Pagina 1 din 2
Cum dau jos demarorul?
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:32
de dadan
Azi n-am avut problema la plecarea de acasa,in schimb am oprit in oras si ce sa mai vrea sa cupleze bendixul. Daca pana acum dupa un rateu pornea,azi am avut parte de vre-o 10!!! Ma gandeam ca nu mai reusesc s-o pornesc. Ajutati-ma va rog sa identific demarorul.L-am cautat si nu-l vad. E bagat pe sub galeria de admisie? Incolo se duce cablul gros de plus. Pot sa-l demontez pe sus s-au trebuie o rampa? Multumesc.
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:39
de cbx
ai nevoie de rampa
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:42
de dadan
Multumesc,am pus-o! Cred ca merge si cu cric si chituci,dar pe vremea asta...
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:45
de Rica
sau un sant,sau o bordura mai inalta
vremea?
bucura-te ca nu e pe minus afara
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:54
de dadan
Bine ca stiu ca numai de sub ea se poate demonta.Azi chiar a fost o zi faina dar vad ca si vineri va fi cald.Sper ca la suruburile ma de forta or fi capete hexagonale sau tot * ?
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:55
de cbx
tors?
Scris: Mie 11-Ian-2012 18:57
de dadan
Da tors.Dealea sunt?
Scris: Mie 11-Ian-2012 19:10
de cbx
hexagonale , parca 3 suruburi , 2 dispre demaror spre cutie si unul invers
Scris: Mie 11-Ian-2012 20:39
de dadan
E super ca la capitolul asta stau bine. Torsuri deocamdata nu am decat un set de "cotite 90*" cu care nu te poti descurca in spatii mai stramte.Pentru orice eventualitate, dau o fuga si-mi cumpar capete universale tors de toate dimensiunile si atunci le pot adapta la raci si la tot felul de prelungitoare.Multumesc
Scris: Mie 11-Ian-2012 21:16
de toro
In lipsa elevatorului... sant sau canal , poti sui* masina pe doua blane (scandurii late si groase) sub forma unui plan inclinat . Electromotorul se da usor jos si la fel la montare.
Scris: Mie 11-Ian-2012 21:48
de dadan
Da e buna idea,o aveam in vizor,dar vroiam sa-mi confectionez din metal(cornier) doua rampe scurte,cat sa sui fata sau spatele pe ele.Cred ca voi folosi scandura ca vineri vreau sa-l rezolv pe domnul electromotor,si n-am timp sa le fac pe alea metalice.Pana acuma n-am avut nevoie dar se pare ca am gasit masina visurilor mele...Decand v-am auzit pe-aici cu puntea spate cu probleme stau cu ochii pe roata dr.spate ca pe butelie si parca o vad putin...\ Naiba mai stie ca Oltciturile tot cam asa aveau puntea spate dar n-am auzit pe nimeni sa se planga!Cat de curand va pun o poza sa va dati cu parerea!
Scris: Lun 16-Ian-2012 22:53
de dadan
Am reusit sa desfac demarorul dar nu pe sub masina ,deoarece mi s-a parut inaccesibil,ci pe sub capota.De sub masina l-am localizat.Ca sa-mi fie mai usor am desfacut galeria de admisie,injectoare+rampa.Am facut poze cu diferite etape.Sunt multe,am triat din ele si voi face doua tutoriale,celalalt cu demontarea rampei cu injectoare si a galeriei de admisie.Prima data trebuie demontata tubul de legatura dintre filtru de aer si admisie.Am pozat si sculele necesare acestor operatii.
Se vede demarorul in partea dreapta a imaginii,este prins in 3 suruburi,de o calitate super,le-am desfacut cu inelera de 13 din poza cu scule.Pe viitor imi cumpar o inelara de 13 cu clichet.Ar fi mult mai usor din cauza locului destul de limitat.
L-am demontat,bineinteles ca mi-au sarit arcurile de la carbuni si sunt "numai"4.Am curatat colectorul,apoi m-am chinuit sa pun carbunii la loc pe suportul lor si pe colector.
Se vede cum am reusit sa pun carbunii de(-)din partea de jos si am legat platoul carbunilor ca sa-l centrez,sa-i pot pune si pe cei doi de sus(+).
Cu greu dar am reusit.Am folosit o cheie franceza ca opritor,ca sa pot inclina platoul carbunilor spre stanga astfel incat sa pot agata suportii cu cei doi carbuni.O improvizatie mai fericita nu am gasit,dar a mers.
Cu sarma care se vede intre bacuri si demaror am blocat axul care e puternic atras in interior(dreapta)de fluxul magnetic.
Aproape gata.Pacat ca nu am putut desface partea de contact(comutator)al demarorului deoarece e capsat.

Scris: Joi 26-Ian-2012 21:06
de dadan
Nu i-am dat de cap! Imi face aceleas figuri...din cand in cand! Nu inteleg cum de se-nvarte electromotorul si nu se cupleaza pinionul in coroana.Startul electromotorului e dat tocmai de atragerea completa a miezului electromagnetului,implicit cuplarea pinionului in coroana prin intermediul furcii.Ce se intampla de se-nvarte-n gol?
Scris: Vin 27-Ian-2012 01:37
de MARIAN
Are probleme bendixul (ansamblul pinion). Se dĂŁ jos Âşi se pune altul... ar trebui sĂŁ se gĂŁseascĂŁ piesĂŁ separatĂŁ.
Scris: Vin 27-Ian-2012 21:02
de toro
Curata zonele marcate cu verde ,,B,, vazelina imbacsita si la rece se intareste si nu lasa sa culiseze starterul ... sau vezi un contact imperfect (uzura contact cupru-cap surub Cu m8) marcat cu puncte rosii ,,A,, .In caz de uzura la contactul ,,A,, se confectioneaza alt surub din cupru pe un strung. Uite schematic acele locurii :
http://img35.imageshack.us/img35/2536/startern.jpg