Pagina 1 din 1

Despre turbo

Scris: Mar 02-Noi-2010 17:55
de motrocel
Astãzi am avut un moment În care, deºi era În viteza a III a parcã se frâna. Am cãlcat de mai multe ori ambreiajul ºi i-am dat drumul pânã sã-ºi dea drumul normal. Sã fie un Început de problemã cu TURBO ?

Scris: Mar 02-Noi-2010 18:24
de motrocel
Este vorba de a doua maÂşinĂŁ, un XSARA II din 2002, hdi de 90 cp

Scris: Mar 02-Noi-2010 20:00
de bogdan78
Tare sunt curios si eu sa aflu de ce, si eu patesc asa uneori, nu numai intr-a treia ci si in a patra sau a cincea. La mine nu as spune ca se franeaza, ci mai degraba ca nu mai reactioneaza la acceleratie. Apas ambreiajul si apoi isi revine. Cineva imi spnea de niste pompe de vacuum.
Ma mai gandesc si ca ar putea fi prea imbacsite tobele sau catalizatorul.

Scris: Mar 02-Noi-2010 22:27
de khan
posibil sa fie o problema de debitmetru sau chiar cu filtrul de aer. ploua cumva cind s-a intimplat?

Scris: Mie 03-Noi-2010 16:52
de motrocel
khan scrie:posibil sa fie o problema de debitmetru sau chiar cu filtrul de aer. ploua cumva cind s-a intimplat?


Nu, nu ploua. Era doar destul de frig ºi atât.

Scris: Vin 05-Noi-2010 11:35
de marocanu
Salut am patit si eu la fel din doua motive: 1.am mers ca un bolnav cu viteza mare(140)pe ploaie puternica (stiind ca de pe la 85-90 KM-h poate incepe acvaplanarea, chiar cu amortizoare bune) si motorul a tras apa in filtrul de aier, iar acesta s-a infundat. respetiv de la anumite turatii nu mai tragea. 2.mai tirziu am patito rau ,motorul nu mai avea atita viata si pierdea putere,iar la 2000 de ture KAPUT murea .dadea in nas.am inebunit :evil: si m-am apucat sa caut un motiv logic.cu multe telefoane ai tavaliri pe sub masina noaptea am observat peoblema :D sub filtrul de aer vine un furtun matisat cu ceva material texstil ,acesta s-a desprins si a fost tras in filtrul de aer astfel opturindu-se gaura unde era prins acest furtun si ne mai lasind sa traga motorul aer cit avea nevoie.

sal...

Scris: Vin 12-Noi-2010 17:26
de motanu73
...parerea mea sa le mai forjati cate un pic....catalizatorul se imbacseste si nu prea mai trece ceva fum prin el....de asemenea s-ar putea sa fie si de la regulatorul de presiune....