Pagina 1 din 1
schimbare rulment punte spate
Scris: Lun 25-Feb-2013 14:30
de ovidiufao
are cineva idee ce fel de presa se foloseste pentru scoaterea bratului pe spate pentru a schimba rulmentul?
Scris: Lun 25-Feb-2013 19:21
de toro
Este o presa pe care nu o gasesti pe toate drumurile. Cei care detin o astfel de presa hidraulica (sevice Citroen - Peugeot) nu o scot la vedere . Am avut o punte veche pe care am tatonat si masurat prinderea barei cu elementul de impingere vreo 2 zile . Pana la urma a iesit ceva empiric dar foarte util . Daca nu ...puntea data jos si dai si lupta cu barosul.
re
Scris: Lun 25-Feb-2013 23:43
de ovidiufao
bun cu barosul,dar cum ?trebuie lovit in brat sau unde?
Scris: Mar 26-Feb-2013 18:50
de toro
Scris: Mar 26-Feb-2013 19:09
de toro
Faci semn cu un dorn ascutit (marker) la pozitia initiala a barei de torsiune ( marcat cu galben la desen)si anume a dintilor pe canelura . Daca nu ,risti la repunerea barei de torsiune sa nu fie pe aceiasi pozitie ( partea stg. cu drpt) si masina sa-ti stea pe una din parti , mai sus sau jos . Faci masuratori inainte de a da puntea jos ,masurand de la sol pe axa rotii pana la aripa ( 53,5mm-cred) . Daca una din partii va sta mai jos sau sus ,muti cu un dinte sau doi pana ce masina va avea masuratoarea initial desfaceri punti. - Lucrarea necesita timp si nu facuta in fata blocului !
ok
Scris: Mar 26-Feb-2013 21:06
de ovidiufao
vazusem pe you tube un tutorial cu o punte desfacuta cu un fel de surub infiletat in brat care forteaza cumva in punte dar nu l mai gasesc.stiu ca sistemul seamana putin cu cel al altor masini frantuzesti si un prieten are un renault mai vechi cu acelasi sistem si mi a zis ca el asa scoate rulmetul.cu un surub de treisprezece infiletat in brat si cu un fel de piulita care forteaza scoaterea bratului.daca reusesc sa fac ceva o sa pun poze pe forum.multumesc !
Scris: Mie 27-Feb-2013 17:39
de gcd
Buna , daca doresti pot sa - ti las datele de contact ale unui service unde se realizeaza in mod frecvent asemenea interventii (Bucuresti). Am deja circa 10k km si totul e ok.
merci
Scris: Joi 28-Feb-2013 21:28
de ovidiufao
eu locuiesc exact in cealalta parte a tarii(caras severin)si numai drumul m ar costa cam cat reparatia

)) merci oricum.vad eu cum o rezolv
Scris: Sâm 16-Mar-2013 21:56
de NDD
mie cauciucurile de pe spate imi ating aparatorile pe burta cauciuculi, si ochiometric rotile nu sunt perpendiculare pe podea.
Am inteles ca de pe la punte s-ar putea rezolva.
Poti sa imi dai detalii despre service-ul respectiv?
Scris: Dum 17-Mar-2013 00:17
de gcd
Buna, servisul este localizat in zona Cutitul de Argint iar un telefon de contact este 0744634200 Ciocarlan este numele patronului.
Scris: Dum 17-Mar-2013 08:49
de NDD
Multumesc
inca o intrebare
Scris: Lun 08-Apr-2013 15:49
de ovidiufao
stie cineva daca puntea s a uzat acolo unde e locasul rulmentului se poate face ceva?
re
Scris: Dum 14-Apr-2013 11:38
de ovidiufao
chiar nu s a lovit nimeni de situatia asta?am inteles ca se poate incarca cu sudura si rectifica la strung dar nu stiu cat e de fiabil.as avea nevoie de un sfat
Scris: Dum 14-Apr-2013 13:58
de toro
Acest subiect este discutat & arhidiscutat , in zeci de randuri. Este greu de a cauta pagina cu autoturismul din dotare la subiectul ''mecanica" ? Numai eu am postat in X randuri atatea materiale cu puntea Xsara . In fine ..o fii greu sa dai cautare la Xsara-mecanica. Cu sudatul (incarcare mat.) e o prostie . In zona incarcari cu sudura, materialul va fii foarte greu de frezat deoarece se va cali si va face dintii de la freza varza. Poate cu bostanga cu un cutit rapid ( pe strung nu ai cum prinde piesa si mai mult de a o centra) Solutia e cum am mai scris ... Pusa piesa pe freza si mari diametrul la locul uzat - (locasul rul.) cu 3-5 mm. Se confectioneaza o bucse ( OLC45 ) cu diam. interior = cu diam.rul la exterior. Diametrul bucsi la exterior va fi mai mare cu 1-1,5 mm ca diam. frezat. Se va incalzi locul in care va fi presata bucsa pentru dilatare.Bucsa va intra relativ usor ,dar dupa racire se va strange si nu va exista riscul de sucire .