2.0 HDI nu porneste decat dupa ce dau la pompa.

Probleme ce tin de motor si cutia de viteze.

Moderator: Echipa Tehnica

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

2.0 HDI nu porneste decat dupa ce dau la pompa.

Mesajde bogdan78 » Dum 13-Sep-2009 21:06

Din nou probleme:(. De aceasta data nu porneste. Este vorba de motorul 2.0HDI 90 cai de pe xsara berlina model 2003.
De fapt reusesc sa o pornesc dupa ce dau de vro 30 ori la pompita dinaintea filtrului de motorina. Ca urmare intra aer undeva in circuitul de alimentare cu motorina, sau pur si simplu se dezamorseaza.
Ca urmare efectul l-am identificat, sunt curios insa care este cauza si care este remediul necesar.
Ca de obicei, multumiri anticipate!
P.S. Mentionez ca in ultima vreme, uneori pierde din putere brusc in a-5a, solutia fiiind sa schimb intr-a 4 a si sa reiau demarajul....ar putea avea legatura cu pompa de alimentare?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...
Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Dum 13-Sep-2009 22:14

da, ar putea avea legatura, daca trage f mult aer fals...
de obicei, poti pierde etansarea pe la filtrul de motorina si pe la furtunele de pana si dupa filtru...
ar trebui sa vezi scurgeri...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Dum 13-Sep-2009 22:44

Merci, maine o sa verific.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 14-Sep-2009 07:56

Aseara am sprituit-o bine inainte sa opresc motorul si dimineata uimitor dar a pornit. Totusi astazi am dat masca jos si am luat la pipait traseul conductei de motorina si filtrul. Ciudat, nici o urma de scurgere, doar praf uscat. Am verificat sub masina si se vedea o pata mica in dreptul scutului pe acolo pe unde erea un furtunas de scurgere care credeam eu ca este al AC-ului.
Se pare insa ca din fundul suportului de motorina iese un furtunas care se duce chiar acolo. Cine stie ce este cu el? ce rol are si ce se scurge pe el?
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 14-Sep-2009 08:10

fundul suportului sau fundul filtrului?

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 14-Sep-2009 08:48

salut , pe acolo se da drumu la apa care se strange in cutia filtrului :)
dar la hdi eu stiam ca nu are pompa la mana.. fiind cea de joasa din rezervor nu mai e nevoie :shock:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 14-Sep-2009 08:51

Fundul cutiei filtrului.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mesersmith
Moderator - C5
Mesaje: 3947
Membru din: Sâm 08-Apr-2006 23:13
Localitate: calarasi
Masina: C5 III
2: C5 II
3: Peugeot 308
Contact:

Mesajde mesersmith » Lun 14-Sep-2009 08:57

da, pe acolo se da drumul apei care se aduna pe fund...
ar trebui sa ai un fel de robinet sau capacel...

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 14-Sep-2009 09:08

Inteleg, avand in vedere ca sistemul este etans, plus faptul ca azi mi-a pornit normal si avand in vedere simptomele ( uneori pierde putere intr-a cincea) plus eroarea de apa in motorina de acu cateva luni...cel mai probabil pompa de motorina da uneori rateuri.
Acu tre sa vad cat este una noua, si sa iau o decizie daca sa o schimb imediat sau sa mai astept sa pice de tot.
Cam nasol, o pompa de combustibil este peste 7 bulioane:(. http://www.autokarma.ro/catalog_fisa.ph ... filtru=101 sau http://www.ingaraj.ro/?view=produs&prod ... dus=519293
Ultima oară modificat Lun 14-Sep-2009 09:47 de către bogdan78, modificat de 2 ori în total.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 14-Sep-2009 09:28

de specificat... pompa de joasa din rezervor :wink:
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

Avatar utilizator
khan
Sef de Atelier
Mesaje: 6271
Membru din: Dum 05-Dec-2004 22:21
Localitate: Bucuresti
Contact:

