Pagina 1 din 1
filtru motorina xsara 2
Scris: Sâm 07-Ian-2006 15:46
de dan marin
stiti cumva pe unde e filtrul de motorina la o xsara 2 hdi,2.0,90 cp,am de putin timp masina si nu am facut rost de un manual de reparatie;mai am 1500 de km si trebuie sa il schimb;voi la cati km schimbati placutele de frina?
Scris: Sâm 07-Ian-2006 16:15
de khan
placutele se schimba cind se uzeaza, nu au un nr specificat de km, depinde mult de stilul de mers. dar ai martor in bord, se va aprinde cind inca mai au carne
filtrul cel mai probabil e in cutia aceea neagra si rotunda aflata in mijloc, intre motor si radiator, daca e ca la Xantia, dar mai bine nu umbli singur, ca e cam greu de pus la loc.
mutat topicul la locul lui
filtru
Scris: Sâm 07-Ian-2006 16:26
de dan marin
mersi mult;am vazut in manualul de utilizare un martor pt frina ,dar nu eram sigur daca il are modelul meu
Scris: Sâm 07-Ian-2006 19:38
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Iti recomand sa faci inlocuirea de filtru intr-un service Citroen, indiferent de costul manoperei.
Motorul Hdi este un motor exceptional si foarte rezistent, dar daca dupa ce se demonteaza capacul filtrului nu se pun niste capace de protectie la conducte, e posibil orice firicel de praf sa distrug apompa de inalta presiune sau injectoarele. Gandeste-te ca acestea pot obtine presiune numai prin trecerea motorinei prin orificii extrem de mici ( 0,12 mm) si este de ajuns orice mizerie aparuta in cele 5 minute, cat ar dura in mod normal inlocuirea filtrului, sa ajunga in pompa si sa decalibreze orificul sau sa ajunga in injector si , mai grav, sa-i blocheze bobina in pozitia deschis si atunci este un dezastru: se indoaie bielele.
Inca o data iti recomand inlocuire la service Citroen si filtru original, pentru ca nu merita zgarcenia de 30-60 Roni fata de pretul unei pompe sau a unui injector.
Scris: Dum 08-Ian-2006 02:31
de DMX
inteleg ca piesele sa si le procure fiecare pe unde apuca ... dar nu va apucati voi sa le puneti ..nu mai este k la masinile alea vechi la care te apucai sa dai tu mortorul jos si sa`l faci la loc ...acuma ...s`au mai complicat lucurrile .... duceti`va in "servisuri" autorizate ...costa intr`adevar ... dar asta e ....
Scris: Dum 08-Ian-2006 08:07
de paco
Sau lucrati cu aspiratorul de praf langa voi!
Doamne, perversa mai e tehnologia asta moderna...E mai rea ca gripa aviara, nu stii de unde vine boala.
Apropos, am o intrebare scurta pt cunoscatori: cineva cu un Peugeot 307 pretinde ca, dupa ce i s-a defectat dracia aia de pompa de inalta presiune (hdi), ar fi inlocuit-o cu una clasica si masina merge mai bine.
E posibil asa ceva?
Si inca una: cand vor ajunge acele pompe accesibile poporului muncitor? Se vor gasi la SH, vor putea fi reparate mai ieftin?
Sa zicem ca un Peugeot 206 nu costa foarte mult (iar din 2007...), dar ce te faci cu intretinerea hdi-ului?
Multumesc!
filtru motorina
Scris: Dum 08-Ian-2006 14:26
de dan marin
o sa schimb filtrul la citroen,dar la o revizie in service (la ei) ,mi-au disparut 2 suruburi de la capacul motorului.nimeni nu stia nimic,pina la urma,au aparut totusi.la fel dupa ce am schimbat luneta,nu au mai pus niste capacele de plastic,deci trebuie sa fi atent in service !
Scris: Dum 08-Ian-2006 17:09
de khan
teoretic se poate schimba pompa de hdi cu una de turbo diesel, cu mici modificari mecanice, dar nu cred ca poate merge bine motorul cu pompa clasica, fiind optimizat pentru pompa de inalta presiune. in plus de asta si injectoarele trebuiesc schimbate. cred ca e o tiganie, daca cineva s-a apucat sa faca asta
Re: filtru motorina
Scris: Dum 08-Ian-2006 22:23
de White Wizard
dan marin scrie:mi-au disparut 2 suruburi de la capacul motorului
...ceva specific in service! In doua randuri mi-au disparut la Xsara! ...si acuma am lipsa vreo doua "capacele"!
Scris: Lun 09-Ian-2006 02:39
de DMX
Eu consider ...ca nu sunt disciplinati ...sau atenti ... ca nu cred ca le fura ..daca ziceti ca sunteti mai multi carora le`a disparut .... e clar ..lucreaza de`a p*** ce sa faci cu capacelele alea ....