Pagina 1 din 1
"I-mi da in nas" ...ce sa ii mai fac?
Scris: Lun 19-Iul-2010 16:51
de RIcKO
buna , am si eu o problema cu xsara mea, este vorba de un 1,6 16 v 110cp vtr 2001...povestea incepe de mult cam de anul trecut , tot observam ca nu trage cum trebuie pt 110cp...bunnn....merg la tester cu ea ...nu imi da nimic.....mai merg la cativa mecanici ppana imi zice unu ..frate ai oata galeria fisurata...practic se vedea pe absolut toata galeria fisuri ...( nu am reusit sa aflu de ce s-a intamplat chestia asta ) tot mecanicul ala imi zicea ca ceva nu a mers bine si s-a supraincalzit galeria ...cei drept se vedea ca fusese inrosita ...am rezolvat chestia cu galeria ...parca mergea mai bine , apoi am inceput sa simt pierdere de putere in mers chiar si cu pedala la podea....am schimbat filtre , bujii ..aceasi treaba ....de fiecare data cand incerc sa plec rapid de pe loc ( in intersectii) i-mi da in nas sau se pune in cap...cum vreti voi ( banuiesc ca stiti despre ce e vorba ) parca se inneaca , tremura putin ( pedala la podea) si o ia usor de jos si apoi pleaca.....ce naiba sa fie ? cineva zicea ca trebuie curatata clapeta de acceleratie .dar cica e cu 2 taishui chestia asta , cica e capsulata clapeta .......eu zic ce am auzit ..nu cunosc prea multa mecanica deaceea va cer niste sfaturi , multumesc mult
Scris: Mar 20-Iul-2010 08:58
de ViperDodo
vezi sa nu-ti traga aer fals pe undeva in zona clapetei de acceleratie (acolo unde se inbina cu rampa injectoare!) e posibil sa ai ceva senzori dusi pe undeva (de aer , de relanti) ar trebui verificata si pompa de benzina, poate nu mai da cum trebuie!
Scris: Mar 20-Iul-2010 13:28
de PEDROS69
Daca iti da in nas la plecarea in forta este din cauza amestecului prea sarac adica ai prea putina benzina in aerul aspirat, eu suspectez sonda de temperatura, in functie de semnalul pe care aceata il calculatorului se imbogateste sau se saraceste amestecul combustibil, asa fac cele pe carburator cand nu merge pompa de repriza. Poti face un test de noxe similar cu cel care se face la statia de inspectie tehnica si observi procentul de oxigen din gazele de ardere, daca e prea ridicat atunci ai prea mult aer si prea putina benzina .
Scris: Mar 20-Iul-2010 18:09
de adrian_emil
Nu stiu daca avem sisteme similare dar la mine a fost cam asa:
Tot la fel dadea in nas si nu se tura cand vroiam sa plec mai tare de pe loc. Ba mai mult se aprindea si becul cu motoraul la bord stiti voi ... ala din dreapta.
Am fost la tester si acolo singura eroare era ca nu aveam cursa corespunzatoare la clapeta de acceleratie probabil din cauza cablului slab.
In spatele acelei clapete (unde intra cablul de acceleratie) se afla un mic manson ondulat din cauciuc sau cam asa ceva. Pe acest manson se afla un fel de agrafa din metal. Iti propun sa scoti aceasta agrafa si sa-i muti locul cu 1- 2 onduleuri de manson astfel incat cablul sa se rigidizeze putin.
Sper sa mearga si la tine....cel putin la mine a mers.
Succes
Scris: Mie 21-Iul-2010 22:13
de RIcKO
multumesc pt sfaturi o sa ma uit maine sa vad ce e peacolo....ce nuu am precizat .....cateodata simt miros puternic de benzina ..imediat dupa ce incerc sa o calc putin ...
Scris: Joi 12-Aug-2010 11:07
de marocanu
Salut fisele cum sunt??? daca nu sunt bune, motorul intrerupe si benzina nu este arsa si de acolo posibil miros de benzina
Scris: Vin 13-Aug-2010 22:47
de RIcKO
salut, pai fisele ,,,,,,eu stiu ca la xsara modelul meu nu am fise , este un complex de bobine sau cum le zice , si mi se pare ca nu poate fii schimbat decat tot ansamblul si am mai auzit ca e foarte scump
Scris: Mar 17-Aug-2010 15:34
de marocanu
Scuze, nu stiu cum sunt la masina ta ,dar la mine la servici o masina (nu xsara) avea aceleasi simptome si au fost fisele( ceva cam mici pentru ca tot la fel fiecare cilindru cu bobina lui),au fost schimbate si gata buba