Pagina 1 din 1
Sofer idiot= probabil motor inghetat
Scris: Mie 01-Feb-2012 21:44
de s1lv1u
Dupa cum spune titlu a inghetat toata instalatia de racire,bocna. Eu stiam ca am antigel (adevaru ca nu mi prea pasa de masina) . Am reusit sa o fac sa porneasca, am lasat o 10 min la relanti, s-au mai dezghetat futunele, dar lichidu e inca rece. Am bagat niste antigel(cam tarziu,probabil degeaba) ,am gandit ca ajuta, dar dupa cele 10 min inca e rece lichidu. Cu ce draq se raceste motoru ala?? De aceea l am oprit sa nu se intample alte nenorociri. Cam care ar fii planu de bataie aici? Unu mai rapid asa, nu asteptarea primaverii

.
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:02
de jony
salut cel mai simplu bagata undeva intr`un garaj la caldura .. sa se dezghete ... o seara buna
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:04
de s1lv1u
I am dat iar drumu ,vad ca s au incalzit conductele ,indica temperatura in bord(ca era blocat acu de la termperatura), faza e ca in 2-3 ore iar ingheta. Nu gasesc robinetu ala de evacuare sa bag si restu de antigel,eventual sa scot tot afara si sa cumpar restu de antigel inca vreo 4-5 litri sa mai scap de 1 problema, mai raman inca vreo 10

Scris: Mie 01-Feb-2012 22:06
de jony
normal ar trebui sa fie un robinet de golire jos la radiator .. daca nu sa dai jos furtunu gros din partea stanga a radiatorului .. o seara buna
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:12
de LaurentiuPit
Ia o surubelnita in cruce sau dreapta si defa furtunu de la radoator cel de jos si dupa sufla in vasu de expansiune . Antigelul se dilueaza 50/50 daca nu este deja diluat si dupa se pune in motor. ai grija cum tragi de furtun ca e frig si platicul crapa usor.
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:39
de ViperDodo
ai grija cu genul asta de dezghetare. anul trecut m-a prins si pe mine gerul cu apa de fantana in instalatie. tot asa cu pornire si cu sticle de apa fiarta pe conducte si radiator am incercat...am reusit s-o dezghet dar mi-a pocnit radiatorul interior de caldura!
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:54
de abarth_mcm
cel mai trist e sa pocneasca motorul...
nu prea e de gluma cu apa in motor, dar cu temperaturile de afara chiar si cu un antigel vechi sau care nu are concentratia potrivita pot aparea probleme..
Scris: Mie 01-Feb-2012 22:59
de LaurentiuPit
Mare mi-ar fi mirarea sa fi scapat fara nici o problema (ar avea o sansa daca mai avea ceva antigel ca atunci nu a inghetat complet) A patit si un prieten dupa ce a luat masina din service aia i-au pus antigel dar diluat, insa eu i-am pus o aeroterna pe motor vre-o 3 ore ca sa nu ii strice pompa de apa si dupa aia am pornit-o. Scuza-ti offtopicul dar poate mai invata cate cineva si daca e in situatia asta sa nu o porneasca asa inghetata ca intinde si cureaua de distribuitie forteaza si pompa de apa si pot avea si alte preobleme.
Scris: Joi 02-Feb-2012 09:33
de ViperDodo
tocmai daia trebuie masina pregatita de iarna din timp!
Scris: Joi 02-Feb-2012 17:48
de toro
Motorul nu crapa* asa 1 cu 2. Ca protectie au acele doape pe bloc-motor. Zici ca : ,,(adevaru ca nu mi prea pasa de masina),, ...foarte rau amice. Ori nu e a ta , ori nu stii cum se strang banii, si o ai fara sa transpiri pt. ea.. Invatati sa pretuiti masina ca altfel ea se razbuna ( pe potrtofelul vostru) !
Scris: Joi 02-Feb-2012 18:58
de ViperDodo

adevar graieste colegul toro!
Scris: Joi 02-Feb-2012 20:41
de abarth_mcm
Corect: exista acele dopuri in orice motor care ar trebui sa sara daca ingheata bocna
Si da..pana la blocul motor crapa altele: gen vas expansiune, radiator..apoi chiuloasa..si daca ai ghinion motorul. Insa exista posibilitatea astea, iar eu am vazut cazuri.
In mod normal, daca exista cat de cat antigel in masina si nu apa chioara, ar trebui sa se formeze ace astfel incat sa nu fie bocna.
Oricum, trebuie atentie mare ca pagubele produse pot depasi valoarea masini..
Scris: Vin 03-Feb-2012 03:03
de s1lv1u
toro scrie:Motorul nu crapa* asa 1 cu 2. Ca protectie au acele doape pe bloc-motor. Zici ca : ,,(adevaru ca nu mi prea pasa de masina),, ...foarte rau amice. Ori nu e a ta , ori nu stii cum se strang banii, si o ai fara sa transpiri pt. ea.. Invatati sa pretuiti masina ca altfel ea se razbuna ( pe potrtofelul vostru) !
Da m ai prins aici ,nu e masina mea. Eu am pretentia sa bag motorina si sa mearga(poate cam mult), daca era a mea poate altfel erau lucrurile, oricum mi a papat destui bani nemernica

.
Scris: Vin 03-Feb-2012 14:01
de s1lv1u
Se pare ca avea antigel ,dar cred ca e decand a fost cumparata de vreo 2 ani(din ala verde era) probabil si-a mai pierdut din proprietati. Cred ca mi-a trecut glontu pe la ureche

. Adevaru e ca este o masina buna, niciodata nu m-a lasat la greu

Scris: Sâm 28-Apr-2012 23:01
de e.miron
Antigelul trebuie schimbat la 2 ani, pentru ca desi propietatile anti inghet si le pastreaza, pierde proprietatile de lubrifiere si curatare, pt ca el unge pompa de apa. Si manopera la schimbatul pompei de apa depaseste de 5-6 ori pretul pompei noi
s1lv1u scrie:Dupa cum spune titlu a inghetat toata instalatia de racire,bocna. Eu stiam ca am antigel (adevaru ca nu mi prea pasa de masina) . Am reusit sa o fac sa porneasca, am lasat o 10 min la relanti, s-au mai dezghetat futunele, dar lichidu e inca rece. Am bagat niste antigel(cam tarziu,probabil degeaba) ,am gandit ca ajuta, dar dupa cele 10 min inca e rece lichidu. Cu ce draq se raceste motoru ala?? De aceea l am oprit sa nu se intample alte nenorociri. Cam care ar fii planu de bataie aici? Unu mai rapid asa, nu asteptarea primaverii

.
Pana nu ajunge motorul la 80 grade nu circula apa din radiator, nici ventilatoarele nu pornesc. Si apoi dieselul se incalzeste in mers usor, nu pe loc. In mers se incalzeste in cateva minute.