Pagina 1 din 1

Baltile si motorul HDI 2.0

Scris: Joi 13-Apr-2006 11:25
de parshulea
Am o Xsara vtr din 2002 cu motor HDI 2.0. Sunt mandru si multumit de masina mea, DAR am o problema care ma roade: acum vreo 2 luni am intrat intr-o balta (nu foarte mare - cca 20cm adancime) si motorul a inceput sa nu mai traga - nu mai facea ture. Sunat mecanic, testat fara fire la debitmetru, curatat cu alcool debitmetru, si merge.
Acu o luna aproximativ acelasi scenariu, cu diferenta ca debitmetrul nu a mai mers. (ESTE FOARTE ADEVARAT CA NU ERA SCHIMBAT FILTRU DE AER CAM DE MULTICEL SI ERA FOARTE IMBAXIT) Am considerat ca este o castana pe care mi-am luat-o, pedeapsa pentru neglijenta de a nu schimba filtrul. Deci am schimbat debitmetrul de aer, am fost la tester, totul ok.
Ieri intru intr-o balta dinou, motorul nu mai vrea sa faca ture...

Stie cineva? este ceva special cu masina asta si baltile? trage aer prea de jos, si se expune la apa din orice baltutza?

ps. poate are cineva o sursa de debitmetre de aer ieftina. :(

Scris: Joi 13-Apr-2006 13:49
de MUGUREL PIRSCOVEANU
Este vorba de ajungerea apei la electrovalva EGR sau a turbinei care se afla plasata pe caroserie sub stergatoare.

in cel mai rau caz, (ATENTIE NU SE SUFLA< NU SE STERGE!) debitmetrul are umezeala. Atunci este recomandata uscarea simpla sau NUMAI ASPIRARE. orice suflare il poate distruge definitiv. Dupa aspirare trebuie pus testerul Lexia si anulat defectul.
La un service Citroen se poate remedia sa nu mai ajunga apa la electrovalve.

Scris: Mar 09-Mai-2006 22:05
de berzecus2003
mama mama ...am masina dar n-am voie sa merg prin balti de 20cm...of...of...dar in romania in ultimul timp apar numai musoni...(apa ajunge mult mai mult de 20cm)...deci ce fac imi iau barca sau masina???...asta e o intrebare pertinenta ,cred....
ce drak nu putem face nimic sa mergem si prin balti mai mari de 20 cm ...cu xsarele noastre???

Xsara mea la balti

Scris: Joi 11-Mai-2006 12:53
de masca
La xsara mea 2.0 HDI nu am avut pana acum probleme cu baltile.. sper sa nici nu fie :)

Scris: Lun 05-Iun-2006 02:22
de Prise
am patit ceva similar cand am spalat motorul dar a revenit repede la normal. daca se pricepe cineva sa-mi spuna si mie cum se spala motorul in conditii maxime de securitate pentru masina. mersi

Scris: Lun 05-Iun-2006 09:04
de bezz
Cu rabdare si o laveta umeda, evitandu-se mufe gen ECU.Cand am luat-o de la ATS mi s-a pus in vedere sa nu-i spal motorul la jet de apa :!:

Scris: Lun 05-Iun-2006 09:31
de Pablo406
Solutie la problema baltilor ezista! :lol:
Luati-va c5 fratilor si intrati in balti de 30 de cm, asa ca mine.