Pagina 1 din 1
injector xara hdi
Scris: Mar 18-Mai-2010 19:10
de paulp45
Salut.Sunt posesorul unui Xsara 2.0 hdi pe care am dus-o azi la tester.Mi-a gasit injectorul nr.1 infundat si cred ca asa este deoarece consuma mai mult decat este normal.Va rog spuneti-mi unde gasesc sa-l curat la un pret rezonabil.Am gasit un service de cartier si fara 5-7 mil nici nu a vrut sa se uite.Multuimesc anticipat
Scris: Mar 18-Mai-2010 19:54
de khan
injectorul ala e imposibil sa se infunde. sigur problema e ca are un retur ff mare si pierde presiune, nu ca e infundat. te sfatuiesc sa iei unul second sa il montezi si sa il verifici din nou pe tester daca e ok
Scris: Dum 06-Iun-2010 13:28
de paulp45
salut.a mai aparut o problema acum.imi sar furtunusasele din injectorul cu problema iar daca le prind cu coliere sare din injectorul 4.puteti sa-mi dati va rog un sfat ceva ca tare m-a necajit pana acuma.multumesc
Scris: Dum 06-Iun-2010 17:39
de khan
pai mai citeste inca o data ce am scris, nu e deja evident ca returul e problema?
Scris: Joi 17-Iun-2010 01:32
de paulp45
salut.problema s-a rezolvat sper definitiv.la service mi s-a spus ca aveam un senzor de racire rupt sub masina.sper chiar sa fi fost asa si sa nu mai apara probleme.
Scris: Joi 17-Iun-2010 09:13
de cit_a
Fi mai explicit cu acel senzor de sub masina si macar o explicatie ?
Scris: Joi 17-Iun-2010 11:05
de khan
senzor de racire sub masina? adica un fel de carburator inversta, dar montat in portbagaj, sau cum? pe bune nu am auzit de senzorul asta miraculos de racire din cauza caruia sar retururile la injectoare
Scris: Joi 17-Iun-2010 16:28
de paulp45
salut.asta e ceea cea mi s-a spus acolo.ca era lovit senzorul de dedesubt si asffel se optura si dadea motorina pe afara pe retur.kahn spune-mi te rog care este parerea ta? eu tind sa cred ca era de la acel senzor dar nu cred ca era de racire.parca tin minte totusi ca mi s-a spus la service ca era un fel de senzor,radiator cu firele rupte.stima
Scris: Joi 17-Iun-2010 23:15
de cit_a
Stiu ca la motoarele HDI au radiator de racire a motorinei care se afla sub masina si probabil conducta de retur era opturata ( lovita) si de acolo sa fi avut probleme .
Scris: Vin 18-Iun-2010 10:41
de khan
da, mai degraba radiatorul ala sa fi avut probleme, dar nu e nici un senzor acolo. e plauzibil in cazul asta
Scris: Sâm 19-Iun-2010 00:45
de paulp45
salut.se pare ca radiatorul ala era problema.se poate inchide.multumesc