Pagina 1 din 1

problema xsara 2 2000 hdi

Scris: Mie 13-Mai-2009 22:29
de dj01fad
masina este o xsara 2 2000 hdi, varianta de 90 de caluti. functioneaza perfect, pana cand te gandesti sa o calci brusc sub 3000 de ture sau ceva de genul, iar in acel moment se opreste motorul; daca accelerezi constant pana pe la 2800-3000, poti apoi sa ii faci ce vrei in orice treapta ca nu face nazuri, dar, daca ii dai blana sa zicem la 2000 de ture, da sa traga vreo 2 secunde, apoi se pune in frana de motor si cand calc ambreiajul se opreste. trebuie sa o las vreo 10 secunde, apoi porneste ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, dar, ramane becul de avarie motor aprins, si se stinge abia dupa cateva ore. treaba asta nu o face pe treapta 1, decat pe treptele de la 2 in sus. iarasi, pe loc nu face nimic. pe tester nu da absolut nici o eroare. poate a mai patit cineva, si are vreo idee. eu suspectez si motorina, pt ca a inceput sa faca de cand cu motorina asta euro 5.

Scris: Joi 14-Mai-2009 10:42
de MoZoLyCy
Salut domnule ... ti-ai luat si tu Xsara :rolleyes: :rolleyes: ce sa zic ... sa o stapanesti sanatos :Hangman: :steering: :Hangman: ... aceleasi simptome le-am avut si eu la a mea ... tot Xsara 2.0 HDI ... sper sa nu fie tot Regulatorul de presiune pe duca ... din cauza la motorina ... daca masina mai are si o trepidatie mica la relantiu , ar putea fii Regulatorul .... dar sper sa fie o chestie doar pe moment ... NU iti doresc sa treci prin ce am trecut eu cu ea 8-[ ...

Incearca sa iei si tu 2 bitonase de aditiv ... unul pt curatare de injectoare si unul pt unjerea motorului ... in total costa undeva la 40-50 RON amandoua .
Eu asa am facut si am mai scapat de motorina proasta din rezervor ...
Acest aditiv pt curatarea de injectoare se toarna undeva la 20-30 g la un plin.

Multa bafta.

Scris: Joi 14-Mai-2009 22:34
de dj01fad
nu mi-am luat eu, este masina unei rude, care pana sa imi spuna mie a facut prostia de a mers pe la citroen cu ea unde a schimbat un injector deja, si tot asa face, deci a aruncat banii pe geam ca sa zicem.
eu unul sunt sigur ca e de la motorina, pt ca mi-a povestit ca a inceput buba de cand cu motorina euro 5; am comandat un aditiv de motorina, si am bagat in rezervor niste ulei 2T. o sa aibe de facut un drum cam de 500 km, si poate isi da drumul doar cu tratament; si da, merge aiurea la relanti... plus ca daca o tin accelerata cam pe la 1300 de ture, merge si mai balbait, si pare si cam zgomotos motorul.
sincer, mi-ar place xsara, dar berlina 2000i 16V... plus de asta, vad ca sunt din ce in ce mai multe probleme cu motoarele diesel din cauza motorinei de 2 lei.

Scris: Vin 15-Mai-2009 06:11
de MoZoLyCy
Salut ... exact , e o problema mare cu motorina la noi ... eu am luat-o de unde am luat-o si pe propria prostie am stricat masinutza ... oricum .. simptomele de care zici bat spre ce am patit eu ... si e naspa.

Acuma am inceput de ieri sa bag aia EVO Diesel Euro 5 ... adica cea mai scumpa ... sa vad cum se comporta.
Oricum , sa mearga sa puna un pic testerul pe ea si ii arata acolo la rece si cand o porneste daca este pe duca Regulatorul de Presiune.

Ne mai auzim si weekend placut :steering:

Scris: Vin 15-Mai-2009 09:24
de bogdan78
pentru prima oara mi-a aparut si mie pt putin timp antipollution fault. Probabil este de la motorina, a disparut ziua urmatoare. Acu am bagat premium diesel de la omv si este ok. O sa mai afirm odata convingerea mea..mare grija de la ce statie bagati..nu neaparat firma conteaza foarte mult cat locatia..sunt cateva benzinarii renumite:).

Scris: Vin 15-Mai-2009 12:18
de iwa
Din pacate va pot spune ca Petromul are cateva statii destul de vechi unde rezervoarele nu au mai fost curatate de mult si este show.... printre ele ar fi statia din Ghencea, si statia de langa Razoare (Bucuresti)

Scris: Vin 15-Mai-2009 19:11
de bogdan78
Sii statia Petrom de pe linia lui 5 in apropiere de piata gemeni

Scris: Sâm 16-Mai-2009 13:58
de khan
daca nu ai eroare la regulator sau la senzorul de presiune din rampa, probabil ca mai e un injector care da rau pe retur. abia dupa m-as gindi la regulator sau la modulul de alimentare al injectoarelor aflat in BSI. poate avea legatura cu motorina Euro 5 ca e mai subtire si cresc pierderile din injectoare din cauza asta

Scris: Sâm 16-Mai-2009 20:49
de dj01fad
injectoarele au dat ok la test dupa schimb, dar nici nu a aparut alta eroare;

Scris: Dum 17-Mai-2009 19:21
de khan
injectoarele nu dau erori decit daca se arde modulul electronic, daca decalibrate doar nu dau eroare, dar se poate vedea o aproximare a returului. incearca sa verifici returul scotind furtunele, pune-le pe fiecare in cite un pahar si porneste asa. las-o sa merga citeva minute si vezi ce s-a strins. ar trebui sa fie putina motorina in pahare, daca intr-unul e semnificativ mai multa atunci ai aflat problema. ideea e ca din cauza rampei comune, daca un singur injector da mult pe retur, scade presiunea pentru toate celelalte si de acolo problemele

Scris: Dum 17-Mai-2009 23:33
de dj01fad
anul trecut, a mai fost o problema similara, cand nu mai pornea masina cand era motorul cald, si s-a dovedit a fi de la un injector care dadea mult pe retur; in orice caz, aveam de gand sa fac maine testul asta...
acum, am mai mers azi cu masina pt teste; dupa 600 km cu uleiul 2T, motoul e mai elastic si suna mai bine, dar tot asa face. TOTUSI, daca este rece, sa zicem la prima pornire din zi, merge ca unsa, nu face nazuri deloc, dar asta pana se duce apa pe la 90 de grade, cand incepe prostia; cea mai mare nasolie este ca nu poti face o depasire decat daca ii dai inferioara, ca altfel se pune in nas si se opreste :? este oare posibil sa fie vinovat si vreun senzor de temperatura? ce am mai observat, este ca daca misc de mufa senzorului de presiune, motorul da sa se opreasca; o sa ma uit maine la treaba asta, pt ca azi nu am avut chef de scobit, si mai e si pus ca dracu.