Pagina 1 din 1

ii problema oare?

Scris: Mie 16-Sep-2009 13:33
de Florinn
la citroen xsara, la ecranul ala mic de la vitezometru,unde iti arata kilometrii parcursi cu masina...atunci cand dai contact iti apare o cheie si un numar, apoi starea uleiului(min sau max), mno mie mi-a fost 0..si acuma mi 8700, si nu imi dau seama ce semnifica.. :?: ...stie careva, trebe sa-mi fac probleme? multumesc !!!!

Scris: Mie 16-Sep-2009 13:45
de cbx
of ! , sa intelegem si noi , cheia indica nr de km pana la urmatoarea revizie .S-a resetat si indica alte cifre ?

Scris: Joi 17-Sep-2009 06:22
de MirceaGabi
urmatoarea revizie ce reprezinta
ce trebuie schimbat?
trebuie facuta la service autorizat si apoi dupa revizie iti reseteaza ei contorul

Scris: Joi 17-Sep-2009 07:05
de bogdan78
Ce se face la revizie scrie in caietul de intretinere. Revizia poti sa o faci oriunde ai incredere, iar contorul ala de revizie il poti reseta apasand lung pe butonul de la contoarele partiale de km in momentul cand pui contactul si iti apare cheita.
Ca idee la o xsara 2.0hdi, revizia se face la 15.000km sau la maxim un an, si se schimba uleiul si filtrul de ulei, filtrul de aer, filtrul de combustibil, filtrul de polen. Se verifica starea tehnica a trenului de rulare, se verifica placutle si discurile de frana, se face o testare Lexia pentru a citi erorile din calculator, plus se remediaza eventualele sesizari ale clientului. La intervale mai lungi de km sau la anumite intervale de timp, pe care nu o sa le specific pentru ca nu le stiu pe dinafara se mai schimba lichidul de frana, lichidul de racire, cureaua de accesorii cu role, kitul de distributie etc....

Scris: Joi 17-Sep-2009 09:57
de Hakan
daca cheia sta aprinsa tot timpul, inseamna ca cu .....x km ai depasit revizia pe care trebuia sa o faci

Scris: Vin 18-Sep-2009 17:01
de Florinn
ok..ms baieti :wink: , oricum acuma mi 8600 de la 8700, ma gandesc atunci ca is kilometrii pana la urmatoarea revizie.

ce mai vreau sa zic, ieri mi s-o rupt cureaua de alternator :D in timp ce conduceam, apoi gata servodirectie, gata incarcare baterie, oricum mai aveam vreo 1 min, 2 de condus pana sa ajung unde m-am pornit apoi am lasat-o peste noapte, si azi am montat-o la un mecanic, totul e ok chiar dak trebuia de 1750, am pus de 1755 si si asa ii destul de stransa, ma gandesc ca nu ii nici un bai, dar ce vreau sa inttreb e ca in intervalul ala de timp cat am mers fara respectiva curea, se consuma mult din baterie? trebuie pusa la redresor si reincarcata?