Pagina 1 din 1

JOJA DE ULEI SARITA

Scris: Sâm 12-Sep-2009 10:55
de danvoinea73
Salutatre tutoror.Am si eu o problema la Xara Picasso 2,0 HDI, din anul 2002,km.90.000.
Am observat ca joja de la ulei este sarita tot timpul di locas iar ultima data am gasit si busonul de la ulei sarit ,abia l-am mai gasit prin scut.
Este ceva normal sau am cu adevarat o problema.Multumesc anticipat si astept sfaturile voastre.

Scris: Sâm 12-Sep-2009 12:21
de mesersmith
eu cred ca se creeaza o valoare a presiunii in motor anormala...
nu trebuie sa sara joja si cu atat mai putin busonul...
verifica nivelul de ulei cand mototul a stat cel putin cateva ore...

daca e normal nivelul, e posibil sa pierzi compresie pe la segmenti catre partea de jos a motorului...


iti mananca cumva ulei?...
ce culoare are fumul cand o turezi puternic si brusc?

Scris: Sâm 12-Sep-2009 15:06
de danvoinea73
am verificat nivelul si este normal.Nu consuma ulei.Motorul merge f. bine,iar fum nu scoate

JOJA DE ULEI SARITA

Scris: Sâm 12-Sep-2009 16:14
de toro
Sugerez sa faci un test de compresie la motor ! Ai presiune mare in carter si banuiesc ca scapa compresie printre segmentii si bloc, si se ajunge la segmentare. Acelasi efect se mai produce si cand ai nivelul de ulei cu mult peste ,,Maxim,, Sa sara si busonul de la ulei ! eu unul nu am mai intalnit si nici nu am auzit pana acuma .DAR ... uite ca se poate

Scris: Sâm 12-Sep-2009 16:28
de khan
daca nu consuma ulei de loc si nici nu da fum e posibil sa fie infundat ceva pe la epuratorul de ulei, ceea ce nu e grav. pina la segmentare mai e

Scris: Sâm 19-Sep-2009 10:11
de danvoinea73
Am facut testerul si se pare ca totul este in regula.Cred ca singura problema a fost capacul de la motor pe care scrie HDI care nu era prins in cele 4 pozitii si se pare ca scotea joja de ulei.De cand am fixat capacul nu a mai sarit joja.Cel putin de o saptamana de mers.Referitor la buson mi sa spus ca este posibil sa nu fi fost infiletat.

Scris: Sâm 19-Sep-2009 13:36
de khan
testul nu iti poate spune daca sint segmentii uzati, daca da gaze mai multe sau daca e infundat epuratorul

Scris: Dum 20-Sep-2009 14:15
de danvoinea73
Pentru a desfuna epuratorul de ulei trebuie sa merg din nou la reprezentanta sau se poate rezolva mai usor.Stie cineva cum se ajunge la epurator sau unde se afla mai exact acesta

Scris: Dum 11-Oct-2009 20:13
de motanu73
sal...problema asta am avut-o si eu....este de la capacul motorului cu sigla pe el....da-l jos sa vezi ca nu mai sare....eu nu l-am mai pus si merge ok de vreun an - doi....

Scris: Lun 12-Oct-2009 07:15
de bogdan78
Si eu aveam problema asta, nu am banuit cauza, dar acum cititnd topicul imi dau seama ca si la mine a fost aceias chestie. Eu am schimbat butonii aia de la capac in cele din urma, pentru ca pierdeam clipsurile de deasupra. 25lei partea de jos cu surub si cauciuc si 5 lei clipsurile de plastic de deasupra. Bine ca i-am gasit, pentru ca am golit stocul la doua reprezentante:).

Scris: Lun 12-Oct-2009 07:36
de mesersmith
si eu am golit stocul pana m-am enervat si am renuntat la capac de tot...

Scris: Lun 12-Oct-2009 09:40
de bogdan78
Ideea e ca daca cumperi doar clipsurile de deasupra nu se rezolva- asa am pierdut eu doi. Trebuie luati si tamburusiii aia cauciucati ( :( 25 ron plus tva) de se insurubeaza si pe care vin prinse clipsurile.

Scris: Dum 18-Oct-2009 10:49
de danvoinea73
De cand am fixat capacul cu doua suruburi problema s-a rezolvat.Multumesc pentru sfaturi