Pagina 1 din 1
probleme mari motor
Scris: Sâm 03-Aug-2013 21:35
de alin23286
salut.am desfacut motorul de la citroen-ul meu xsara 2.0 hdi si am gasit un piston un pic topit si cam tasat pentru ca unul din segmenti este blocat in locasul lui si supapele strambe.cauza: capul de la bujia incandescenta rupta si cazuta in capul pistonului.am verificat restul si este in regula.intrebarea mea este: pot schimba doar pistonul repectiv cu unul nou cu segmenti noi fara a mai fi nevoie de alte interventii?voi avea cumva batai in motor?sau exista ca si in cazul segmentilor pistoane pe diferite cote in functie de uzura motorului?va rog sa ma ajutati pentru ca nu stiu ce sa fac!!!!!multumesc anticipat
Scris: Dum 04-Aug-2013 15:18
de dj01fad
nu trebuie sa iei piston nou, nu are sens. daca faci asta, schimbi toti segmentii, dar vei ajunge la o suma destul de maricica. daca vrei sa pui second, cred ca am eu 3 pistoane si pot sa iti dau doar unul, dar trebuie sa ma uit. uita-te si daca chiuloasa a scapat nelovita, este foarte important, si mai ales sa nu fie vreun scaun de supapa fisurat. daca vrei sa pui piston nou, poti sa pui, nu e nici o problema. batai nu vei avea dupa ce il faci, dar trebuie facut atent, sa elimini absolut toate eventualele probleme.
Scris: Mie 07-Aug-2013 20:11
de alin23286
ms de raspuns!!!!am gasit de la cineva un piston second hand.chiulasa nu are nici o problema,scaunele sunt intacte.ma voi apuca weekend-ul acesta sa repar masina.vom vedea ce iese

Scris: Mar 13-Aug-2013 20:06
de alin23286
am facut masina dar am urmatorul simptom: cand pornesc motorul, fluctueaza turatia la relanti 850-950 rpm, dar dupa ce turez putin motorul sau dupa ce parcurg max 1km turatia la relanti se stabilizeaza la 900 rpm.care ar fi cauza?
Scris: Mar 13-Aug-2013 21:28
de dj01fad
pune pe ea testerul prima data, si vezi ce zice.