Pagina 1 din 1
Pornire Xsara
Scris: Mar 07-Mar-2006 10:52
de Silver
De vreo 2 zile mi s-a aprins martorul acela luminos de la bord cum ca bateria ar avea o problema. Am fost la un service, mi-au masurat bateria si totul OK, se incarca. Ramanea atunci problema ca senzorul sa se fi stricat sau sa trebuiasca resetat calculatorul. Am zis sa incerc sa fac eu ultima operatiune, asa ca ieri m-am apucat si am scos borna + de la baterie, am asteptat vreo 2 min, am pus-o la loc si de atunci masina nu mai porneste. Imi apare pe dispaly "Engine Immobiliser Fault" si nu pot sa fac nimic.
1. Stie cineva cum pot sa reinitializez cheia sau cum se procedeaza in cazurile astea ?
2. E adevarat (am citit pe forum) ca trebuia sa las 15-20 min borna luata, ca sa mi se reseteze calculatorul ?
Multumesc
Scris: Mar 07-Mar-2006 11:06
de adytzu
Reia operatia, lasa mai mult timp borna scoasa, si pune cheia in contact inainte s-o pui la loc (borna). Doar pune cheia, fara sa pui contactul. Bafta!
Eventual, stai si cu cheia de rezerva pe alaturi, nu de alta, dar sa nu se activeze inchiderea centralizata si sa ramai cu cheia inauntru.

Scris: Mar 07-Mar-2006 11:09
de Silver
Multumesc frumos. Mai mult timp ce inseamna ? Sa las 20 min cum ziceam mai devreme ? Crezi ca are vreo legatura cu faptul ca masina nu se mai deschide din telecomanda (apas pe orice buton si nu se intampla nimic) ci doar cu cheia ?
Scris: Mar 07-Mar-2006 11:16
de prafuit
Silver scrie:Multumesc frumos. Mai mult timp ce inseamna ? Sa las 20 min cum ziceam mai devreme ? Crezi ca are vreo legatura cu faptul ca masina nu se mai deschide din telecomanda (apas pe orice buton si nu se intampla nimic) ci doar cu cheia ?
Clar ca are legatura!!! Vezi ca s-ar putea ca sistemul de alarma sa iti blocheze pornirea motorului. Un coleg de munca a avut problema asta la Octavia II. Au venit cu platforma sa o ridice, ca motorul nu mai vroia sa porneasca!! Sper sa nu te speriii

;)
Scris: Mar 07-Mar-2006 11:21
de Silver
M-am gandit si eu la asta. Am alarma, insa se activeza si dezactiveaza normal, nu cred ca are vreo legatura, mai ales ca mesajul cu "Engine Immobiliser Fault" e clar de la calculatorul masinii, nu de la alarma. Intrebarea era: e posbil sa nu mai am baterie in cheia aia cu telecomanda (nu am mai folosit-o de 1 an, folosesc inchiderea de la alarma) sau e normal sa nu se mai deschida pana nu se initializeaza ?
Scris: Mar 07-Mar-2006 12:11
de Silver
Adytzu : Am facut operatiunile descrise de tine, am lasat borna scoasa mai mult de 15 min, am pus-o cu cheia in contact si degeaba ...
Mai are cineva idei ?
Scris: Mar 07-Mar-2006 14:21
de adytzu
Da, e posibil si sa nu mai ai baterie in telecomanda masinii. Nu ai cheia de rezerva?
Mai verifica si ca (virgula) cheia sa fie curata. Eu am primit o data mesajul asta doar pt. ca ploua afara si cand am intrat in masina era cheia umeda.
Daca tot nu reusesti, suna la Service si roaga-i pe baieti cu un sfat.
Incerc sa mai intreb si pe altii, daca aflu ceva, te caut.
Uite si niste indicatii de pe alte meleaguri:
According to the GTI6 forum this is how you do a ECU reset. Is all this necessary?
-disconnect battery for 10 mins
-reconnect
-turn ign to second click and wait 10 secs
-start car
-turn fan to max, lights on and any other electricals you can (this sets alternator voltage drop)
-allow to idle until warm and fans cut in
-take for a blast
You may need to repeat if fault persists
Scris: Mar 07-Mar-2006 14:40
de MUGUREL PIRSCOVEANU
mai am eu o idee:
sa dai telefon la service citroen si sa te programezi pentru reinitializare de cheie cu testerul lexia.
Scris: Mar 07-Mar-2006 16:25
de Silver
Din pacate, se pare ca ultima solutie e cea propusa de Mugurel. Problema e ca trebuie sa o duc cu platforma la ATS, o intreaga bataie de cap...
Intrebarea mea e: daca ramaneam fara baterie si o schimbam, fiind undeva la munte sau la Suceava de exemplu, ce faceam ? O aduceam cu platforma pana la service ?
Scris: Mar 07-Mar-2006 16:41
de prafuit
Silver scrie:Din pacate, se pare ca ultima solutie e cea propusa de Mugurel. Problema e ca trebuie sa o duc cu platforma la ATS, o intreaga bataie de cap...
Intrebarea mea e: daca ramaneam fara baterie si o schimbam, fiind undeva la munte sau la Suceava de exemplu, ce faceam ? O aduceam cu platforma pana la service ?
Este simplu daca e la munte - o lasi sa curga la vale :P, mai greu e la Suceava!

Scris: Mar 07-Mar-2006 17:06
de MARIAN
mai greu e la Suceava!
De ce???O lasa sa "curga" la deal :P

Scris: Mar 07-Mar-2006 18:09
de kata
mai sti, Jurin zice ca pote sa "curga" si in sus, in anumite conditii.
Scris: Mar 07-Mar-2006 18:35
de MARIAN
Jurin zice ca pote sa "curga" si in sus, in anumite conditii.
Aha, iar una din condiitii, nesemnificativa este ca se refera la lichide legea lu' nea asta.

Scris: Mar 07-Mar-2006 20:38
de khan
uite de aia n-are BX-u si CX-u cip in cheie. ca nu-i trebe
