pentru a nu deschide alt subiect am sa pun si eu o intrebare legata tot de pornirea la rece.
Xsara mea este pe benzina si de vreo luna dupa ce pornesc motorul, o las cam 20-30 seculde sa traga uleiul apoi dau sa plec fara sa fortez. Imi da in nas si se opreste brusc motorul. Dupa care repornec motorul o tin mai turata sa pot pleca. La aprox. 2 km incepe motorul sa trepideze, ca si cum ar merge in 3 bujii. Pot fii bujiile de vina sau altceva? Masina o am de cateva luni si i-am schimbat uleiul la motor, filtrele de aer ,de polen, si de benzina. La bujii nu m-am uitat pt ca efectiv nu stiu unde sunt pozitionate, nu se vede nici o fisa care sa ma indrume spre ele.
Va rog sa-mi dati si mie o idee asupra problemei mele. Multumesc.
Xsara mea este pe benzina si de vreo luna dupa ce pornesc motorul, o las cam 20-30 seculde sa traga uleiul apoi dau sa plec fara sa fortez. Imi da in nas si se opreste brusc motorul. Dupa care repornec motorul o tin mai turata sa pot pleca. La aprox. 2 km incepe motorul sa trepideze, ca si cum ar merge in 3 bujii. Pot fii bujiile de vina sau altceva? Masina o am de cateva luni si i-am schimbat uleiul la motor, filtrele de aer ,de polen, si de benzina. La bujii nu m-am uitat pt ca efectiv nu stiu unde sunt pozitionate, nu se vede nici o fisa care sa ma indrume spre ele.
Va rog sa-mi dati si mie o idee asupra problemei mele. Multumesc.
Cine este conectat
Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori
Cauta in forum
Mesaje
- 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.
PARTENERI
Link-uri utile
Statistici
- Totals
Total mesaje 187776
Total subiecte 18654
Total Announcements: 8
Total Stickies: 86
Total Attachments: 0
Topics per day: 2
Posts per day: 23
Users per day: 1
Topics per user: 2
Posts per user: 16
Posts per topic: 10
Total membri 11818
Cel mai nou membru alexanes