Mesajde khan » Lun 14-Sep-2009 10:50

unele au pompita de mina, altele au pompa de joasa in rezervor, niciodata ambele. problema insa pare simpla, daca ai gasit picatura la furtunul respectiv inseamna ca e desfacut un pic robinetul si pe acolo trage si aer fals. stringe-l si vezi daca mai face
http://www.fisheyemedia.ro daca ai nevoie de un fotograf
http://www.antim19.ro (still under construction) daca ai nevoie de un service
Lexia available

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 14-Sep-2009 11:03

Totul pare intepenit pe acolo. Daca am identificat eu bine, robinetul ca fiind o rotita alba zimtata pe margini (in genul capacelor la bateriile auto mai vechi), pe centrul caruia iese furtunul, acea rotita este intepenita bine. oricum astept sa vad ce surprize imi mai face la pornire si daca este nevoie demontez si verific.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...

Avatar utilizator
mihaistan
Moderator
Mesaje: 2570
Membru din: Lun 04-Feb-2008 20:49
Localitate: Ploiesti

Mesajde mihaistan » Lun 14-Sep-2009 11:49

eu unul n`am vazut hdi cu pompita de mana.. dar orice e posibil !
TOTCITRO Serv & Customs Atelier dedicat Citroen / Intretinere si Upgrade

vldst
pasionat
Mesaje: 936
Membru din: Mar 30-Mai-2006 13:52
Localitate: Bucuresti

Mesajde vldst » Lun 14-Sep-2009 11:55

Am eu pompita de mana la HDi! Si pompa de joasa in rezervor, desigur! :D

Avatar utilizator
bogdan78
pasionat
Mesaje: 1341
Membru din: Vin 17-Oct-2008 13:41
Localitate: Bucuresti

Mesajde bogdan78 » Lun 14-Sep-2009 19:08

Se poate considera topicul inchis. Am gasit hiba. De fapt khan a descoperit.
Pe scurt am fost pe la el la service sa iau un adeziv pentru retrovizoare..si din una in alta am ajuns si si la un control unde surpriza...in filtru erea benzina. mentionez ca in week end am facut schimb de masini cu un f. bun amic care mi-a bagat juma de rezervor de benzina. Uimitor dar motorul a mers aproape 400km cu un amestec de 25 litri benzina si 20litri motorina. :) PĂŁcat ca nu i-am facut si consumul.
Rezolvarea a fost golirea rezervorului, schimbarea filtrului de motorina si completarea cu diesel.
Acum urmeaza sa ma rog, sa nu fi fost afectate in vrun fel injectoarele.
Oricum am invatat multe din aceasta experienta, care sper sa nu se mai repete.
Accelerezi, virezi simti usor cum derapeaza, pulsul se acelereaza, adrenalinĂŁ.. si toate grijile dispar...

Cei care au nevoie pot apela cu incredere pentru Studii Geotehnice, foraje...


Înapoi la “Mecanica - Xsara”

Cine este conectat

Utilizatori ce ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 8 vizitatori

  •  Cauta in forum
  • Advanced search


  •  Mesaje
  • 07.05.2021 - Ca urmare a unor update-uri efectuate pe serverul de gazduire in 5 februarie 2021, Forumul clubcitroen.ro a suferit niste probleme de compatibilitate cu noul sistem de operare. Din acest motiv, astazi a fost migrat pe un VPS nou. Forumul functioneaza acum in parametri normali. Nu a fost sesizata nici o pierdere de date.





  •  Statistici
  • Totals
    Total mesaje 187776
    Total subiecte 18654
    Total Announcements: 8
    Total Stickies: 86
    Total Attachments: 0

    Topics per day: 2
    Posts per day: 23
    Users per day: 1
    Topics per user: 2
    Posts per user: 16
    Posts per topic: 10

    Total membri 11819
    Cel mai nou membru Tudoo